czyzby padł termostat ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • arturos
    Drive
    • 2007
    • 75

    czyzby padł termostat ?

    Zamieszczone przez Techno200
    to jak pisanie, ze W z przodu to odrazu musi jechac cwaniacka warszawka
    no ale przecież tak własnie jest :lol:

    spoko Panowie, mam dla was cos dla rozluźnienia, chociaz jest to film dla widzów o mocnych nerwach i powyżej 18 lat, TAK SIĘ JEŹDZI W MIEŚCIE STOŁECZNYM - REAL :idea: :szeroki_usmiech

    W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.


    [ Dodano: Czw 13 Lis, 08 21:40 ]
    przepraszam za kiepską jakość.
  • W1Michał
    Rider
    • 2006
    • 351

    #2
    czyzby padł termostat ?

    mianowicie silnik długo sie nagrzewa, gdy osiągnie 50 stopni wskazówka przy szybkiej jeździe spada do zera, ale np w korkach sie podnosi, wygląda mi to na termostat który pracuje ciągle na duzym obiegu, w ASO krzyczą za niego 380 zł.....jak myslicie co to może być ?
    http://www.elcal.pl/

    Komentarz

    • chopinnn
      Drive
      • 2007
      • 60

      #3
      Objawy podobne (jak nie identyczne) do moich - wymiana termostatu pomogła ale cena to bez tego zera na końcu....

      Komentarz

      • W1Michał
        Rider
        • 2006
        • 351

        #4
        qrde dlaczego w ASO tak drogo ? cos tam mowili że to z obudową czyms tam jeszcze a nie starczy taki z allegro niemiecki za 55 zł ?
        http://www.elcal.pl/

        Komentarz

        • m.p
          Classic
          • 2007
          • 31

          #5
          u mnie tak było jak był walnięty czujnik temperatury

          Komentarz

          • nemi
            Ambiente
            • 2008
            • 227

            #6
            Ehh, mam to samo - nagrzewa się w sumie szybko, ale temperatura "lata" jak chce. Czasem trzyma się pionowo przez 200 km, a potem zaczyna szaleć przez np. 50 km i znów spokój. :|

            Takie różne upierdliwości (temp., manetka kierunkowskazów, trzeszczenie deski etc.) chyba spowodują, że już nigdy nie skuszę się na europejskie auto...
            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=544518#544518

            Komentarz

            • hubert78
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1576

              #7
              W1Michał, dobrze kombinujesz termostat ( świadczy o tym objaw że w trasie jak auto ciągle w ruchu temp masz niską - czyli termostat się nie domyka i cały czas na dużym obiegu silnik pracuję - a dopiero w mieście - korki - zaczyna się "woda" zagrzewać)

              Sprawdź tutaj cenę

              Akurat na stanie nie mają stąd brak ceny , natomiast jak do nich zadzwonisz to ci powiedzą jaka cena i na kiedy mogą załatwić

              Komentarz

              • nemi
                Ambiente
                • 2008
                • 227

                #8
                A ja ze swojej strony polecam www.carspeed.pl - robię zakupy od kilku lat i w większości przypadków (przynajmniej jeśli chodzi o części do japończyków) firma jest nie do pobicia.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=544518#544518

                Komentarz

                • W1Michał
                  Rider
                  • 2006
                  • 351

                  #9
                  w ASO zaproponowali mi za 380 zł z obudowa :shock: czy ta obudowa jest konieczna ? chyba moge sobie kupić taki za 55 zł na allegro a nie przepłacać tyle kasy......
                  http://www.elcal.pl/

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Trzeba sprawdzic czy do BFQ mozna kupic sam wklad czy musi byc komplet, bo do jednych 1.6 bylo tak, a do innych 1.6 inaczej.

                    Podaj im numer VIN i wg tego niech podadza. Najlepiej jak dzwonisz to powiedziec ze to jest jakis silnik 1.6 i numer VIN podac :twisted:

                    [ Dodano: Wto 01 Kwi, 08 07:36 ]
                    Jak tak patrze w ETKE to jest tylko obudowa kompletna z termostatem, nie ma samego termostatu - nie wiem czemu.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • lubie.skode.pl
                      Classic
                      • 2007
                      • 34
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGN 1.8 20V 125 KM

                      #11
                      naprawa termostatu komputerem - :-)

                      Mam podobnie. Po starcie temperatura rośnie niemrawo i rzadko osiąga optimum, czyli 1/2 maksymalnego wychylenia. Rzadko, czyli w upały i w korkach osiąga optimum a nawet włącza się wiatrak. Ale w chłodne dni, jak dziś, ledwo osiąga 1/4.
                      Też pomyślałem, że to za sprawą termostatu. Więc pojechałem do serwisu (auto crew na sikorskiego). No i zaczęły się żarty.
                      Obsługa stwierdziła: "Tak to termostat się zawiesił. Na początek zapniemy pod komputer, wykasujemy alarmy. To na początek kosztuje 120 zł".
                      Dla mnie trochę dziwne, żeby kasować alarmy, bo ich brak raczej nie naprawi termostatu, czyli leczenie objawów nie zlikwiduje przyczyny. Ale ciekawsze w tej ofercie wydało mi się płacenie za "zapięcie" a nie za naprawę, albo skuteczną naprawę. Zacząłem wiec pytać ile zapłacę za ewentualne użycie podnośnika, klucza i śrubokręta i innych narzędzi. Zresztą interfejs do VAGów za 120zł kupiłem 4 lata temu. Ale najwyraźniej nie zostałem zrozumiany. Powiedziałbym, że zaczęto na mnie patrzeć jakbym się urwał z choinki.
                      Przyznam, że całkiem dla mnie jest to niezrozumiały trend w obsłudze klienta warsztatów samochodowych, że płaci się słono za "zapięcie na komputer" tak jakby ten mistyczny "komputer" i magiczne "zapięcie" miało rozwiązać z gwarancją jakości wszelkie problemy i uszkodzenia łącznie ze zużyciem części i podzespołów.

                      A tak przy okazji. Możecie polecić fachowca na południu Warszawy lub Pradze, który ma doświadczenie i którego pracą kieruje nie komputer a chłodna analiza i doświadczenie?
                      --
                      Pozdrawiam Paweł
                      Mój 19 letni AGN pali mniej niż żony nowy 90TCe
                      Ktoś wie gdzie sie podziało 19 lat rozwoju silników ze spalaniem wewnetrznm?

                      Komentarz

                      Pracuję...