[O1] zawieszenie gwintowane

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • habOrek
    Classic
    • 2014
    • 1

    #26
    Mam do kupienia gwint KW ... ile takie coś jest warte? razem z drążkami
    habOrek

    Komentarz

    • t_kucyk
      Ambiente
      • 2010
      • 147
      • Volkswagen

      #27
      Re: zawieszenie gwintowane

      Bardziej złożone zagadnienie :-)

      Octavia Combi 1.9 TDI ASV (ca. 140KM/ 322Nm) - czasami ciągnę przyczepę ok. 750kg oraz poruszam się po drogach o nierównej nawierzchni - krzywy, wiejski, asfalt.

      Co polecicie w rozsądnej cenie?
      Nie chcę obniżać auta, ew. maksymalnie 10/15mm - koła też pozostaną seryjne 195/65/R15.

      Problem to nieciekawe trzymanie na autostradowych łukach przy prędkościach rzędu 130-150km/h - oczywiście bez przyczepy :-)

      Gwint - jeśli tak to jaki? Sprężyny i amortyzatory? Jeśli tak to jakie?

      Komentarz

      • d00lar
        Rider
        • 2014
        • 366

        #28
        a nie lepiej jednak poprostu jakieś 16' 205/55 ?
        w moim subiektywnym odczuciu po takiej zmianie trzyma się naprawdę sporo lepiej !
        no i wyglada ładniej
        czipek by me >140 kucy
        OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

        Komentarz

        • t_kucyk
          Ambiente
          • 2010
          • 147
          • Volkswagen

          #29
          Zamieszczone przez d00lar
          a nie lepiej jednak poprostu jakieś 16' 205/55 ?
          w moim subiektywnym odczuciu po takiej zmianie trzyma się naprawdę sporo lepiej !
          no i wyglada ładniej
          Mam dość nowe opony 15 cali na lato - szkoda mi kombinować z nimi

          Zakładam, że jeszcze z rok/ dwa lata pojeżdżę Octavią - problem to norma spalania Euro 3, nie wszędzie wjadę w DE już teraz.

          Komentarz

          • d00lar
            Rider
            • 2014
            • 366

            #30
            no ale te swoje na stalowych sprzedasz bez problemu dołożysz z tała i kupisz jakies alu z oponami tez w stanie na 2-3 lata
            za gwint/sprenżyny / amory dasz tyle samo
            zyskujesz wygląda auta
            przyczepność
            i pamiętajmy że alu podnosi cenę przy sprzedaży a mając gwinta lub nie mając przy sprzedaży cena stoi
            wiadomo twoja decyzja =] tylko mówię co ja chyba bym zrobił
            czipek by me >140 kucy
            OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

            Komentarz

            • t_kucyk
              Ambiente
              • 2010
              • 147
              • Volkswagen

              #31
              Zamieszczone przez d00lar
              no ale te swoje na stalowych sprzedasz bez problemu dołożysz z tała i kupisz jakies alu z oponami tez w stanie na 2-3 lata
              za gwint/sprenżyny / amory dasz tyle samo
              zyskujesz wygląda auta
              przyczepność
              i pamiętajmy że alu podnosi cenę przy sprzedaży a mając gwinta lub nie mając przy sprzedaży cena stoi
              wiadomo twoja decyzja =] tylko mówię co ja chyba bym zrobił
              Twoja propozycja jest dobra, ale zimówki też mam 15 cali - powinienem zmienić również i koła zimowe. Zimą, jak nie ma śniegu i lodu, też żwawo jeżdżę autostradami

              Komentarz

              • d00lar
                Rider
                • 2014
                • 366

                #32
                niekoniecznie - ja też mam zimówki 15
                na zime nawet zaleca sie mieć węższe opony niż na lato
                no ale jak w zimie tez chcesz cisnąć to może faktycznie zawieszenie będzie dobrą opcją
                czipek by me >140 kucy
                OI by d00lar http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87010

                Komentarz

                Pracuję...