Zamieszczone przez Qulek
No to najmocniejsze w PL ASV juz mamy
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez BioBogonTo załamanie na wykresie to przez poślizg sprzęgła czy poprostu lepiej nie dało się wypłaszczyć?Zamieszczone przez PatTDIdolek zostanie zniwelowany next time. to machaniczna sprawa sterowania sprezarka. a dzisiaj niedziela wiec brudzic sie nam nie chcialoTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Tutaj jest specyfikacja:
To co w samym silniku zrobione:
-wałek Grundler Motorsport - ~1500zl
-duuuuże turbo - nei wiem jakie, ale pewnie GT20 lub 22 ~2000zl
-pompa 11 - ~1700zl
-wtryski 260 - ~1600zl
-układ dolotowy by Compsport - ciezko powiedziec
-big IC by Compsport - z rurami pewnie z ~2000zl
-obróbka głowicy stage 1 byc Compsport - nie mam pojecia
-inne modyfikacje silnika by Compsport - ?
-wydech Ulter - jak kompletny to pewnie z 2500zl
To co wymienione daje ponad 11tys. Pewnie w 15tys ze strojeniem sie zamknelo za sam silnik."...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Możecie mi objaśnić jak to jest z tym sprzęgłem? Ten A3 ma moment 410Nm około i jest problem ze sprzęgłem, żeby pociągnęło to, tak? Przecież są samochody co taki moment mają seryjnie i mają sprzęgło zwykłe (tak mi się wydaje) np. nowy diesel w Toyocie Avensis ma około 400Nm i co ma sprzęgło ze spieków?
Dodam, że nie jestem mocno obcykany w temacie, więc pytam.Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
bo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juzbylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
bo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juz
Rozmiem, że takie sprzęgło ze spieków jest cholernie wytrzymałe i mocno/szybko łapie. Chodzi mi to, że ciężko nim jeździć normalnie, tak?Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogonbo w Toyocie to jest wszystko zrobione pod te 400 NM, czyli seryjne sprzeglo jest na tyle duze i trwale zeby to wytrzymac... a takie A3, ktore w seria mialo 230 NM , a teraz okolo 410 ( prawie 100% wiecej) jego seryjne sprzeglo tego nie wytrzyma... dodatkowo problemem jest rozmiar, do a3 poprostu wieksze nie wejdzie i juz
Rozmiem, że takie sprzęgło ze spieków jest cholernie wytrzymałe i mocno/szybko łapie. Chodzi mi to, że ciężko nim jeździć normalnie, tak?
w sumie gdyby nie przeciążanie skrzyni i te sypiące się poduszki zawieszenia silnika, to spieki sa doskonałe - nie występują pośłizgi, nie ma takiej opcji żeby coś zazgrzytało bo się nie do końca wysprzęgliło, zmiana biegów IMO była bez porównania szybsza i pewniejsza :idea:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
działa zerojedynkowo - albo przenosi napęd albo nie...
ja wykończyłem skrzynię w Felicji jeżdżąc na spiekach
Trochę OT wyszedł. Może któryś z adminów wyciągnie te wywody o sprzęgle do osobnego tematu?Leon FR 2.0TDI 170KM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez BioBogondziała zerojedynkowo - albo przenosi napęd albo nie...
Zamieszczone przez BioBogonja wykończyłem skrzynię w Felicji jeżdżąc na spiekach
Trochę OT wyszedł. Może któryś z adminów wyciągnie te wywody o sprzęgle do osobnego tematu?Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
Komentarz