Z tego co Marek opowiadal to robil takiego Touarega. Nie dalo sie go co prawda zmierzyc, ale szacowali moment w granicach 1000Nm. :szeroki_usmiech
Virus - jeszcze jedno pytanko...
Zwiń
X
-
Virus - jeszcze jedno pytanko...
Dopisal bym w poprzednim temacie ,ale chyba o ile pamietam zostal zablokowany :wink:
Tak na spocie cos slyszalem o porownaniu jednogo tunera z drugim ,a mianowicie ze jeden zwieksza w programie paliwo ,a drugi powietrze. I teraz tak ,ktory prog jest korzystniejszy, tzn zwiekszenie powietrza domyslam sie ze ustawia sie po przez wyzsze cisnienie turbawki ,czyli szybciej sie zuzyje,ale mniej kopci(i w teori powienien kat dluzej wytrzymac). A paliwa przez zwieksznie dawki paliwa czyli szybciej moga sie zluzyc wtryski? :roll: i wiecej kopci.
Jakie sa wasze zdania na ten temat :?: Jesli cos tam wyzej pomieszalem to prosze mnie uswiadomi co i jak :szeroki_usmiech
-
-
w teorii powinno sie zwiekszyc wraz ze wzrostem podawanego powietrza ilośc podawanego paliwa
mierzy się to za pomocą AFR (Air Fuel Ratio) nie wiem jak w dieselu ale w benzynie jest to bardzo ważne bo im więcej powietrza ty wieksza temperatura spalania w silniku
mierzy się to za pomocą EGT czyli jest to pomiar temperatury wylotu spalin.
a może się to skończyć że tłoki się poprostu stopią czy coś w tym stylu.
NIE WIEM JAK TO SIE MA W DIESELU tyle się dowiedziałem na temat benzyny
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSMoja tez za mocno dymila, bo jezdzilem przez jakis czas na programie Purchawy :lol:
Bo na tym poprzednim jezdzila jeszcze jedna osoba i zmienila turbine. :roll:"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSBTW: Na korekte nie musialem sie umawiac. Zostalem obsluzony ad hoc.
najwyraźniej Markowi nie podoba się mój grymas twarzy, albo tusza i to wszystko tłumaczy ad:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
ale od kilku dni jest korekta i autko przycina jak nalezy a dymienie jest w normie...
czasami jest ciągły, a czasami puści bąka i jest spokój...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWcóż... pozostaje mi tylko koledze pogratulować :?
najwyraźniej Markowi nie podoba się mój grymas twarzy, albo tusza i to wszystko tłumaczy ad:
Miales pecha a my szczescie - ot co... k
Zamieszczone przez arci9Ja tylko się zawsze zastanawiam jak określić "dyminenie w normie"?
Jak wala kleby dymu, ze sie ciemno robi w lusterku to juz jest gorzej...TDI 205PS
Komentarz
-
-
Re: Virus - jeszcze jedno pytanko...
Zamieszczone przez SamiecJakie sa wasze zdania na ten temat :?: Jesli cos tam wyzej pomieszalem to prosze mnie uswiadomi co i jak :szeroki_usmiech
Wydaje mi sie, ze mniejsze, asekuracyjne "pompowanie" przez Marka ostatnimi czasy spowodowane jest tym, ze a to sie sprzegla ludziom slizgaja, a to cos jeszcze. A potem pretensja jest do tunera, bo co z tego ze klient chcial wiecej, bez wzgledu na konsekfencje.
Co innego jest modyfikacja do codziennej jazdy, a co innego np. u mnie. Modyfikuje auto ze swiadomoscia co sie moze stac i pretensje jak sie cos wysra moge miec tylko do siebie.
Tak wiec jak poprosze to dostane tyle koksu ile sie da :twisted: Oczywiscie w granicach zdrowego rozsadku."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Hmm ja mam tez zawrisowanego tdika
jak daje max buta ze pali sie laciek to jako kierowca w lusteku nie widze zadnego dymu, jednakze obserwatorzy mowia ze wydobywa sie duzo czarnego dymu.
Jak jezdze normalnie to nie ma bakow ani dymow ani nic, normalka. Na zimnym tez baka nie puszcza...problem jest gdy na wstecznym daje gaz do dechy, ze pali lacka to wtedy jest tego dymu tak duzo ze nic nie widac...raz mi sie to zdarzylo i wiecej nie butuje na wstecznym...no ale wtedy musialem, albo to albo smierc.
Nie ma co plakac wystrzeli sprezarka to sie kupi nowa mocniejsza :diabelski_usmiechheheh
Komentarz
-
-
Re: Virus - jeszcze jedno pytanko...
Zamieszczone przez PurchawaTeoretycznie moc sie bierze z paliwa, niuton z powietrza. Jednak jedno zalezy od drugiego.
Wydaje mi się że moment obrotowy jest pochodną mocy. Ale z fizyki za dobry nie byłemTak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz
-
-
Re: Virus - jeszcze jedno pytanko...
Zamieszczone przez MartinezZamieszczone przez PurchawaTeoretycznie moc sie bierze z paliwa, niuton z powietrza. Jednak jedno zalezy od drugiego.
Wydaje mi się że moment obrotowy jest pochodną mocy. Ale z fizyki za dobry nie byłemTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
To byl skrot myslowy. Chodzilo mi o to, ze jak sie ruszy w programie paliwo to moc wzrasta wiecej, jak ruszy sie powietrze to moment wiecej. Ale to tez w wielkim skrocie.
Choc oczywiscie zwiekszenie jednego niesie za soba zwiekszenie drugiego, bo oczywiscie oba te parametry sa ze soba nierozwerwalnie polaczone.
Moc jest zalezna od momentu obrotowego!"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez slga co w wypadku , gdy chcemy duza moc , i mamy do tego mozliwosci paliwowe (wtryski+pompa) a mamy slabe sprzeglo , dzialajace na granicy poslizgu przy 350nm ?
Ogladajac ostatnie wykresy od Aligatora , widac ze jakos poradzil sobie z tym problemem.
Nie znam sie na robieniu programow od strony praktycznej. Pisze to co wiem od strony teoretycznej."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
NO to moja Octa to jakiś wybryk fabryki, bo ani oryginalnie ani po wirusie nie puści ani bączka dosłownie nic !!! Jedynie jak się zapala po 3 dniach to delikatny jasny dymek. Po zavirusowaniu u Aliego zamieniłem się samochodem z Neck-iem i gaz w podłogę !!! :shock: nic dosłownie !! nawet pierdnięcia.... :P Natomiast neck miał batorego po korekcie już tylko bączki :wink:
Komentarz
-
-
Do czasu....................,
Natomiast moment który miał Ali był wysoki jak sam mówił i został obniżony, bo może sie coć wysrać. Zreszta proponuje wysokie moce i wysokie momenty, za tym ida tylko uszkodzone elementy :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
Nie ma nic za darmo.........................."Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSŁo matko...Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz