Naprawde nie wstydzcie sie. My nie gryziemy.
Powerflex-wrażenia z jazdy
Zwiń
X
-
Powerflex-wrażenia z jazdy
No to wczoraj zapodałem sobie komplecik gumek poliuretanowych, na przód i tył, i wogule szmery bajery, cuda na kiju itepe :szeroki_usmiech
Wrazenia z wczorajszych jazd testowych :wink: : autko jest o wiele bardziej sztywne( ale nie twarde), bardziej zbite w sobie, szybciej i pecyzyjniej reaguje na ruchy kierownica. zawieszenie sie zrobiło bardziej spręzyste, na wybojach wkońcu jest cisza, nic nie strzela, trzeszczy stuka, zadne nierównosci nie są w stanie go teraz wyprowadzić z równowagi, poprostu nad nimi przelatuje a ja nic nie czuje( a zawieszenie mam stosunkowo twarde).,
graniczna prędkość napadania :diabelski_usmiech w zakretach na Prymasa Tysiąclecia wzrosła spokojnie o 20-30Km/h :shock: ...aha ..i z ciekawestek..wczoraj na pustej szerokiej drodze udało mi sie dynamicznie rozpedzić do 80 km/h i gwałtownie wyheblować .....bez dotknięcia ani razu fajerki...... k przedtem przy nawet przy leciutkim dodawaniu gazu juz było czuć siłę na kierownicy....
-
-
Re: Powerflex-wrażenia z jazdy
Zamieszczone przez EŁszerokiej drodze udało mi sie dynamicznie rozpedzić do 80 km/h i gwałtownie wyheblować .....bez dotknięcia ani razu fajerki...... k przedtem przy nawet przy leciutkim dodawaniu gazu juz było czuć siłę na kierownicy....Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
zwracam uwagę, co może wniesie trochę światła w tej dyskusji, że "tworzywa inne niż guma" są od dawna zaprzęgane do roboty przez producentów ciężarówek w "elementach do zadań specjalnych" zawieszeń kabin, osi i zabudów. i działają.
dacie wiarę, czy nie... "grube" setki tysięcy kilometrów5,5l/100
Komentarz
-
Komentarz