[Inne] Wymiana koncowek wtryskiwaczy w 1Z na 0.216

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • merec
    Classic
    • 2010
    • 18

    [Inne] Wymiana koncowek wtryskiwaczy w 1Z na 0.216

    Zamieszczone przez skoda13
    mikolaj93 po co Ty się męczysz, nie lepiej podłączyć się bezpośrednio pod akumulator
    pomyśl trochę
    skoda13, to nie męczarnia, to sama przyjemność :wink:
    w popiołce radio jest właśnie podłączone bezpośrednio pod aku.
    merec
  • bradley
    L&K
    • 2008
    • 1465

    #2
    [Inne] Wymiana koncowek wtryskiwaczy w 1Z na 0.216

    Przeszukalem chyba juz caly internet i pelno jest sprzecznych ze soba informacji. Ale do meritum:
    Chodzi oczywiscie o zainstalowanie koncowek wtryskiwaczy 0.216 (tzw. zestawy naprawcze do wtryskiwacza dwusprezynkowego) Czy mozna zmienic koncowki we wtryskiwaczach od silnika 1Z? Z tego co przeczytalem to koncowki te sa nierozbieralne(niewymienne), dlatego trzeba kombinowac z innym wtryskami takimi jak: ALH, ASV. I tu kolejna watpliwosc: Silniki ALH i AGR roznia sie tym, ze ALH ma VNT, inny komputer, i reszta taka sama. Czyli mam rozumiec, ze wtrysk z AGR rowniez mozna przerobic na 0.216?
    VW Vento 1.9TDI 1Z ++
    Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
    Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

    Komentarz

    • ViRuE
      Rider
      • 2007
      • 358

      #3
      Moze nie wniose nic do tematu ale wlasnie sam jestem ciekawy na bazie jakich sie robi wlasnie wtryski 0.216 i 0.230 jakich najlepiej szukac i od jakich silnikow brac zestawy naprawcze?

      Komentarz

      • bradley
        L&K
        • 2008
        • 1465

        #4
        ViRuE, na pewno mozesz przerobic ALH i swoje AHFy. Akurat te informacje mozna znalezc w internecie. Jednak nie ma zadnych informacji o przerobce 1Z, AHU, AGR :|
        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

        Komentarz

        • ViRuE
          Rider
          • 2007
          • 358

          #5
          Hmm tylko czy bedzie to sens przerobienia ich. Szukalem troche ale jestem chyba za .... albo zle slowa kluczowe daje...

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            google, afn 216, pierwszy link, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149408
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • ViRuE
              Rider
              • 2007
              • 358

              #7
              Napisalem do Aliego zobaczymy mi co odpisze osoba madrzejsza odemnie znalazlem akurat na forum A3 i niby sie da AHF`y zrobic ale czy to jest warte bo trzeba przestawic jakies tam wartosci.

              Dzieki

              P.S
              Na alledrogo znalazlem goscia co sprzedaje wlasie zestawy naprawce i mial tam napisane wlasnie cos o tych 1Z tylko ze przerobke na 0.205...

              Komentarz

              • Zoltar
                Rider
                • 2005
                • 722

                #8
                Ustawić trzeba 2 ciśnienia otwarcia

                Sprawdzone miejsce gdzie to robią, to Nadarzyn
                P. Roman Podkowiński



                Można zrobić to na agr, wysyłasz wszystko kurierem (Korpus + nowe końcówki) i czekasz na paczkę.
                Cenowo w granicach 200 zł za usługę.


                Pozdro
                www.soft-car.pl
                www.chiptuning-gdansk.pl


                - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                - Wyłączanie DPF
                - Hamownia Obciążeniowa

                Komentarz

                • bradley
                  L&K
                  • 2008
                  • 1465

                  #9
                  Z tego co wiem to AGR maja cisnienie otwarcia 190/300mbar. Czy kupujac koncowki 216 i montujac to w korpusy AGR mozna ustawic cisnienie 220/300mbar?

                  No i co z tymi nieszczesnymi korpusami 1Z? :roll:

                  I czy ktos byl juz w serwisie w Kobiorze? http://e-warsztat.pl/ws/web/pl/warsztat.do?wid=2a7394
                  Mam do nich po drodze :wink:
                  VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                  Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                  Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                  Komentarz

                  • Zoltar
                    Rider
                    • 2005
                    • 722

                    #10
                    Można ustawić

                    AHF też ma 190/300


                    Pozdro
                    www.soft-car.pl
                    www.chiptuning-gdansk.pl


                    - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                    - Wyłączanie DPF
                    - Hamownia Obciążeniowa

                    Komentarz

                    • jaro4444
                      Rider
                      • 2006
                      • 508

                      #11
                      Zamieszczone przez Zoltar
                      P. Roman Podkowiński
                      Nie Roman a Bogdan :szeroki_usmiech
                      Zamieszczone przez bradley
                      Z tego co wiem to AGR maja cisnienie otwarcia 190/300mbar. Czy kupujac koncowki 216 i montujac to w korpusy AGR mozna ustawic cisnienie 220/300mbar?
                      Może nie mam takiego doświadczenia jak Ali ale ostatnimi czasy przerobiłem kilkanaście różnych kompletów wtrysków na .216 i .230.
                      Można ustawić ciśnienie 220/300 na starych korpusach 190/300. Polecam takie rozwiązanie właśnie albo poszukanie na dawcę korpusów wtrysków ALH, ASV lub od Passata AHH. Po ustawieniu na 220/300 trzeba skorygować statyczny kąt wyprzedzenia wtrysku oraz oczywiście skorygować program pod nowe końcówki.

                      Polecam jako dostawcę wtrysków Pana Adama Godlewskiego:



                      Powołać się na forum to będzie jeszcze trochę taniej jak na aukcji 8)
                      Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        To poprosze jeszcze jakies racjonalne argumenty dlaczego warto szukac korpusow "mniej zmeczonych zyciem" i wkladac koncowki zamiast wkladac koncowki do swoich starych wtryskow. Pytam, poniewaz nie znalazlem budowy wtryskiwacza, a jakis rysunek naswietlilby sprawe
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • Zoltar
                          Rider
                          • 2005
                          • 722

                          #13
                          Zamieszczone przez jaro4444
                          Nie Roman a Bogdan
                          Chyba zmęczony byłem :shock: :lol:


                          Pozdro
                          www.soft-car.pl
                          www.chiptuning-gdansk.pl


                          - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                          - Wyłączanie DPF
                          - Hamownia Obciążeniowa

                          Komentarz

                          • jaro4444
                            Rider
                            • 2006
                            • 508

                            #14
                            Zamieszczone przez bradley
                            To poprosze jeszcze jakies racjonalne argumenty dlaczego warto szukac korpusow "mniej zmeczonych zyciem" i wkladac koncowki zamiast wkladac koncowki do swoich starych wtryskow. Pytam, poniewaz nie znalazlem budowy wtryskiwacza, a jakis rysunek naswietlilby sprawe
                            Ponieważ spręzyny też się "męczą" życiem i takie stare, nawet ustawione na odpowiednie wstępne napiecie szybciej "siadają" i wtrysk może otwierać się np. na 170/250 po pewnym czasie a nie na 220/300 jak powinien. Kończy się to laniem paliwa, nierówną pracą silnika i dymieniem. W skrajnym wypadku wypaleniem tłoka i zaworów wylotowych.
                            Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                            Komentarz

                            • ViRuE
                              Rider
                              • 2007
                              • 358

                              #15
                              jaro4444, ale w jakim sensie nie zmeczonych. Konkretnie np o jakie przebiegi Tobie chodzi? Bo kolega ma np wtryski ALH po przebiegu tam licznikowym 215k i tak kombinuje bo ma zamiar wymieniac na jakies inne to moze bym odkupil i zrobil czy lepiej zebym zrobil to na swoich AHF`ach po przelocie 150k?

                              Komentarz

                              • bradley
                                L&K
                                • 2008
                                • 1465

                                #16
                                jaro4444, tzn. ze sprezyny sa niewymienne? Nie ma w sprzedazy nowych do zmiany?
                                VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                Komentarz

                                • jaro4444
                                  Rider
                                  • 2006
                                  • 508

                                  #17
                                  Zamieszczone przez ViRuE
                                  Konkretnie np o jakie przebiegi Tobie chodzi? Bo kolega ma np wtryski ALH po przebiegu tam licznikowym 215k i tak kombinuje bo ma zamiar wymieniac na jakies inne to moze bym odkupil i zrobil czy lepiej zebym zrobil to na swoich AHF`ach po przelocie 150k?
                                  Osobiście starałem się robić na takich po przelocie do 120-140 kkm i nie większym. Choć raz robiłem na takich po 255 kkm (AFN przeregulowane na 220/300) i chodzą do dziś bez problemu (ok 1,5 roku).
                                  Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                  Komentarz

                                  • Krzych
                                    Rider
                                    • 2005
                                    • 671

                                    #18
                                    Zamieszczone przez bradley
                                    I czy ktos byl juz w serwisie w Kobiorze? http://e-warsztat.pl/ws/w...t.do?wid=2a7394
                                    Mam do nich po drodze :wink:
                                    Polecam, mają profesjonalne podejście do roboty.
                                    DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                    www.chiptuning.katowice.pl
                                    DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                    Komentarz

                                    • cowboy
                                      Ambiente
                                      • 2007
                                      • 106

                                      #19
                                      Zamieszczone przez jaro4444
                                      Zoltar napisał/a:
                                      P. Roman Podkowiński


                                      Nie Roman a Bogdan :szeroki_usmiech

                                      Zamieszczone przez jaro4444
                                      Polecam jako dostawcę wtrysków Pana Adama Godlewskiego:
                                      nie Adama , Andrzeja

                                      [ Dodano: Wto 14 Paź, 08 13:42 ]
                                      Zamieszczone przez jaro4444
                                      Osobiście starałem się robić na takich po przelocie do 120-140 kkm i nie większym. Choć raz robiłem na takich po 255 kkm (AFN przeregulowane na 220/300) i chodzą do dziś bez problemu (ok 1,5 roku).
                                      ja sobie jeszcze tak dumam że wazne żeby wtryski były z pewnego żródła, i jeżdżone na dobrym paliwie...

                                      co z tego jak bedą miały przelot 120 tys jak lany był syf do baku i np. leżą pół roku pod wiatą

                                      czy przelot 200 tys w 3 letnich wtryskach jest gorszy od przelotu 100 tys w 8 letnich wtryskach - czy sprężyny sie bardziej zuzywają ?

                                      Bogdan daje zawsze pare Barów wiecej przewaznie 225/305 Bar wiec jest ten minimalny zapas..

                                      wtryski po przelocie 200 tys i tak juz maja mniejsz cisnienia o 20-30 Bar od nominału a mimo tego i tak auta jeżdżą...

                                      ja zawsze na dawce staram sie dawac sprawdzone jeźdżone wtryski, końcówka i tak idzie nowa, a w Nadarzynie wiedzą co robią... i nie ma to absolutnie żadnego znaczenia czy wtryski bazowo miały 190/300 czy 220/300 - tak mi zeznali

                                      Komentarz

                                      • jaro4444
                                        Rider
                                        • 2006
                                        • 508

                                        #20
                                        Zamieszczone przez cowboy
                                        nie Adama , Andrzeja
                                        Wstyd ops:

                                        Ale dobrze, że Andrzej nie widział pomyłki
                                        Był czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+

                                        Komentarz

                                        Pracuję...