nadrabia brak szpery ASRem. Np. w moich cywilnych zastosowaniach (samochód rodzinny) + lekki stritfajting to wystarcza żeby przenieść na asfalt moc silnika na jakichś małych sprintach po prostej.
nadrabia brak szpery ASRem. Np. w moich cywilnych zastosowaniach (samochód rodzinny) + lekki stritfajting to wystarcza żeby przenieść na asfalt moc silnika na jakichś małych sprintach po prostej.
nie obraz sie ale z Ciebie dupa a nie stritfajter :diabelski_usmiech najpierw przejedz sie autem zeszperowanym a potem pisz ze jakies auto nadrabia jej brak ASR-em - istnieje obawa ze ktos jeszcze uwierzy ...
nadrabia brak szpery ASRem. Np. w moich cywilnych zastosowaniach (samochód rodzinny) + lekki stritfajting to wystarcza żeby przenieść na asfalt moc silnika na jakichś małych sprintach po prostej.
Napisałem że w zastosowaniach cywilnych do efektywnego przeniesienia mocy tego silnika na asfalt mi wystarcza zaledwie ASR (jeśli mocno przyspieszam to raczej tyko na prostej jak oba kółka pewnie spoczywają na drodze). Nie ścigam się tym samochodem, bo dla mnie to samochód rodzinny - wożę nim żonę i 2 dzieci. Jeśli korzystam czasem z jego pełnej mocy to w dość kontrolowanych warunkach, więc jeśli kiedyś go zaczipuję dla tych kilkadziesięciu KM to też nie sądzę, żebym szpery potrzebował. W końcu kupiłem se O2, anie STI z jakiegoś powodu. A stritfajting to dla mnie co najwyżej ostry start spod świateł, a nie żadne uliczne wyścigi.
Komentarz