To zapraszam do Katowic
Pytanie o żywot Turbo itd
Zwiń
X
-
Pytanie o żywot Turbo itd
Pytanie o żywot Turbo itd
Z latami i przebiegiem może już nie być tej mocy ,ktora była przez pierwsze tysiące.
Gdzie szukać przyczyny? Jak to sprawdzić? Czy to bardziej katalizator? Czy brudy w kolektorze? Czy kata można zweryfikować jakaś?nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
-
-
moją z AGRa wywalałem jak auto miało 190tys(w tym 20k km przy 133KM/330Nm) km - turbo z pierwszego monatrzu - było w stanie - perfekt - nie jak nowe ale prawie - dalej smiga w innej furze
teraz mam od 40k km praktycznie nówke od AWX - zobaczymy ile wytrzyma(kierownice na bank mi sie nie zasyfią :diabelski_usmiech )Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
od poczatku jak mam auto Motul Synergi(nie wiem czy dobrze napisałem :? ) 10W40Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
kmink olej lejesz jak do starego diesla
Ja leje 5-50 a lałem 0-40 MOBILA ,oleju jakąś nie brał więcej, ale ponoć za rzadki więc wróciłem do fabrycznych ustawień. Poza tym zatkany egr + olej 0-40 to zdaje się ,ze silnik jak by głośniej pracuje.
Tak się zastanawiam nad tym katem . Auto wydaje mi się nie tak kopne jak kiedyś.
Dopiero jak się rozrusza.(małe różnice ale zawsze) . ALe może to nowe opony to powodują.nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
półosie seryjne przebieg 273 tyś
Komentarz
-
Komentarz