Mam do kupienia gwint KW
... ile takie coś jest warte? razem z drążkami
[O1] zawieszenie gwintowane
Zwiń
X
-
Re: zawieszenie gwintowane
Bardziej złożone zagadnienie :-)
Octavia Combi 1.9 TDI ASV (ca. 140KM/ 322Nm) - czasami ciągnę przyczepę ok. 750kg oraz poruszam się po drogach o nierównej nawierzchni - krzywy, wiejski, asfalt.
Co polecicie w rozsądnej cenie?
Nie chcę obniżać auta, ew. maksymalnie 10/15mm - koła też pozostaną seryjne 195/65/R15.
Problem to nieciekawe trzymanie na autostradowych łukach przy prędkościach rzędu 130-150km/h - oczywiście bez przyczepy :-)
Gwint - jeśli tak to jaki? Sprężyny i amortyzatory? Jeśli tak to jakie?
Komentarz
-
-
Mam dość nowe opony 15 cali na lato - szkoda mi kombinować z nimiZamieszczone przez d00lara nie lepiej jednak poprostu jakieś 16' 205/55 ?
w moim subiektywnym odczuciu po takiej zmianie trzyma się naprawdę sporo lepiej !
no i wyglada ładniej

Zakładam, że jeszcze z rok/ dwa lata pojeżdżę Octavią - problem to norma spalania Euro 3, nie wszędzie wjadę w DE już teraz.
Komentarz
-
-
no ale te swoje na stalowych sprzedasz bez problemu dołożysz z tała i kupisz jakies alu z oponami tez w stanie na 2-3 lata
za gwint/sprenżyny / amory dasz tyle samo
zyskujesz wygląda auta
przyczepność
i pamiętajmy że alu podnosi cenę przy sprzedaży
a mając gwinta lub nie mając przy sprzedaży cena stoi
wiadomo twoja decyzja =] tylko mówię co ja chyba bym zrobił
Komentarz
-
-
Twoja propozycja jest dobra, ale zimówki też mam 15 cali - powinienem zmienić również i koła zimowe. Zimą, jak nie ma śniegu i lodu, też żwawo jeżdżę autostradamiZamieszczone przez d00larno ale te swoje na stalowych sprzedasz bez problemu dołożysz z tała i kupisz jakies alu z oponami tez w stanie na 2-3 lata
za gwint/sprenżyny / amory dasz tyle samo
zyskujesz wygląda auta
przyczepność
i pamiętajmy że alu podnosi cenę przy sprzedaży
a mając gwinta lub nie mając przy sprzedaży cena stoi
wiadomo twoja decyzja =] tylko mówię co ja chyba bym zrobił
Komentarz
-
>140 kucy
Komentarz