Wszystko po trochu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • PeweK
    Classic
    • 2008
    • 37

    #26
    hmm... to może żeby była jakaś "fajna barwa dźwięku" (jak to kiedyś mój kolega powiedział). Przypominam tłumik do wspawania...

    [ Dodano: Wto 10 Cze, 08 21:19 ]
    pomoże ktoś i zauważyłem jeszcze problem ze zderzakiem, jak bede wymieniał to trza będzie ucinać/wymieniać?

    Komentarz

    • kozi1987
      Ambiente
      • 2007
      • 200

      #27
      PeweK - to raczej gra niewarta swieczki, sportowego dzwieku i tak nie uzyskasz a jesli nawet to w stosunku do ceny jaka zaplacisz to wyjdziesz na minus, zajrzyj tutaj:



      Jesli chodzi o problem ze zderzakiem - napisz cos wiecej i dokladniej bo niezbyt zrozumiale jest to pytanie

      [ Dodano: Sro 11 Cze, 08 15:18 ]
      Napisz do użytkownika Bastek016 , on wymodzil 90 KM z 1.6, tu masz wiecej info:

      Komentarz

      • PeweK
        Classic
        • 2008
        • 37

        #28
        problem ze zderzakiem... chodzi mi o to, że gdy będę wymieniał ów końcówkę tłumika to jak ona tam wejdzie? obecny jest skierowany ku dołowi, a te co patrzyłem są na prosto i do góry i chodzi mi o to czy nie trza przypadkiem zderzaka ucinać/wymieniać

        Co do 1 linku to kolega ma inny silnik, a JanuszSz napisał, że trza wiedzieć do jakiego silnika, jaki tłumik- czy to ma znaczenie?

        Co do 2 linku- ciekawy, zapytam się właścicela auta co i jak

        Ale jeszcze wracając do 1 linku tam ceny były ok. 1400zł, a ja znalazłem ok. 100zł. Jaki to ma sens? (http://sklep.tuning.pl/dzial.php?d_id=189663)

        Komentarz

        • kozi1987
          Ambiente
          • 2007
          • 200

          #29
          Co do tych tlumikow ze sklepu internetowego - ja bym sie na to nie rzucal , wiesz jak to jest, nieznana marka to i jakosc nieznana a z reguly jest tak ze cena odwzorowuje jakosc. Bardziej ogladalbym sie za tym:





          Ceny moze wyzsze ale za to jakosc pewnie nieporownywalna. Co do tego czy do konkretnego silnika musisz miec odpowiednia koncowke - ja sie na tym nie znam wiec Ci nie odpowiem, najlepiej jakbys zadzwonil do tej firmy Ulter albo innej i spytal. Jak na moj gust to nie trzeba dobierac do silnika a jedynie do typu tlumika (ale powtarzam - ja sie na tym nie znam).

          A nie myslales zeby wspawac koncowke od Octavii RS?

          Jesli chodzi o zderzak - napewno daloby sie to zrobic bez wycinania ale zauwaz ze wtedy efekt bylby mizerny. Natomiast kazdy mechanior umialby wyciac Ci dziure w zderzaku, prosta szybka sprawa, tu masz wiecej na ten temat:

          Komentarz

          • PeweK
            Classic
            • 2008
            • 37

            #30
            hmm... te tłumiki wyglądają porządnie... I jak mówisz, że są dobre to chyba jednak się skuszę. A mógłbyś podać link z końcówką od RS`a? I czy w ogóle będzie pasował...


            Dzięki i pozdrawiam.

            Komentarz

            • karolb1979
              Classic
              • 2007
              • 22

              #31
              koledzy ktos cisnie bujdy ze od mocnych zarowek sie lampy niszcza.

              smiechu warte.

              w O1 w lampach sa juz od 3 czy 4 lat wlozone 100/90W i nic zlego sie nie dzieje.
              od jakiegos czasu jezdzimy na swiatlach i od takich ilosci ciepla tez nic zlego sie nie dzieje.

              w vectrze A mialem tez zalozone 100/90 i tez nic zlego nie bylo dla lamp a vectra A ma mniejsza lampe niz octa (objetosc)

              mozna spoko zakladac 100/90W

              Komentarz

              • PeweK
                Classic
                • 2008
                • 37

                #32
                to to już wiem.... teraz bardziej zależy mi na tym tłumiku... kolega zaproponował od RS... pierwsza rzecz: bedzie pasowal? druga: gdzie ten tlumik mozna kupic?

                Komentarz

                • cysterniarz
                  RS
                  • 2008
                  • 1887
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #33
                  Zamieszczone przez karolb1979
                  koledzy ktos cisnie bujdy ze od mocnych zarowek sie lampy niszcza.

                  smiechu warte.

                  w O1 w lampach sa juz od 3 czy 4 lat wlozone 100/90W i nic zlego sie nie dzieje.
                  od jakiegos czasu jezdzimy na swiatlach i od takich ilosci ciepla tez nic zlego sie nie dzieje.

                  w vectrze A mialem tez zalozone 100/90 i tez nic zlego nie bylo dla lamp a vectra A ma mniejsza lampe niz octa (objetosc)

                  mozna spoko zakladac 100/90W
                  To ze Tobie nie zniszczylo lamp to nie znaczy ze pozostalym 99osobom tez nie zniszczy. W piwnicy leza u mnie lampy od starego auta gdzie poprzedni geniusz jezdzil na 100w i rozwalil cale lustro i podtopil odblysnik. Druga sprawa to w O1 po lifcie w lampach nie ma szkla tylko badziewny poliweglan ktory od takiego natezenia swiatla i temp. dostanie w dupe i szlag go trafi. Nie pisz takiego czegos ze mozna sobie spokojnie zakladac bo jak ktos bedzie mial slabe przekazniki to mu je rozpieprzy. A trzecia kwestia jezdzi sie na wlasne ryzyko - kodeks zabrania stosowania takich mocnych zarowek w ruchu ulicznym - konsekwencje moga byc duze.

                  Komentarz

                  • PeweK
                    Classic
                    • 2008
                    • 37

                    #34
                    hmm... ale ja ten problem rozwiązałem, teraz zależy mi na tłumiku... czy od RS będzie do mojego silnika pasował i gdzie go można kupić...

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez PeweK
                      hmm... ale ja ten problem rozwiązałem, teraz zależy mi na tłumiku... czy od RS będzie do mojego silnika pasował i gdzie go można kupić...
                      A po co ci od RSa? Malo masz customowych ofert ? :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • PeweK
                        Classic
                        • 2008
                        • 37

                        #36
                        a jaki możesz polecić?

                        Komentarz

                        • Samiec
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 4287
                          • Octavia I (1U2)
                          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                          #37
                          Zamieszczone przez PeweK
                          a jaki możesz polecić?
                          Niestety ci nie polece zadnego, jezeli ja mialbym zmieniac w TDI to odrazu na caly wydech przelotowy 2,5' z jednym tlumikiem koncowym. Ale w benzynie pewno bylo by za glosno.
                          Mozesz sobie zalozyc sam koncowy wydech np. renowowanych firm supersprint/ remus itd. ale ceny nie sa kuszace :wink: ewentualnie jakis polski ulter. Wszystko zalezy co chcez osiagnac? :roll: Jezeli sam wyglad, to mozesz pomyslec nad sama koncowka ozdobna do ori koncowego tlumika. Jezeli ma pojawic sie jakis pomruk, to sam koncowy tlumik zmienic na jakis frmowy.
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz

                          • PeweK
                            Classic
                            • 2008
                            • 37

                            #38
                            Miło by było z tym pomrukiem... zainteresowały mnie te ultery... wcześniej jeden z kolegów podał kilka stronek właśnie z tą marką- ceny ok. 300zł i chyba na któryś z nich się zdecyduję... I widzę, że nie obejdzie się bez ucinania zderzaka? Ale jeszcze zauważyłem, że te tłumiki, które podał kolega nie pasują do mojego samochodu... te co pasują to kosztują średnio 900zł

                            Komentarz

                            • gregi123
                              Classic
                              • 2008
                              • 5

                              #39
                              dodam o tych żarówkach Philipsa, to są normalne żarówki do normalnych reflektorów jedyna różnica to krótka żywotność niestety i wysoka cena. kilka razy miałem i Philips X-treme i blue... jednak za każdym razem 3, 4 miesiące i po żarówkach. Niestety żywotność jest bardzo krótka tych żarówek. Aha reflektory sie nie odkształcają. I ew. tak samo zachowuą sie Osram-y NIGHT BREAKER świecą tak samo jak PHILIPS X-treme, tylko że są tańsze od PHILIPSa.
                              Za ortografię odpowiada Opera

                              Komentarz

                              • PeweK
                                Classic
                                • 2008
                                • 37

                                #40
                                hmm... teraz to za późno- już żarówki zakupiłem... Ale mało jeżdżę, więc raczej nie szybko się spalą... (11 letnia octavia- 66k przejechane)

                                Komentarz

                                • rezon
                                  RS
                                  • 2006
                                  • 1894
                                  • Volvo
                                  • AKL 1.6 MPI 101 KM
                                  • BSE 1.6 MPI 102 KM

                                  #41
                                  Zamieszczone przez gregi123
                                  Niestety żywotność jest bardzo krótka tych żarówek
                                  co prawda w O2 ale mam je już chyba ponad 1,5 roku i na razie OK. W O1 znacznie częściej leciały mi żarówki - nie wiem czy nie ma istotnych różnic w stabilizacji napięcia ładowania w O1 i O2.

                                  Komentarz

                                  Pracuję...