Ziomal, teoretycznie tak jak można zmienić całą tapicere na fotelach i założyć elektryke to i poduchy można zmienić
hamownia - automat
Zwiń
X
-
hamownia - automat
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEMTagi: Brak
-
-
W DSG sadze ze bedzie dalo sie go shamowac. On ma mozliwosc wyboru biegu i jego zablokowania. Wiec jesli hamowanie bedzie na 6 biegu od od 1500obr w gore to nie powinien sam zrzucic w dol i isc az do konca. Z 5 biegiem moze byc gorzej, bo przy 4500obr/min wrzuci sam wyzszy bieg.
Nie wiem tylko jednego na 6 bieg przy nizszych obrotach on jeszcze bedzie zazebial dwa sprzegla (z biegu parzystego i nieparzystego) i tu jest pytanie czy na tym nie bedzie przeklamania.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cookA jak to może wyglądać w skrzyni 4-ro biegowej, jak u mnie.
Możliwości wyboru to 1-2-3-D.
Natomiast mierzenie na niskich biegach mija sie z celem, bo pomiar bedzie trwal zbyt krotko, zeby byl wiarygodny.
Mozna troche pokombinowac i uzyskac jakies przyblizone wyniki, ale nie jest to latwe.TDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SamiecA jak by mu depnac na maxa do podlogi ,w tedy by cignal na kazdym biegu do maksymalnych obrotow ,zaczynajac od pierwszego biegu :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz