Tuning AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • andreww78
    Classic
    • 2009
    • 6

    Tuning AHF

    makro przy jerozolimskich ON 3.61 bez zlotej karty
  • KrystianNh
    Classic
    • 2008
    • 22

    #2
    Tuning AHF

    Na początku chciałbym sie przywitac.Jestem z Forum Seata Toledo ma go po wirusie wyszlo 148ps i 311nm.I teraz kilka spraw jak mu zwiekszyc moc na ok. 170-180ps i z 350-360nm?I jakie koszty? i co robic po kolej?Zebyy niewszysko naraz bo budzzet trzyma
    -pompa 11(koszt?)
    -wtryski 230?216?(koszt?)
    -turbo z ARL?(koszt?)
    i co jeszcze ?
    a jak z dwumasówka?

    [ Dodano: Wto 22 Kwi, 08 21:17 ]
    moze najpierw same turbo z arl i ile poniesie samo turbo?

    Komentarz

    • rob555
      Rider
      • 2006
      • 748

      #3
      Re: Tuning AHF

      Zamieszczone przez KrystianNh
      Na początku chciałbym sie przywitac.Jestem z Forum Seata Toledo ma go po wirusie wyszlo 148ps i 311nm.I teraz kilka spraw jak mu zwiekszyc moc na ok. 170-180ps i z 350-360nm?I jakie koszty? i co robic po kolej?Zebyy niewszysko naraz bo budzzet trzyma
      -pompa 11(koszt?)
      -wtryski 230?216?(koszt?)
      -turbo z ARL?(koszt?)
      i co jeszcze ?
      a jak z dwumasówka?

      [ Dodano: Wto 22 Kwi, 08 21:17 ]
      moze najpierw same turbo z arl i ile poniesie samo turbo?
      Pompa ok 1500zl
      Wtryski 1200-1500
      turbo 1400
      dodaj koniecznie FMICa bo Ci sie wszystko zagotuje nim porzadnie depniesz.
      Dwumas wytrzyma jak z Nm nie bedzie szalenstw ale wtedy troche radosci sie odbiera.
      Samo turbo Ci duzo nie da...blokada jest paliwo.
      pozdrawiam

      Diagnostyka i tuning
      hybrydowe wtryski i turbiny
      programy na ulice jak i do sportu

      Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
      www.tune-up.pl

      HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

      Komentarz

      • Tymon
        RS
        • 2004
        • 2970

        #4
        Zamieszczone przez rob555
        dodaj koniecznie FMICa bo Ci sie wszystko zagotuje nim porzadnie depniesz.
        koszta 1500zł plus zestaw zegarów 1000zł.

        Pozdrawiam
        Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
        Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
        BMW serii 3... Radość z jazdy.

        Komentarz

        • haragon
          Rider
          • 2008
          • 310

          #5
          Ja zadam jeszcze jedno pytanie czy można modyfikację tą wykonać w 2 fazach.
          Pierwsza to wymiana pompy i wtrysków.
          A za jakiś tam czas dorzucamy turbawkę i chłodnicę???

          Czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia, czy należy wszystko wymienić jednym tchem....
          "Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae

          Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
          >>Hardware - dobrygrzeswawa<<
          >>Software - rogalotti<<

          Komentarz

          • misiekwaw
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7715
            • Ford

            #6
            Zamieszczone przez haragon
            Ja zadam jeszcze jedno pytanie czy można modyfikację tą wykonać w 2 fazach.
            Pierwsza to wymiana pompy i wtrysków.
            A za jakiś tam czas dorzucamy turbawkę i chłodnicę???

            Czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia, czy należy wszystko wymienić jednym tchem....
            da się, ale ja bym zmienił kolejność :idea: :roll:
            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
            http://www.disi-tune.pl
            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
            Był WRX
            Była Octa

            Komentarz

            Pracuję...