od razu zapomnij o jakimkolwiek czipowaniu i jak za mało (a jeszcze z podtlenkiem bedzie mniej) to moze za wczasu pomyslec o czyms mocniejszym, zeby potem nie żałować.
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Nie ma sensu cokolwiek robić z ta jednostką. A co do samej mocy 102 KM hmmm, moze nie tyle moc jest tu wazna co moment obrotowy a ten wynosi 148 Nm przy 3800 obr.min i jest całkiem spory jak na tę pojemnośc silnika. Tak jak juz ktos napisał ten silnik jest w zupełności wystarczajacy do normalnej jazdy miejskiej i poza miejskiej, a O II z tym silnikiem wcale nie jest zawalidroga. Na trasie tez ładnie sie zbiera. Jesli chcesz sie ścigac to dołóż do 1.8 TSI.
Liroyek zwróc uwagę, że nie piszą tego fani TDI, tylko użytkownicy BSE, czyli znający temat tego silnika.
Zamieszczone przez Big
a O II z tym silnikiem wcale nie jest zawalidroga
trzeba tylko przywyczaić się do wyprzedzania TIR-ów na trójce i się jedzie całkiem sprawnie. Na trasie Rzeszów-W-wa wcale nie mam obecnie krótszych czasów jeżdżąc Outkiem z ok. 150KM i 340Nm niż miałem w O2, tylko mniej biegi muszę przekładać.
Na trasie Rzeszów-W-wa wcale nie mam obecnie krótszych czasów jeżdżąc Outkiem z ok. 150KM i 340Nm niż miałem w O2, tylko mniej biegi muszę przekładać.
Dokladnie tak Ja wczesniej też miałem 1.8 16V i 120 KM teraz mam 1.6 8V i 102 KM i wcele nie jest dużo gorzej. Jak napisałe Rezon, po prostu częsciej korzysta sie na trasie ze skrzyni biegów. Wyprzedzanie które robiło się w Lagunie 1.8 16V na 4-ce teraz robi sie na 3-jce, ale poza tym naprawdę jest o.k.. Powiem ci, że lmój kumpel który ma Toledo II 1.8 20V (125 KM) był naprawde bardzo zaskoczony, że 1.6 w O II tak ciagnie jak go przewiozłem swoja Skodą. Drugi kumpel (sprzedaje w Skodzie) tez po przejechaniu sie moja O II też stwierdził, że nie myślał, że to tak ładnie chodzi
Takze ten silnik naprawde nie jest zły i w zupełnosci wystarczy do O II, choć powtarzam jesli fascynują cie ostre starty zpod swiateł i "wyścigi" od skrzyżowania do skrzyżowania to dołóz lepiej do 1.8 TSI, bo w tym przypadku 1.6 nie sprosta twoim oczekiwanom.
liroyek - mieszany. WPisz na http://www.spritmonitor.de/en/ mój login w wyszukiwarkę to zobaczysz wszystkie moje tankowania z O2. U mnie jazda po trasie nie specjalnie odbiega w zużyciu od miasta. Po prostu jeżdzę "nieco" szybciej niż w mieście :satan. Przy okazji załóż sobie tam konto, to też będziesz dokłądnie wiedział ile co kosztuje w samochodzie i czy nie ma nieoczekiwanej tendencji wzrostowej.
A jak myślicie, czy w ASO był by już może dostępny jakiś "upgrade" softu do 1,6 BSE?? Ponoć coś takiego już jest i poprawia charakterystykę pracy silnika. A zwłaszcza na biegu jałowym!!
A jak myślicie, czy w ASO był by już może dostępny jakiś "upgrade" softu do 1,6 BSE?? Ponoć coś takiego już jest i poprawia charakterystykę pracy silnika. A zwłaszcza na biegu jałowym!!
a co przeszkadza Ci na biegu jałowym?
może od tego zaczniemy
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Szkoda A takie irytujące to trochę jest. Słyszałem że VW nawet ogłasza akcję serwisową dla 1,4TSI pod tytułem: "zmiana oprogramowania celem poprawienia pracy silnika na biegu jałowym". Wiesz przed OII miałem Lanosa 1,6 i tam praca na biegu jałowym była równa, a w OII zdarza mi się spojrzeć na obrotomierz czy nie zgasł silnik tak zatrzepie!!
Komentarz