witam!
czy ktoś z Was słyszał o tuningu zrobionym w pedale gazu?? ponoć podczepia się "małą kość" pod pedał gazu i po robocie...jestem tym zjawiskiem zaciekawiony, proszę o jakieś tematy.
Misiek, ja bym tą kość nakleił NA pedał gazu - ukłon w stronę osób z krótkimi nogami, które nie musiałby się napinać, żeby zrobić PEDAL TO THE METAL :idea:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Co ten chip miałby powodować? Lepsze przyśpieszenie przy niewielkim wciśnięciu, czy też szybszą reakcję na gwałtownie wciśnięcie? W większości przypadków powyższe działanie będzie kłócić się z działaniem ASR, gdzie jak wiadomo silnik jest dławiony przez sterownik i gazem można sobie bezskutecznie pompować Mógłbyś rozwinąć temat?
Klauzero, na ten temat jest ciężko cokolwiek znaleźć, szukam trochę po niemieckich stronach narazie co znalazłem to to, że lepsze ruszanie począwszy od 950 obr./min. oraz w całym obszarze obrotów, oszczędność w spalaniu do 16%, obiecują do 15 koników więcej bez ingerencji w elektronikę. to tak po krótkiemu... no i cena tego ustrojstwa 229 ero
dzizzzzzzz, no ludzie, sprint booster przetwarza sygnał tak, że poprawia się reakcja na gaz, tak jakby dodawanie gazu nie zaczynało się od 0 tylko na przykład od 15%, to absolutnie nic nie daje oprócz odczucia (wirtualnego), że auto ma lepszego kopa (tak jak gdyby wciśnięcie gazu do 1/4 dawało efekt wcisnięcia pedału do 1/2).
nie ma to nic wspólnego z jakimkolwiek przyrostem mocy, zmianą przyspieszenia etc, nie dajcie się robić w balona... :roll:
równie dobrze można po prostu agresywniej operować gazem :lol:
[ Dodano: Pon 10 Lis, 08 20:54 ]
tyle mówimy tu o chiptuningu, modyfikacjach i dalej w kolo Macieju jakieś cuda panie, cuda i dziwy (a zwłaszcza dziwy) :?
i to jak TANIO :!:
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
gdzies czytalem ze jest mapa pedalu przyspieszenia ktory tunerzy obrabiaja podczas bardzie zaawansowanego dlubania - ale jak mowie tylko o tym czytalem...
Koledzy, możecie sobie dowolnie zmieniać charakterystykę Waszych potencjometrów jeśli tylko Wasze samopoczucie się od tego poprawi Koni mechanicznych jednak od tego Wam nie przybędzie.
gdzies czytalem ze jest mapa pedalu przyspieszenia ktory tunerzy obrabiaja podczas bardzie zaawansowanego dlubania
Podczas mniej zawansowanego dlubania zwykle tez ta mapa zmieniaja, wiec nie rozumiem po co komu taki diwajs i to jeszcze w cenie prawie normalnego programu. :?
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
gdzies czytalem ze jest mapa pedalu przyspieszenia ktory tunerzy obrabiaja podczas bardzie zaawansowanego dlubania
Podczas mniej zawansowanego dlubania zwykle tez ta mapa zmieniaja
z tego co pamiętam Wojtek mnie pytał czy i jak mocno to zmieniać, efekt był super k
szczególne pole do popisu mają tunerzy w Fabii 1.4 TDI, jak tym jeździłem to miałem wrażenie, że bezwładność pedału gazu to conajmniej połowa jego "głębokości" :lol:
nawet hałas nie rośnie przed długi czas, no kompletnie zero reakcji :lol:
Komentarz