[O2] Chip tuning w O2 1.8 TSI 160KM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ayu
    RS
    • 2009
    • 4154

    TO_MEK, wystarczy zerknąć w podpis kolegi nokius: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454

    Komentarz

    • nokius
      Rider
      • 2010
      • 498

      4x4

      Zobacz sobie na podpis bo nie chce mi sie pisać tego samego.
      A co do trakcji to ja wiem że ośką sie da . Ale różnica pojawia się jak wszyscy stoją a ty jedziesz
      O3
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...270360#1270360
      O2
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454

      Komentarz

      • TO_MEK
        Drive
        • 2009
        • 74

        dzięki za info. popróbowałbym coś poszczepić bo mnie żona swoim Fordkiem doprowadza do łez. ma dziweczyna 2,5 l + turbo i se jaja ze starego robi. poczekam na wiosne i czipsa poprubuje. dam sobie czas na poszukanie takiego tunera co ma hamownie na 4 koła.

        Komentarz

        • _tm_
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 2333
          • Superb III (3V3)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          Re: 4x4

          Zamieszczone przez nokius
          Zobacz sobie na podpis bo nie chce mi sie pisać tego samego.
          A co do trakcji to ja wiem że ośką sie da . Ale różnica pojawia się jak wszyscy stoją a ty jedziesz
          Wiadomo, że 4x4 lepiej ruszy na mokrym, ale nie dramatyzujmy - 220+/-20KM to nie jest jakiś potwór, którego nie da się opanować.
          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
          -------------------------------------------------------------------------
          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

          Komentarz

          • TO_MEK
            Drive
            • 2009
            • 74

            _tm_, a ja sobie myślę że ciekawym doświadczeniem dla posiadachy potworów 200km i wiecej byłoby podjechanie pod wzniesienie o którym zapomnieli drogowcy w zimie. miałem taką sposobność ubiegłej zimy pojazdem 250 KM i cóż hamulce przegrzane esp tryb awaryjny i az miło było patrzec jak mijali mnie kolesie właśnie jakimś suzukim na 4-ry koła.
            z pomocą przyszłą mi luba która octavią z 4-tym haldexem z zakupami, dziecmi z przedszkola i mną na sznurku pojechała na osiedle. myślę że 4x4 to bardzo ciekawe przekazywanie mocy z kół na asfalt

            Komentarz

            • _tm_
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 2333
              • Superb III (3V3)
              • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
              • CDAA 1.8 TSI 160 KM
              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

              Zamieszczone przez TO_MEK
              _tm_, a ja sobie myślę że ciekawym doświadczeniem dla posiadachy potworów 200km i wiecej byłoby podjechanie pod wzniesienie o którym zapomnieli drogowcy w zimie. miałem taką sposobność ubiegłej zimy pojazdem 250 KM i cóż hamulce przegrzane esp tryb awaryjny i az miło było patrzec jak mijali mnie kolesie właśnie jakimś suzukim na 4-ry koła.
              z pomocą przyszłą mi luba która octavią z 4-tym haldexem z zakupami, dziecmi z przedszkola i mną na sznurku pojechała na osiedle. myślę że 4x4 to bardzo ciekawe przekazywanie mocy z kół na asfalt
              Kurcze, ale ja nie twierdzę, że 4x4 jest nieprzydatne. Wręcz przeciwnie, wcale bym się nie obraził gdybym miał 4x4. Nie uważam natomiast, że samochód z mocą > 200KM i brakiem napędu na cztery koła nie nadaje się do jazdy.
              S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
              Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
              -------------------------------------------------------------------------
              O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
              O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
              O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

              Komentarz

              • leszekmw
                RS
                • 2005
                • 5356

                Zamieszczone przez _tm_
                że samochód z mocą > 200KM i brakiem napędu na cztery koła nie nadaje się do jazdy.
                nadaje się tylko gorzej , co zrobic , łapałem się kilka razy z quatro na mokrym i faktycznie , kiepsko , a do 200KM mi sporo brakuje... . natomiast żeby dopłacać specjalnie 10tys do 4x4 nie mieszkając w górach ... , no chyba bym się bardzo mocno zastanawiał , nawet dla tych paru startów na mokrym...
                O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                GVI 1.4TSI
                LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                Komentarz

                • KriSSo
                  Rider
                  • 2008
                  • 285

                  Zamieszczone przez TO_MEK
                  dam sobie czas na poszukanie takiego tunera co ma hamownie na 4 koła.
                  No to polecam GoodHope z Pleszewa.
                  Hamownia 4x4 świetnie wyposażona, obciążeniowa, z możliwością spinania osi odzwierciedla warunki drogowe bardzo konkretnie. Żadne systemy się nie świecą, auto "myśli", że jedzie po drodze . A poza tym perfekcyjna obsługa, ogromna wiedza itd, to jeden z czołowych tunerów w Polsce, wal w ciemno, będziesz szczęśliwy.

                  Komentarz

                  • piramida
                    RS
                    • 2009
                    • 12222
                    • Superb III (3V3)

                    panowie, generalnie w zimie z napędem na przód jest prze...ne :szeroki_usmiech ale jak to sie mowi oby do wiosny
                    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                    Komentarz

                    • Spili
                      Drive
                      • 2010
                      • 63

                      Hej,

                      Witam wszystkich serdecznie...
                      W ciągu 2-3 tygodni odbieram salonówkę O2 1.8TSI Ambiente.

                      Służbowa furka w leasingu itp...
                      Zmieniam moją O1 1,9TDI na tą właśnie.

                      I naturalnie myślę o chipie do niej...

                      NIESTETY mam niezbyt miłe doświadczenia po chipie O1 1,9TDI.

                      Wirusa mi wgrywał jakiś gość z Poznania - nie pamiętam już firmy.
                      I z wirusem przejechałem około 50k km bez problemów aż... Aż pewnego razu turbo wskoczyło do silnika :/
                      Gość mi wgrał orginalny mój soft i poszła furka do Skody.

                      Fura na gwarancji, leasing wyklucza jakąkolwiek robotę poza Skodą i co?
                      Komp poszedł na badanie i wyszło że miał 3 programowania i w związku z tym gwarancja stracona. Koszt około 20 tys zł za nowy silnik....

                      Co ja się nakombinowałem żeby to wszystko poodkręcać to historia... :/
                      Skończyło się na wymianie silnika na gwarancji...
                      Ale drugi raz nie chciałbym przez to przechodzić...
                      I co w związku z tym?

                      Ano to że chciałbym 1.8 NIE robić na chipie tylko na czymś zewnętrznym - wpinanym/wypinanym.

                      Wstępnie myślałem żeby robić to w 44-tuning czy w vtechu. Teraz przeczytalem o CompSporcie.

                      Czy funkiel nową furę dawać na chipa czy najpierw zrobić jakiś przebieg?
                      Jakie jest wasze zdanie czy chip czy jakiś zewnętrzny box?
                      Mieliście jakieś problemy z gwarancją?

                      Pozdrawiam,

                      Komentarz

                      • misiekwaw
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 7715
                        • Ford

                        Zamieszczone przez Spili
                        Ano to że chciałbym 1.8 NIE robić na chipie tylko na czymś zewnętrznym - wpinanym/wypinanym.

                        Wstępnie myślałem żeby robić to w 44-tuning czy w vtechu. Teraz przeczytalem o CompSporcie.

                        Czy funkiel nową furę dawać na chipa czy najpierw zrobić jakiś przebieg?
                        Jakie jest wasze zdanie czy chip czy jakiś zewnętrzny box?
                        Mieliście jakieś problemy z gwarancją?

                        Pozdrawiam,
                        Proste - chcesz mieć 100% świety spokój nie kombinuj i zrób program po gwarancji. Świeżbią Cię paluszki zrób program w znanej i polecanej firmie a nie w firmach które mają bardzo słabe opinie (v-tech, 44-tuning) :roll:
                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                        http://www.disi-tune.pl
                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                        Był WRX
                        Była Octa

                        Komentarz

                        • Spili
                          Drive
                          • 2010
                          • 63

                          Sprecyzuj mi "znaną i polecaną" firm...
                          Myślałem że te 2 powyżej sie do nich zaliczają...

                          Komentarz

                          • serfer
                            Ambiente
                            • 2010
                            • 231

                            Vtech robi tyle wirusów boxów,powiedzmy 100x więcej niż rogal czy compsport,oczywistym jest to,że przy takiej ilości czasem im się powinie noga i info pójdzie w eter,ale jest to nieuniknione.Nie ma szans aby przy tych liczbach podchodzić do klienta indywidualnie,mieć czas żeby z nim pogadać itd.Znam takich co są zadowoleni z vtechu .Na pewno najlepiej robić blisko miejsca zamieszkania,jakbym miał dymać do warszawy po poprawki z krakowa,czy wgranie ori softu to lekkie przegięcie
                            Fabia Sportline 1,2 TSI 129km/230Nm

                            Komentarz

                            • misiekwaw
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 7715
                              • Ford

                              Myślę, że najczęściej zadowoleni z ich roboty są ludzie z ulicy nie mający tak naprawdę pojęcia że może być lepiej. Tacy którym pokaże się wykres, często nie do końca zgodny z rzeczywistością a oni to łykną i będa szczęśliwi.
                              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                              http://www.disi-tune.pl
                              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                              Był WRX
                              Była Octa

                              Komentarz

                              • Spili
                                Drive
                                • 2010
                                • 63

                                Ok...
                                W takim razie... Gdzie i u kogo?

                                Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać

                                I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?

                                Komentarz

                                • misiekwaw
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2004
                                  • 7715
                                  • Ford

                                  Najczęściej mówi się żeby przejechać kilka tysięcy i dopiero "wrzucić" są też tacy którzy wgrywają program do nówki. Ja bym zrobił 2000-3000km, zmienił olej i robił program. Tak, znam bajeczki o fabrycznym docieraniu silników i o tym, że taki olej zalany w fabryce można spokojnie wymienić dopiero na pierwszym przeglądzie po 15 czy 30 tysiącach kilometrów. Jako ciekawostkę podaję wtedy przykład Mazdy i silnika 2.3 turbo z bezpośrednim wtryskiem, w którym Mazda pod groźbą utraty gwarancji wymaga wymiany oleju po pierwszych 5000km.
                                  Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                  http://www.disi-tune.pl
                                  Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                  Był WRX
                                  Była Octa

                                  Komentarz

                                  • Mihau
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 7460
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    Spili, jak się bujasz po Polsce to MR Motors czyli Rogralotti, Master's Tuning, CompSport, Dynosoft. Jest tego sporo wystarczy poszukać :wink:
                                    O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

                                    Komentarz

                                    • rOBERTO795
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 3465
                                      • Octavia III (5E3)
                                      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                      Zamieszczone przez Spili
                                      Ok...
                                      W takim razie... Gdzie i u kogo?

                                      Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać

                                      I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?
                                      www.digitun.pl bedziesz zadowolony a Krzysiek wie co robi.
                                      OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                      DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                      Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        Zamieszczone przez Spili
                                        Zmieniam moją O1 1,9TDI na tą właśnie.
                                        Zamieszczone przez Spili
                                        Komp poszedł na badanie i wyszło że miał 3 programowania i w związku z tym gwarancja stracona.
                                        Ciekawi mnie jak to stwierdzili w przypadku EDC15 :roll:
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • Spili
                                          Drive
                                          • 2010
                                          • 63

                                          Zamieszczone przez Maicroft
                                          Zamieszczone przez Spili
                                          Komp poszedł na badanie i wyszło że miał 3 programowania i w związku z tym gwarancja stracona.
                                          Ciekawi mnie jak to stwierdzili w przypadku EDC15 :roll:
                                          Nie mam pojecia... Poszedl komp do Poznania i wrocil z info o 3 programowaniach...

                                          Komentarz


                                          • Zamieszczone przez rOBERTO795
                                            Zamieszczone przez Spili
                                            Ok...
                                            W takim razie... Gdzie i u kogo?

                                            Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać

                                            I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?
                                            www.digitun.pl bedziesz zadowolony a Krzysiek wie co robi.

                                            Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"

                                            Komentarz

                                            • Maicroft
                                              Moderator
                                              S_OCP MemberModeratorr
                                              • 2004
                                              • 25757
                                              • Audi

                                              kross12, Miales jakies spotkanie z kolega z digitun ??
                                              Spritmonitor.de

                                              Komentarz

                                              • rOBERTO795
                                                RS
                                                • 2009
                                                • 3465
                                                • Octavia III (5E3)
                                                • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                Zamieszczone przez kross12
                                                Zamieszczone przez rOBERTO795
                                                Zamieszczone przez Spili
                                                Ok...
                                                W takim razie... Gdzie i u kogo?

                                                Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać

                                                I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?
                                                www.digitun.pl bedziesz zadowolony a Krzysiek wie co robi.

                                                Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"
                                                ??
                                                OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                Komentarz


                                                • Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu. Przejrzałem sobie stronkę, i wg. mnie strona obojętnie jakiej firmy to wizytówka firmy. A ta jest zrobiona na poziomie gimnazjum, poza tym wybierając tunera czy mechanika sugeruje tym jakie auta naprawia / tuninguje. Chyba nie nikt o zdrowych zmysłach nie zostawi jakiejś perełki i u Pana Miecia w stodole

                                                  Robiąc czipsa na pewno skorzystam z usług firmy z grona które wymienił Mihau ,najprawdopodobniej będzie CS lub Rogal. Jak kończą się przygody z niewiadomymi "tunerami" opisał Spili

                                                  Komentarz

                                                  • rOBERTO795
                                                    RS
                                                    • 2009
                                                    • 3465
                                                    • Octavia III (5E3)
                                                    • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                                    Zamieszczone przez kross12
                                                    Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu. Przejrzałem sobie stronkę, i wg. mnie strona obojętnie jakiej firmy to wizytówka firmy. A ta jest zrobiona na poziomie gimnazjum, poza tym wybierając tunera czy mechanika sugeruje tym jakie auta naprawia / tuninguje. Chyba nie nikt o zdrowych zmysłach nie zostawi jakiejś perełki i u Pana Miecia w stodole

                                                    Robiąc czipsa na pewno skorzystam z usług firmy z grona które wymienił Mihau ,najprawdopodobniej będzie CS lub Rogal. Jak kończą się przygody z niewiadomymi "tunerami" opisał Spili
                                                    To jesli nie miales stycznosci to nie oceniaj po wygladzie stronki- Krzysiek alias GTO- polecam poczytac opinie na np racing forum.
                                                    P.S Gdy CS zaczynal to GTO juz dawno to robil. Pozdrawiam.
                                                    OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                                    DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                                    Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...