hamownia - automat

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • LUKI
    RS
    • 2005
    • 5776

    hamownia - automat

    Ziomal, teoretycznie tak jak można zmienić całą tapicere na fotelach i założyć elektryke to i poduchy można zmienić
    kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

    SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
  • szkoda
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 22543

    #2
    hamownia - automat

    no wlasnie, czy mozna bezproblemowo zhamowac auto z automatem?
    albo dokladniej: z automatem DSG (tam jest mozliwosc sekwencyjnej zmiany przelozen).
    pzdr!
    saport techniczny baj DGW
    była BKD+DSG '05 120kkm
    była BXE '08 190kkm
    no i nie ma :-)

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      teoretycznie tak ale ja sie niespotkałem z shamowaniem dsg
      zwykły automat blokuje sie na 2 czyli 1 i 2

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        W DSG sadze ze bedzie dalo sie go shamowac. On ma mozliwosc wyboru biegu i jego zablokowania. Wiec jesli hamowanie bedzie na 6 biegu od od 1500obr w gore to nie powinien sam zrzucic w dol i isc az do konca. Z 5 biegiem moze byc gorzej, bo przy 4500obr/min wrzuci sam wyzszy bieg.
        Nie wiem tylko jednego na 6 bieg przy nizszych obrotach on jeszcze bedzie zazebial dwa sprzegla (z biegu parzystego i nieparzystego) i tu jest pytanie czy na tym nie bedzie przeklamania.
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • cook
          Ambiente
          S_OCP Member
          • 2005
          • 181

          #5
          A jak to może wyglądać w skrzyni 4-ro biegowej, jak u mnie.
          Możliwości wyboru to 1-2-3-D.
          Były posiadacz 1.8 Turbo

          Nikt nie tańczy na trzeźwo, chyba że oszalał..

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            Zamieszczone przez cook
            A jak to może wyglądać w skrzyni 4-ro biegowej, jak u mnie.
            Możliwości wyboru to 1-2-3-D.
            Jest problem, bo jesli sie depnie ze zbyt niskich obrotow to skrzynia zredukuje bieg.

            Natomiast mierzenie na niskich biegach mija sie z celem, bo pomiar bedzie trwal zbyt krotko, zeby byl wiarygodny.

            Mozna troche pokombinowac i uzyskac jakies przyblizone wyniki, ale nie jest to latwe.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Samiec
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4287
              • Octavia I (1U2)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

              #7
              A jak by mu depnac na maxa do podlogi ,w tedy by cignal na kazdym biegu do maksymalnych obrotow ,zaczynajac od pierwszego biegu :roll:
              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                Zamieszczone przez Samiec
                A jak by mu depnac na maxa do podlogi ,w tedy by cignal na kazdym biegu do maksymalnych obrotow ,zaczynajac od pierwszego biegu :roll:
                ale on ma ciągnąć na maxa od niskich do wysokich obrotów na wysokim biegu :roll:
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Zamieszczone przez MisiekWAW
                  ale on ma ciągnąć na maxa od niskich do wysokich obrotów na wysokim biegu :roll:
                  No to faktycznie ,z tym w automacie jest problem :roll:
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  Pracuję...