makro przy jerozolimskich ON 3.61 bez zlotej karty
Tuning AHF
Zwiń
X
-
Tuning AHF
Na początku chciałbym sie przywitac.Jestem z Forum Seata Toledo ma go po wirusie wyszlo 148ps i 311nm.I teraz kilka spraw jak mu zwiekszyc moc na ok. 170-180ps i z 350-360nm?I jakie koszty? i co robic po kolej?Zebyy niewszysko naraz bo budzzet trzyma
-pompa 11(koszt?)
-wtryski 230?216?(koszt?)
-turbo z ARL?(koszt?)
i co jeszcze ?
a jak z dwumasówka?
[ Dodano: Wto 22 Kwi, 08 21:17 ]
moze najpierw same turbo z arl i ile poniesie samo turbo?
-
-
Re: Tuning AHF
Zamieszczone przez KrystianNhNa początku chciałbym sie przywitac.Jestem z Forum Seata Toledo ma go po wirusie wyszlo 148ps i 311nm.I teraz kilka spraw jak mu zwiekszyc moc na ok. 170-180ps i z 350-360nm?I jakie koszty? i co robic po kolej?Zebyy niewszysko naraz bo budzzet trzyma
-pompa 11(koszt?)
-wtryski 230?216?(koszt?)
-turbo z ARL?(koszt?)
i co jeszcze ?
a jak z dwumasówka?
[ Dodano: Wto 22 Kwi, 08 21:17 ]
moze najpierw same turbo z arl i ile poniesie samo turbo?
Wtryski 1200-1500
turbo 1400
dodaj koniecznie FMICa bo Ci sie wszystko zagotuje nim porzadnie depniesz.
Dwumas wytrzyma jak z Nm nie bedzie szalenstw ale wtedy troche radosci sie odbiera.
Samo turbo Ci duzo nie da...blokada jest paliwo.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Ja zadam jeszcze jedno pytanie czy można modyfikację tą wykonać w 2 fazach.
Pierwsza to wymiana pompy i wtrysków.
A za jakiś tam czas dorzucamy turbawkę i chłodnicę???
Czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia, czy należy wszystko wymienić jednym tchem...."Prosta jest dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców..."- Colin McRae
Octavia Combi 2004 [138KM / 293Nm]
>>Hardware - dobrygrzeswawa<<
>>Software - rogalotti<<
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez haragonJa zadam jeszcze jedno pytanie czy można modyfikację tą wykonać w 2 fazach.
Pierwsza to wymiana pompy i wtrysków.
A za jakiś tam czas dorzucamy turbawkę i chłodnicę???
Czy takie rozwiązanie jest do przyjęcia, czy należy wszystko wymienić jednym tchem....Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz