wosiuptak, stary juz tyle czasu jestes na forum a jeszcze wierzysz w takie brednie.... za 300 zł to zatankuj sobie v-power i wyjdzie na to samo.... jak Ci to zapewne napisza koledzy daj se spokoj z boxem i wgraj program u ktoregos tunera lub jak masz gwarancje to zapodaj boxa ale z jakiejs szanujacej sie firmy... Ja mam z V-techu i sobie chwale.. koszt ok 1600 zł
gachul
czarniutka dwulitrowka combi elegance...była...jest... dwa litry brąz mocca combi platinum
Pompe mozna zrobic programowo juz za okolo 1000zl u znanych tunerow, a u mniej znanych troche taniej. A co do boxa, no nie da sie ukryc, ze auto mniej palic nie bedzie, a wrecz przeciwnie, a z programem moze palic mniej, moze wiecej, a moze tyle samo
wosiuptak, stary juz tyle czasu jestes na forum a jeszcze wierzysz w takie brednie.... za 300 zł to zatankuj sobie v-power i wyjdzie na to samo.... jak Ci to zapewne napisza koledzy daj se spokoj z boxem i wgraj program u ktoregos tunera lub jak masz gwarancje to zapodaj boxa ale z jakiejs szanujacej sie firmy... Ja mam z V-techu i sobie chwale.. koszt ok 1600 zł
O.K. jest jasne (poczytałem trochę o tych box-ach na forum).Jedynie zasmaczyły mnie opinie kupujacych...... i ten Viaken (nie lajkonik)
wosiuptak wiesz z tymi "pudełkami" to jest różnie ,mam dostęp do tego za dobre pieniądze(renomowanej firmy) ale ja sam tego bym nie założył!Ale wybór należy do Ciebie!
Nie wazne kto autoryzuje swoim logo Boxa - Viaken, pan Kaziu czy Vtech - jesli do danego auta mozna zrobic softa to lepiej program dlubac niz zakladac oszukiwacza (tym jest BOX i to nie wazne jakiej generacji). BOX to rozwiazanie dla sterownikow gdzie nie mozna zrobic Chiptuningu albo dla kapelusznikow ktorym sie wydaje ze sa madrzejsci od reszty
BTW: kup opornik za 10gr..uwierz mi ze efekt bedzie podobny jak ten przy boxie..a cena hmm :lol:
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
A co jest nie tak z tym boxem?
Macie jakies konkretne uwagi? Przeciez to zwykly box anologowy.
Jego cena mnie nie dziwi - to jest rozwiązanie, ktore funkcjonuje juz od wielu lat. 500 firm moglo juz to wprowadzic, czy nawet scignac z innych i sprzedają teraz za taką cenę.
Ja bym tego nie kupil nawet za 50 PLN, ale nie sądze tez, zeby z nim bylo cos nie tak. A juz tym bardziej to nie to samo co opornik.
Zamieszczone przez wosiuptak
Jedynie zasmaczyły mnie opinie kupujacych...... i ten Viaken (nie lajkonik)
U Viakena to on akurat kupował, a nie mu sprzedawał.
wosiuptak, no panie az taki szpec to nie jestem :szeroki_usmiech
no co ty stary!! wystarczy ze otworzysz maskę i lukniesz jak jest u ciebie próbując poruszać tym cholerstwem.Wszystko jest widoczne jak na dłoni .Jakbyś nie wiedział gdzie jest to to (obok bloku silnika po prawej stronie w głębi przed aku) to wystarczy że wsadzisz do auta swoja pociechę, lubą lub psa i karzesz poruszać dzwignią zmiany biegów a ty spojrzysz ...i już.
Ludzie dajcie info (swoja drogą może okaże się ,że i u was jest coś...)
Mam, takiego podobnego - dobrze pisze Rob555 - to w wiekszosci sa zwykle oporniki z malym ukladem ktory odlacza ten opornik na czas diagnozy przed zapaleniem silnika ( inaczej by wywalalo ciagle blad nastawnika dawki). efekty daje dobre ale ma sporo minusow : upala sprzeglo ( duzy moment przy niskich obrotach), czasem jak szybko zapalisz (bez czekania na zganiecie lampek) wywoluje blad nastawnika dawki , przy mocnym ustawieniu auto dymi co moze miec zly wplyw na kierownice spalin w turbinie itd. Ma tylko jedna zalete jest tani :-)
fekty daje dobre ale ma sporo minusow : upala sprzeglo ( duzy moment przy niskich obrotach), czasem jak szybko zapalisz (bez czekania na zganiecie lampek) wywoluje blad nastawnika dawki , przy mocnym ustawieniu auto dymi co moze miec zly wplyw na kierownice spalin w turbinie itd. Ma tylko jedna zalete jest tani :-)
Jak wroce z DE to wstawie fotke kierownic spalin w turbinie wyjetej z silnika AFN (ibiza) na takim boxie...warto pod rozwage wziasc.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Miałem box-a w Octavi i mam w Corolli. Zawsze to lepiej niż jeździć serią, ale do dobrego programu nie ma porównania. Box nie podnosi ciśnienia na turbinie więc wzrosty mocy są mniejsze i są okupione kopceniem. Ale Corollą w końcu da się jakoś jechać.
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
wczoraj testowałem Fiata Bravo z silnikiem 1,9 Multijet 120KM z zamontowanym boxem Czakram. Box ma regulację programu od 0 do 9 (największy przyrost mocy). Wpinany w Bravo praktycznie plug&play do listwy paliwowej. Różnica pomiędzy skrajnym nastawami kolosalna. Na 0 wyraźnie mniejsza dynamika - zwłaszcza poniżej 2tys. obr./min. Przy nastawie na 9 odczuwalne naciśnięcie pedału gazu nawet na piątym biegu. Kopcenia z pozycji kierowcy nie dało się zauważyć.
wczoraj testowałem Fiata Bravo z silnikiem 1,9 Multijet 120KM z zamontowanym boxem Czakram. Box ma regulację programu od 0 do 9 (największy przyrost mocy). Wpinany w Bravo praktycznie plug&play do listwy paliwowej. Różnica pomiędzy skrajnym nastawami kolosalna. Na 0 wyraźnie mniejsza dynamika - zwłaszcza poniżej 2tys. obr./min. Przy nastawie na 9 odczuwalne naciśnięcie pedału gazu nawet na piątym biegu. Kopcenia z pozycji kierowcy nie dało się zauważyć.
W Corolli mam jakiś brytyjski wynalazek też wpięty w listwę i jest też regulacja potencjometrem, ale jej nie ruszałem. Też niby nie widac mocnego kopcenia. Różnica w osiągach jest odczuwalna ale do programu nie ma porównania. Program zmienia charakterystykę momentu. Rob mi zrobił w Octavi program z ognistą górą i to mi się bardzo podoba :szeroki_usmiech . Gorzej że tak żadko wsiadam do Octavi :evil: .
Była: O1 + B6, Turbo ARL, SMIC by Ali soft virus by Zoltar. Jest www.terracan.pl i Croma JTD
Wstawiłem dzisiaj box-a Czakram do 2.0 TDI BSY i nawet działa. Instalacja jest praktycznie Plug&play. Podpięcie do listwy paliwowej + kable zasilające do zacisków akumulatora.Wewnątrz boxa oprócz potencjometru dwustronna płytka z układami scalonymi. Efekt - lepsze przyspieszenia wyraźnie odczuwalne, wyższa kultura pracy silnika - mniej metaliczny dźwięk i ciszej przy przyspieszaniu. Różnica w zużyciu paliwa na razie nie zmierzona. Może za parę lat skuszę się na wirusa, na razie Box musi wystarczyć. 8)
to jest chyba v-tech puszczony przez kanały Czakramu - nie ma nim żadnych oznaczeń. Tyle, że nie jest plastikowy a ma aluminiową obudowę, i ładne opakowanie pudełko, kolor instrukcję Czakram. Montowałem sam - proste jak parasol. Mały śrubokręt płaski do podważenia blokady złączki, klucz 10 do zacisków akumulatora i mały śrubokręt krzyżakowy do odkręcenia wieczka BOX-a (regulacja mocy działania) - to cały komplet potrzebnych narzędzi przy 2,0TDI BSY, czas na pierwszy raz ok. 30 min. Przewidywany następny czas montażu 10 min.
Ja o BOXach mam swoje zdanie....dolaczam widok turbiny przed czyszczeniem. Auto gofl 3 AFN na boxie z allegro dodam ze tak zapyzialej turbiny to ja jeszcze nie widzialem....
Turbina od AWX wlasciclel dal wieksza na zapas )
jezdze na boxie....chyba z VTG bo fabrycznie zalozony..wiec go nie ruszalem :| niech se bedzie :wink: roznica w mocy i momecie nie za duza, po hamowaniu sprawdzanym u mastersa...12 KM i 30N wiec szalu nie ma :szeroki_usmiech spalanie mysle ze ok 1,5 l wieksze po miescie..ogolnie nie polecam...mam bo byl..ja bym nie kupil
Dorzucę swoje 3 grosze..
Tak jak Rob pisze, dużo paliwa mało powietrza i na efekty nie trzeba będzie długo czekać.
Co do przyrostów mocy... "dobre boxy" nie oporniczek w pudełku tylko produkty znanych firm zamiast obiecanych np. 25 najczęściej dają ok 10 KM i ok. 30Nm .
Ostatnio demontowałem taki z Ibizy ATD 2003r. produkt : http://chiptronic.de/ coś takiego kosztuje: 600 Euro czyli 2000 zł !
Podobny wynalazek innej niemieckiej firmy zdejmowałem z Golfa V BKC 2004r. wynik porównywalny : http://diesel-tuning.pl/aktualnosci_4.php ( news z dnia 11.08.2007r. )
TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
Brodnica kujawsko-pomorskie
Komentarz