Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

No to najmocniejsze w PL ASV juz mamy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • No to najmocniejsze w PL ASV juz mamy

    Zamieszczone przez Qulek
    ..... (O1) jest plastik ale sie ładnie trzyma .. wczoraj zamonotwaliśmy z tatą i jest oka.. wiadomo że jak sie połozysz na podłokietniku to to czy jest metal czy plastik nic ci nie da bo i tak sie złamie ..
    To jednak orgi jest czołgowy. Mój syn ok. 20 kg wczoraj sobie siedział (O1 Elegance) gdy wjeżdzaliśmy do garażu.
    Spritmonitor.de

  • #2
    No to najmocniejsze w PL ASV juz mamy



    A po szczegoly odsylam do linka
    Spritmonitor.de

    Komentarz


    • #3
      Wynik piekny. k

      Qrde, wszyscy dlubia tylko ja znow jestem w tyle. :evil:
      Trzeba isc zrobic jakis bank.
      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

      STOP ECO-TERRORISM!

      Komentarz


      • #4
        To załamanie na wykresie to przez poślizg sprzęgła czy poprostu lepiej nie dało się wypłaszczyć?
        Leon FR 2.0TDI 170KM

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez BioBogon
          To załamanie na wykresie to przez poślizg sprzęgła czy poprostu lepiej nie dało się wypłaszczyć?
          Zamieszczone przez PatTDI
          dolek zostanie zniwelowany next time. to machaniczna sprawa sterowania sprezarka. a dzisiaj niedziela wiec brudzic sie nam nie chcialo
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Jaaaaa, pienky wynik.

            Wiadomo mniej więcej jaki koszt takich modyfikacji?
            Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
            teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
            czarna AR 156 1.8 T.Spark

            Komentarz


            • #7
              Jak bedzie wiadomo cos to wkleje, narazie nic nie zostalo podane. Niedlugo bedzie kilka fotek.
              Spritmonitor.de

              Komentarz


              • #8
                Tutaj jest specyfikacja:
                404 - Not Found

                To co w samym silniku zrobione:

                -wałek Grundler Motorsport - ~1500zl
                -duuuuże turbo - nei wiem jakie, ale pewnie GT20 lub 22 ~2000zl
                -pompa 11 - ~1700zl
                -wtryski 260 - ~1600zl
                -układ dolotowy by Compsport - ciezko powiedziec
                -big IC by Compsport - z rurami pewnie z ~2000zl
                -obróbka głowicy stage 1 byc Compsport - nie mam pojecia
                -inne modyfikacje silnika by Compsport - ?
                -wydech Ulter - jak kompletny to pewnie z 2500zl

                To co wymienione daje ponad 11tys. Pewnie w 15tys ze strojeniem sie zamknelo za sam silnik.
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz


                • #9
                  A ja wiem że to nie najmocniejsza ASV ta jest oficcialna :szeroki_usmiech

                  Komentarz


                  • #10
                    Zamieszczone przez djczas
                    A ja wiem że to nie najmocniejsza ASV ta jest oficcialna :szeroki_usmiech
                    Chodzi Ci o Audi 2B ? ZTCW to oni maja chyba AHF.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz


                    • #11
                      Co ze sprzęgłem w tym wypasie? Z tego posta wynikało że już jedno poszło do piachu. Jest jakieś patent (prócz spieku) który można zastosować by się nie jarało sprzęgło przy takiej mocy?
                      Obecnie na tapecie Subarak OBK 2.0D

                      Komentarz


                      • #12
                        IMHO tylko spiek
                        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                        Perfect service by DobryGrzesWawa

                        Komentarz


                        • #13
                          Możecie mi objaśnić jak to jest z tym sprzęgłem? Ten A3 ma moment 410Nm około i jest problem ze sprzęgłem, żeby pociągnęło to, tak? Przecież są samochody co taki moment mają seryjnie i mają sprzęgło zwykłe (tak mi się wydaje) np. nowy diesel w Toyocie Avensis ma około 400Nm i co ma sprzęgło ze spieków?

                          Dodam, że nie jestem mocno obcykany w temacie, więc pytam.
                          Leon FR 2.0TDI 170KM

                          Komentarz


                          • #14
                            bo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juz
                            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                            Perfect service by DobryGrzesWawa

                            Komentarz


                            • #15
                              bo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juz
                              Dzięki za wytłumaczenie.

                              Rozmiem, że takie sprzęgło ze spieków jest cholernie wytrzymałe i mocno/szybko łapie. Chodzi mi to, że ciężko nim jeździć normalnie, tak?
                              Leon FR 2.0TDI 170KM

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez BioBogon
                                bo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juz
                                Dzięki za wytłumaczenie.

                                Rozmiem, że takie sprzęgło ze spieków jest cholernie wytrzymałe i mocno/szybko łapie. Chodzi mi to, że ciężko nim jeździć normalnie, tak?
                                dokładnie tak, w sprzęgle spiekowym praktycznie nie występują uślizgi :idea: działa zerojedynkowo - albo przenosi napęd albo nie... wykańcza to w tempie ekspresowym poduszki pod silnikiem i skrzynią, IMO ma również wpływ na skrzynie... ja wykończyłem skrzynię w Felicji jeżdżąc na spiekach :roll: a u mnie i tak działało delikatnie to sprzęgło :?
                                w sumie gdyby nie przeciążanie skrzyni i te sypiące się poduszki zawieszenia silnika, to spieki sa doskonałe - nie występują pośłizgi, nie ma takiej opcji żeby coś zazgrzytało bo się nie do końca wysprzęgliło, zmiana biegów IMO była bez porównania szybsza i pewniejsza :idea:
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #17
                                  działa zerojedynkowo - albo przenosi napęd albo nie...
                                  Rozumiem, że jazda w kroku takim samochodem to masakra

                                  ja wykończyłem skrzynię w Felicji jeżdżąc na spiekach
                                  Tak z ciekawości, po co Ci było takie sprzęgło w Feilcji? Miałeś tam jakiś mega tjunowany silnik?

                                  Trochę OT wyszedł. Może któryś z adminów wyciągnie te wywody o sprzęgle do osobnego tematu?
                                  Leon FR 2.0TDI 170KM

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez BioBogon
                                    działa zerojedynkowo - albo przenosi napęd albo nie...
                                    Rozumiem, że jazda w kroku takim samochodem to masakra
                                    dokładnie tak, bo nie masz żadnego uślizgu i na dodatek jest twardy pedał sprzęgła :?

                                    Zamieszczone przez BioBogon
                                    ja wykończyłem skrzynię w Felicji jeżdżąc na spiekach
                                    Tak z ciekawości, po co Ci było takie sprzęgło w Feilcji? Miałeś tam jakiś mega tjunowany silnik?

                                    Trochę OT wyszedł. Może któryś z adminów wyciągnie te wywody o sprzęgle do osobnego tematu?
                                    miałem ~90KM z 1.3 a że samochód służył do dobrej zabawy (zmienianie biegów z gazem itd) to seryjne sprzęgło mimo zastosowania docisku od 1.6 zaczynało się ślizgać po kilkunastu tysiącach kilometrów :lol: Po wykończeniu 2 kompletnego sprzegła założyłem spiek, który tez jakoś krótko wytrzymał ale przynajmniej się nie ślizgał :twisted: a później rozsypała się skrzynia... urwał się mechanizm róznicowy i wyleciał ze środka wywalając duuuuużąąąą dziurę w obudowie :lol:
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X