[Inne] Wymiana TURBO 115-130HP ->brak mocy,wyje,dymi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gosny
    Classic
    • 2009
    • 1

    [Inne] Wymiana TURBO 115-130HP ->brak mocy,wyje,dymi

    Witam !
    Mam problem z regulacją oryginalnych reflektorów ksenonowych, ponieważ w jednostce sterującej wisi ciągle błąd 65535 memory error.
    Moje pytanie dotyczy sterownika ile taki kosztuje jego numer (1u0941651)
    ewentualnie czy jest zamienny z sterownikiem 7M3907391( z wyglądu są podobne).
    Może pomoże zamiana miejscami . Vagiem łącze się przez lewy reflektor adres 29.
  • Shewush
    Classic
    • 2008
    • 5

    #2
    [Inne] Wymiana TURBO 115-130HP ->brak mocy,wyje,dymi

    Witam. Wymieniłem turbinę w moim Passacie 1,9 TDI silnik ATJ ze 115 HP na 130 HP. Wężę, IC wszystko zostało stare. Przy zabiegu opróżniłem też katalizator. Po odpaleniu silnika spotkałem się z takim problemem :

    -brak mocy
    -turbina nie świszczy jak powinna robić tylko wyraźnie głośno wyje.
    -strasznie dymi

    Turbinę od razu z "pudełka" wsadziłem na miejsce starej przy wcześniejszym dorobieniu przejściówki. Koledzy, powiedzcie mi, co mam z tym robić? ręce mi już opadają. Grzebałem się przy nim tydzień Czyżby to był tydzień zmarnowany... :cry:
    Turbinke kupiłem od neck99 z forum.
    VW Passat 1.9 TDI 4motion 6-Gear

    Komentarz

    • lukaszrys
      Ambiente
      S_OCP Member
      • 2006
      • 116

      #3
      Kolego drogi.
      A zestroiłeś to wszystko po wymianie turbiny...

      Powinieneś programowo to zestroić.
      Samo włożenie turbuny może nie przynieść efektu przyrostu mocy, a pewnie tego oczekiwałeś ...

      Udaj się do tunera na programik i problem powinien zniknąc ...

      pzdr
      Rodzinne Combi by Ali

      Na początku był BIG BANG... a potem zrodziła sie moja Skoda...

      AHF+ASV+AWX+ASZ+IVECO+0.230+MG+ALI...
      Polerowana "czapka" od środka ... :-P

      Komentarz

      • Zoltar
        Rider
        • 2005
        • 722

        #4
        Możliwa nieszczelność
        www.soft-car.pl
        www.chiptuning-gdansk.pl


        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
        - Wyłączanie DPF
        - Hamownia Obciążeniowa

        Komentarz

        • Samiec
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4287
          • Octavia I (1U2)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez lukaszrys
          A zestroiłeś to wszystko po wymianie turbiny...
          Mi sie wydaje ze nawet bez strojenia powinno to smigac, np. reakcje tylko z wiekszym lagiem, ale technicznie chyba nie powinno byc nic do zarzucenia. :roll:
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz

          • elemenateur
            Elegance
            • 2007
            • 803

            #6
            Zamieszczone przez lukaszrys
            Kolego drogi.
            A zestroiłeś to wszystko po wymianie turbiny...

            Powinieneś programowo to zestroić.
            Samo włożenie turbuny może nie przynieść efektu przyrostu mocy, a pewnie tego oczekiwałeś ...

            Udaj się do tunera na programik i problem powinien zniknąc ...

            pzdr
            wizyta u tunera po wymianie turbo nie jest konieczna. Konieczne jest to co napisał Zoltar sprawdzenie pod kątem nieszczelnośći, czy wszystko zapięte tak jak trzeba było, może po prostu o czymś zapomniał mechanik :?

            Na pewno nie trza nic w chipie zmieniać - znam temat z autopsji.

            Komentarz

            • Shewush
              Classic
              • 2008
              • 5

              #7
              Zamieszczone przez Zoltar
              Możliwa nieszczelność
              Nieszczelności wszelkie zostały sprawdzone. Nie ma takiej opcji. Wszystko robiłem sam. Czy to możliwe, że poszedł zawór AGR?
              VW Passat 1.9 TDI 4motion 6-Gear

              Komentarz

              • Zoltar
                Rider
                • 2005
                • 722

                #8
                Podłącz vaga

                Dym czarny ?
                www.soft-car.pl
                www.chiptuning-gdansk.pl


                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                - Wyłączanie DPF
                - Hamownia Obciążeniowa

                Komentarz

                • Shewush
                  Classic
                  • 2008
                  • 5

                  #9
                  Nie mam vaga

                  Dym biały, pojawia sie pod koniec, gdy po lekkim przegazowaniu obroty spadają
                  VW Passat 1.9 TDI 4motion 6-Gear

                  Komentarz

                  • rob555
                    Rider
                    • 2006
                    • 748

                    #10
                    Zamieszczone przez Shewush
                    Nie mam vaga

                    Dym biały, pojawia sie pod koniec, gdy po lekkim przegazowaniu obroty spadają
                    Sprawdz luzy na wirniku...raz mialem przypadek ze turbina made in romania po 5 min jazdy zaczela wyc a luz na wirnikach do ok 0.5cm sie pojawil....
                    Bialy dym to moze byc olej....aa i jeszcze jedno. Zdejmij podcisnienienie i zobacz czy bedzie to troche lepiej chodzic ? Dół moze byc slaby ale od 3000 obr juz powinno ciagnac. Jesli tak bedzie to znaczy sie ze regulacja max wychylenia lopatek jest zla.
                    pozdrawiam

                    Diagnostyka i tuning
                    hybrydowe wtryski i turbiny
                    programy na ulice jak i do sportu

                    Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                    www.tune-up.pl

                    HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      A jaki byl powod zmiany starej sprezarki?? Czyzby olej poszedl w wydech
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • Shewush
                        Classic
                        • 2008
                        • 5

                        #12
                        Stara była super tzn. zero luzu, nie brała oleju, a wymieniam bo zachciało mi się więcej mocy. I tu sprawdza się powiedzenie o tej Babie.
                        VW Passat 1.9 TDI 4motion 6-Gear

                        Komentarz

                        • Krzych
                          Rider
                          • 2005
                          • 671

                          #13
                          Może zadam śmieszne pytanie, ale czy przy montażu wyjąłeś plastikową zaślepkę z powrotu oleju z turbiny? Może olej nie ma ujścia, wysadziło uszczelnienia wirnika i olej dostaje się do dolotu lub wydechu, stąd biały dym.
                          Co do mocy to pewnie coś namieszałeś z wężykami z podciśnieniem. Cudów nie ma, musi pompować.
                          DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                          www.chiptuning.katowice.pl
                          DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                          Komentarz

                          • Shewush
                            Classic
                            • 2008
                            • 5

                            #14
                            Zamieszczone przez Krzych
                            Może zadam śmieszne pytanie, ale czy przy montażu wyjąłeś plastikową zaślepkę z powrotu oleju z turbiny? Może olej nie ma ujścia, wysadziło uszczelnienia wirnika i olej dostaje się do dolotu lub wydechu, stąd biały dym.
                            Co do mocy to pewnie coś namieszałeś z wężykami z podciśnieniem. Cudów nie ma, musi pompować.
                            Hehe, jestem pewien, że wszystkie czerwone zaślepki zostały usunięte Dziś nagrałem plik dźwiękowy.

                            VW Passat 1.9 TDI 4motion 6-Gear

                            Komentarz

                            • DGW
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 2330

                              #15
                              Zamieszczone przez Shewush
                              Dziś nagrałem plik dźwiękowy.
                              odgłos taki jakby "mucha w kasku" narobiła rabanu
                              jeśli nie masz VAG-a to możesz podjechać do mnie do warsztatu może coś wymyślimy
                              niestety pisz na PW odnośnie terminu ponieważ kalendarz mocno napięty
                              NFPNorth-West
                              2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                              WARSZTAT www.dsize.pl
                              ->
                              CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                              spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                              Komentarz

                              • ctv
                                Ambiente
                                • 2005
                                • 127

                                #16
                                ta zaslepka jest zółta,dlatego profi firma powina wymieniac turbo bo pozniej sa kwiatki

                                http://fabryka-mocy.com.pl

                                Komentarz

                                • neck99
                                  L&K
                                  S_OCP Member
                                  • 2005
                                  • 1326

                                  #17
                                  Nie wiadomo co sie stało czy turbo fabrycznie było zwalone czy coś podczas montażu mu zaszkodziło. Generalnie pierwszy przypadek na prawie 100 sprzedanych turbin. Mimo wszystko nie będę wnikać co i kto zawinił. Tak jak ustalilibyśmy telefonicznie. Zdecyduj się czy chcesz nową od reki turbinę czy tez zwrot kaski
                                  Tą mi oczywiście odeślij bo na jej podstawie mi wymienią w ASO na nową :szeroki_usmiech
                                  OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                  SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                  Komentarz

                                  Pracuję...