Powerflex-wrażenia z jazdy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Marek Tempe
    Drive
    • 2005
    • 76

    Powerflex-wrażenia z jazdy

    Naprawde nie wstydzcie sie. My nie gryziemy.
    tak tak nie gryzą połykają w całości byłem i zostałem juz strawiony :diabelski_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
  • EŁ
    L&K
    • 2004
    • 1168
    • Octavia III (5E3)
    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
    • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

    #2
    Powerflex-wrażenia z jazdy

    No to wczoraj zapodałem sobie komplecik gumek poliuretanowych, na przód i tył, i wogule szmery bajery, cuda na kiju itepe :szeroki_usmiech

    Wrazenia z wczorajszych jazd testowych :wink: : autko jest o wiele bardziej sztywne( ale nie twarde), bardziej zbite w sobie, szybciej i pecyzyjniej reaguje na ruchy kierownica. zawieszenie sie zrobiło bardziej spręzyste, na wybojach wkońcu jest cisza, nic nie strzela, trzeszczy stuka, zadne nierównosci nie są w stanie go teraz wyprowadzić z równowagi, poprostu nad nimi przelatuje a ja nic nie czuje( a zawieszenie mam stosunkowo twarde).,
    graniczna prędkość napadania :diabelski_usmiech w zakretach na Prymasa Tysiąclecia wzrosła spokojnie o 20-30Km/h :shock: ...aha ..i z ciekawestek..wczoraj na pustej szerokiej drodze udało mi sie dynamicznie rozpedzić do 80 km/h i gwałtownie wyheblować .....bez dotknięcia ani razu fajerki...... k przedtem przy nawet przy leciutkim dodawaniu gazu juz było czuć siłę na kierownicy....

    Komentarz

    • BioBogon
      Elegance
      • 2005
      • 921

      #3
      A ile kosztowala w sumie ta podmianka gumek :?:
      Leon FR 2.0TDI 170KM

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Ja jestem ciekaw jak bedzie z trwaloscia tego na naszych drogach :twisted:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          koszty gumek masz na stronie Powerflexa, wymiana 400 zł w Perfect Service ( JC-Auto)Gumki kupowałem w JC-Auto.

          Komentarz

          • BioBogon
            Elegance
            • 2005
            • 921

            #6
            Czyli wychodzi, że za komplet z wymianą ~1500zł

            Ja jestem ciekaw jak bedzie z trwaloscia tego na naszych drogach
            Z tym to chyba nie powinno być problemu, bo niby te elementy sa lepsze od seryjnych...
            Leon FR 2.0TDI 170KM

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #7
              Re: Powerflex-wrażenia z jazdy

              Zamieszczone przez
              szerokiej drodze udało mi sie dynamicznie rozpedzić do 80 km/h i gwałtownie wyheblować .....bez dotknięcia ani razu fajerki...... k przedtem przy nawet przy leciutkim dodawaniu gazu juz było czuć siłę na kierownicy....
              czyli ta cała walka z kierownicą to "fsspaniałe" elementy gumowe zawieszenia :? o jak mnie to .... :klnie:
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • bobasek
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 326

                #8
                zwracam uwagę, co może wniesie trochę światła w tej dyskusji, że "tworzywa inne niż guma" są od dawna zaprzęgane do roboty przez producentów ciężarówek w "elementach do zadań specjalnych" zawieszeń kabin, osi i zabudów. i działają.
                dacie wiarę, czy nie... "grube" setki tysięcy kilometrów
                5,5l/100

                Komentarz

                Pracuję...