Andrzejku my się bić nie musimy... my się przecież kochamy
ALH - chip vs wtryski od ASV
Zwiń
X
-
ALH - chip vs wtryski od ASV
Witam,
zastanawiajac sie nad podniesieniem mocy motoru ALH poczytalem zamieszczone tu posty i przyznam, ze powstal mi metlik w glowie. Interesuje mnie dolozenie ok 20koni i okolo 40Nm (tak zeby mniej wiecej wyszla seryjna 110) Okazuje sie, ze podobny efekt mozna uzyskac przez modyfikacje programu lub przez zalozenie wtryskow od ASV nie zmieniajac niczego poza tym. Poradzcie procze, czy chcac ograniczyc sie tylko do jednego z wynienionych sposobow ktorys jest rekomendowany?? Czy w przypadku zmiany samych wtryskow moga pojawiac sie jakies problemy wynikajace z niekompatybilnego softu? No i jak jest ze sprzedaza chipowanych aut (pewnie wielu z Was juz swoje zmodyfikowane autka sprzedawalo)? Wydaje sie, ze takie po przerobkach trudniej odsprzedac :/
Z gory dziekuje za wszelkie informacje
Pozdrawiam
W
-
-
Dobre wtryski nie kosztują 500 zł, więc polecam sam program
Zrobić można bezpieczne 120/270 nmwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
ALH to taki dziwny silnik, ze w samej serii ma bonusa, wiec 95-98KM jest. Po wtryskach jest to 115-125KM, ale 216tkach. Trzeba tez skorygowac kat wtrysku bo sie opoznia i dawke paliwa dygnac bo sie zmniejsza.
Najlepiej chip+wtryski, ale w tym przypadku chyba jednak lepiej czipVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Re: ALH - chip vs wtryski od ASV
Zamieszczone przez wojciech_Witam,
tak zeby mniej wiecej wyszla seryjna 110..TDI AGR 90KM seria / 115 KM po wirusie
DIESEL-TUNING.PL & TDI-RACING.PL
Chiptuning / Tuning elektroniczny, posiadamy własną hamownię,
Brodnica kujawsko-pomorskie
Komentarz
-
-
zamiast gdybać to POCZYTAJ wszystko jest po 10razy.
nie ma sęsu wirusować seryjnego ALH, bo pomimo tego że cała reszta jest ze 110KM to końcówki wtrysków są od SDI, z malutką dziurką, dając więcej koksu pompa musi przepuchać to przez wąskie gardło, wtryski źle rozpytają i w ogóle bez rewelacji, choć oczywiście 110-120KM to osiągniesz samym programem.
ale jak zrobisz program to wydasz 1000pln i patem na wiosnę będziesz marudził, że co teraz? jakie kolejne przeróbki robić bo MAŁO! więc lepiej załóż końcówki wtryskiwaczy 216, 700-750pln plus 200pln za regulacje i przekładkę. i poproś kogoś z forum żeby Ci za flachę skorygował dawkę i kąt wtrysku (i dawkę rozruchową), wyjdzie Ci bardzo delikatnie 120-125KM i samochód będzie mniej palił, bo poprawi się rozpylenie paliwa. potem na wiosnę jak zaczniesz marudzić, że mało pojedziesz na porządnego wirusa i zapłacisz 1000pln i będziesz miał 135-145KM
i takie rozwiązanie ja Ci rekomenduję... albo poczekaj chwilkę (do wiosny) dozbieraj do 2000pln i od razu rób wtryski 216 i program, i będziesz bardzo zadowolony
Komentarz
-
-
również polecam 216 do ALH
paru kolegów tak zrobiło i po tej operacj 125KM, auto nie dymi wcale mocno (ALH ma doładowanie jak seryjny 110 konny AFN)
problem moze być ze sprzęgłem, jesli ma swoje przejechane to moze zacząć się slizgac
po założeniu 216 zrobionych na 220/300 bar kąt wtrysku w ALH sie nie zmienia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojciech_Dzieki za informacje Panowie.
Zastanawia mnie jednak, skad w alh po zalozeniu wtryskow 216 pojawia sie moc 125koni skoro wowczas byloby wszystko to samo co w studziesiatke?? Czy 110 ma "lagodniejszy" program??
mniej paliwa niz w przypadku 0,216 .
Komentarz
-
-
Bede upierdliwy i zapytam, jakie w takim razie wtryski ma alh? Ostatnio dowiaduje sie o dziwnych rzeczach po chipowaniu. Np slyszalem o leonie 2 2.0tdi schipowanym na 170km w aso seata (daja na to gwarancje) po czym stal sporo czasu w serwisie i suma sumarum palil wiecej i ciagnal gorzej niz seria (wlasciciel dostal jako auto zastepcze takiego samego 140konnego leona i do niego porownywal) Kolejne pytanie to czy polecacie 0.216 a nie 0.205 tylko dlatego, ze daja wiekszy wzrost mocy czy 0.205 sa niewzkazane?? Wnikam, bo jak wspominalem chcialbym po modyfikacjach uzyskac seryjna 110, bo nie chcialbym za bardzo obciazac silnika, ktory na zegarze ma juz 170tys a ile ma naprawde, tego nie wiem.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojciech_Bede upierdliwy .........
To co z tym seatem wyszło to albo wiocha a nie chip albo po prostu defekt który i tak by sie pojawił...
silniki 1.9 ludzie z zamknietymi oczami złożą i rozłożą, to samo z elektroniką...są mega znane, po 200-240km ludzie robia i jest wsio ok
wymień wtryski+chip i z 130-135km wyjdzie - będziesz zadowolony - tylko niech to zrobi tuner a nie p.wiesiek w garażu :wink: a jak nie jesteś przekonany to NIE RÓB NIC bo potem będziesz wszystko zwalał albo na chipa albo na wtryski...Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793
www.tuneforce.pl
www.dpfserwis.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojciech_jakie w takim razie wtryski ma alh?
Zamieszczone przez wojciech_schipowanymZamieszczone przez wojciech_w aso
Zamieszczone przez wojciech_Kolejne pytanie to czy polecacie 0.216 a nie 0.205 tylko dlatego, ze daja wiekszy wzrost mocy czy 0.205 sa niewzkazane??
Z reszta samym programem na seryjnych wtryskach spokojnie zrobisz 110KM.
Sam wlozylem do siebie 216tki przy nakreconych 244444km i napewno czuc przyrost mocy. Teraz tylko musze dojsc co jest nie tak, ze dmucha mi turbina za malo i przeplywomierz kuleje :wink:VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Koledzy dobrze radza...wtryski chociazby od ASV czy AHF wygeneruja wieksza moc przy mniejszym dymieniu co pozwoli oszczedzic turbine. Mozna 216 zapodac ale jak boisz sie wszystkiego to pozniej bedziesz mial powod by czegos szukac (bo to jednak hybrydy)....
Taka prawda ze co ma pasc to padnie i nic na to nie poradzisz. Natomiast po takich modach auto powinno mniej palic i dawac wieksza satysfakcje z jazdy.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Skoro już o Seacie i tych fabrycznych chipach, to ostatnio byłem akurat w salonie przejechać się Toledem i pytałem m.in. o to...
Kosztuje on 1700, wysyłają kompa do centrali do Warszawy, a stamtąd do współpracującego tunera. Nie jest to box.
Wszystko na gwarancji.
Z silnika 1,9 105KM robią 135-140KM rzekomo, aczkolwiek jak komp wraca i go zamontują, to nie wiadomo ile przyrosło - jak ktoś ciekawski, to we własnym zakresie zaspokaja swoją ciekawość.
123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Piter, strojenie na odleglosc to nie strojenie. Jednemu da tyle, drugiemu tyle. Loteria. I moge sie zalozyc ze program jest bardzo lajtowy, zeby nie bylo nieprzewidzianych zonkow i program jest tylko dla nowych egzemplarzy. A jesli ktos decyduje sie za ta kwote wysylac kompa bo chce zawirusowac egzemplarz, ktory ma juz troche przebiegu bez uprzedniej diagnozy, to to jest chyba bardziej emocjonujace niz skok na bungee bez liny.VW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
-
-
Ja się z kolegą zgadzam... Ja tylko piszę co mi powiedział sprzedawca.
Mówił też, że większość ludzi to bierze, bo akurat Toledo sprzedają obecnie tylko w jednej wersji silnikowej i wyposażeniowej w całej PL - nawiasem mówiąc całkiem fajnej, IMO.
123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojciech_jakie bonusy maja seryjne 110tki?? Piter w podpisie masz 123KM/264Nm - to chyba nie jest seryjny bonus?
Maicroft, Ty to masz pamięć... Ja dopiero po zastanowieniu się doszedłem do tego, że faktycznie taki miałem wtedy przebieg...
123KM/264Nm by VW... 133KM/323Nm by VTech. :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Komentarz