Na 99% będę z "młodą" na stacji.
[O2] Pedałgazu
Zwiń
X
-
a co niby mialoby Ci to dać :?: :roll:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MisiekWAWa co niby mialoby Ci to dać :?: :roll:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Co ten chip miałby powodować? Lepsze przyśpieszenie przy niewielkim wciśnięciu, czy też szybszą reakcję na gwałtownie wciśnięcie? W większości przypadków powyższe działanie będzie kłócić się z działaniem ASR, gdzie jak wiadomo silnik jest dławiony przez sterownik i gazem można sobie bezskutecznie pompować Mógłbyś rozwinąć temat?Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Klauzero, na ten temat jest ciężko cokolwiek znaleźć, szukam trochę po niemieckich stronach narazie co znalazłem to to, że lepsze ruszanie począwszy od 950 obr./min. oraz w całym obszarze obrotów, oszczędność w spalaniu do 16%, obiecują do 15 koników więcej bez ingerencji w elektronikę. to tak po krótkiemu... no i cena tego ustrojstwa 229 ero
Komentarz
-
-
Ziomal, wedle życzenia, mam nadzieje, że sobie poradzisz z niemieckim... http://www.amb-tuning.de/produkte/sp...nnt/skoda.html
Komentarz
-
-
prawdziwy cud :shock: zamawiajTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
dzizzzzzzz, no ludzie, sprint booster przetwarza sygnał tak, że poprawia się reakcja na gaz, tak jakby dodawanie gazu nie zaczynało się od 0 tylko na przykład od 15%, to absolutnie nic nie daje oprócz odczucia (wirtualnego), że auto ma lepszego kopa (tak jak gdyby wciśnięcie gazu do 1/4 dawało efekt wcisnięcia pedału do 1/2).
nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek przyrostem mocy, zmianą przyspieszenia etc, nie dajcie się robić w balona... :roll:
równie dobrze można po prostu agresywniej operować gazem :lol:
[ Dodano: Pon 10 Lis, 08 20:54 ]
tyle mówimy tu o chiptuningu, modyfikacjach i dalej w kolo Macieju jakieś cuda panie, cuda i dziwy (a zwłaszcza dziwy) :?
i to jak TANIO :!:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez markowskigdzies czytalem ze jest mapa pedalu przyspieszenia ktory tunerzy obrabiaja podczas bardzie zaawansowanego dlubania"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"
STOP ECO-TERRORISM!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ufoZamieszczone przez MisiekWAWprawdziwy cud :shock: zamawiaj
[ Dodano: Pon 10 Lis, 08 22:01 ]
notabene za 229 EUR + niewiele da się zrobic normalny program ktory cos dajesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PurchawaZamieszczone przez markowskigdzies czytalem ze jest mapa pedalu przyspieszenia ktory tunerzy obrabiaja podczas bardzie zaawansowanego dlubania
szczególne pole do popisu mają tunerzy w Fabii 1.4 TDI, jak tym jeździłem to miałem wrażenie, że bezwładność pedału gazu to conajmniej połowa jego "głębokości" :lol:
nawet hałas nie rośnie przed długi czas, no kompletnie zero reakcji :lol:Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ufoobiecują do 15 koników więcej bez ingerencji
Nie obiecuja 15KM wiecej,a tylko ''ODCZUCIE=GEFUHL''jakbys mial 15 KM wiecej.Tato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez ufoobiecują do 15 koników więcej bez ingerencji
Nie obiecuja 15KM wiecej,a tylko ''ODCZUCIE=GEFUHL''jakbys mial 15 KM wiecej.Powered by Rogalotti + DSG
Komentarz
-
Komentarz