TO_MEK, wystarczy zerknąć w podpis kolegi nokius: http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=38454
[O2] Chip tuning w O2 1.8 TSI 160KM
Zwiń
X
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Re: 4x4
Zamieszczone przez nokiusZobacz sobie na podpis bo nie chce mi sie pisać tego samego.
A co do trakcji to ja wiem że ośką sie da . Ale różnica pojawia się jak wszyscy stoją a ty jedziesz
Komentarz
-
_tm_, a ja sobie myślę że ciekawym doświadczeniem dla posiadachy potworów 200km i wiecej byłoby podjechanie pod wzniesienie o którym zapomnieli drogowcy w zimie. miałem taką sposobność ubiegłej zimy pojazdem 250 KM i cóż hamulce przegrzane esp tryb awaryjny i az miło było patrzec jak mijali mnie kolesie właśnie jakimś suzukim na 4-ry koła.
z pomocą przyszłą mi luba która octavią z 4-tym haldexem z zakupami, dziecmi z przedszkola i mną na sznurku pojechała na osiedle. myślę że 4x4 to bardzo ciekawe przekazywanie mocy z kół na asfalt
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez TO_MEK_tm_, a ja sobie myślę że ciekawym doświadczeniem dla posiadachy potworów 200km i wiecej byłoby podjechanie pod wzniesienie o którym zapomnieli drogowcy w zimie. miałem taką sposobność ubiegłej zimy pojazdem 250 KM i cóż hamulce przegrzane esp tryb awaryjny i az miło było patrzec jak mijali mnie kolesie właśnie jakimś suzukim na 4-ry koła.
z pomocą przyszłą mi luba która octavią z 4-tym haldexem z zakupami, dziecmi z przedszkola i mną na sznurku pojechała na osiedle. myślę że 4x4 to bardzo ciekawe przekazywanie mocy z kół na asfalt
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_że samochód z mocą > 200KM i brakiem napędu na cztery koła nie nadaje się do jazdy.O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
GVI 1.4TSI
LANCIA YPSILON 1.2 MPI
tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez TO_MEKdam sobie czas na poszukanie takiego tunera co ma hamownie na 4 koła.
Hamownia 4x4 świetnie wyposażona, obciążeniowa, z możliwością spinania osi odzwierciedla warunki drogowe bardzo konkretnie. Żadne systemy się nie świecą, auto "myśli", że jedzie po drodze . A poza tym perfekcyjna obsługa, ogromna wiedza itd, to jeden z czołowych tunerów w Polsce, wal w ciemno, będziesz szczęśliwy.
Komentarz
-
-
panowie, generalnie w zimie z napędem na przód jest prze...ne :szeroki_usmiech ale jak to sie mowi oby do wiosnysuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Hej,
Witam wszystkich serdecznie...
W ciągu 2-3 tygodni odbieram salonówkę O2 1.8TSI Ambiente.
Służbowa furka w leasingu itp...
Zmieniam moją O1 1,9TDI na tą właśnie.
I naturalnie myślę o chipie do niej...
NIESTETY mam niezbyt miłe doświadczenia po chipie O1 1,9TDI.
Wirusa mi wgrywał jakiś gość z Poznania - nie pamiętam już firmy.
I z wirusem przejechałem około 50k km bez problemów aż... Aż pewnego razu turbo wskoczyło do silnika :/
Gość mi wgrał orginalny mój soft i poszła furka do Skody.
Fura na gwarancji, leasing wyklucza jakąkolwiek robotę poza Skodą i co?
Komp poszedł na badanie i wyszło że miał 3 programowania i w związku z tym gwarancja stracona. Koszt około 20 tys zł za nowy silnik....
Co ja się nakombinowałem żeby to wszystko poodkręcać to historia... :/
Skończyło się na wymianie silnika na gwarancji...
Ale drugi raz nie chciałbym przez to przechodzić...
I co w związku z tym?
Ano to że chciałbym 1.8 NIE robić na chipie tylko na czymś zewnętrznym - wpinanym/wypinanym.
Wstępnie myślałem żeby robić to w 44-tuning czy w vtechu. Teraz przeczytalem o CompSporcie.
Czy funkiel nową furę dawać na chipa czy najpierw zrobić jakiś przebieg?
Jakie jest wasze zdanie czy chip czy jakiś zewnętrzny box?
Mieliście jakieś problemy z gwarancją?
Pozdrawiam,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SpiliAno to że chciałbym 1.8 NIE robić na chipie tylko na czymś zewnętrznym - wpinanym/wypinanym.
Wstępnie myślałem żeby robić to w 44-tuning czy w vtechu. Teraz przeczytalem o CompSporcie.
Czy funkiel nową furę dawać na chipa czy najpierw zrobić jakiś przebieg?
Jakie jest wasze zdanie czy chip czy jakiś zewnętrzny box?
Mieliście jakieś problemy z gwarancją?
Pozdrawiam,Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Vtech robi tyle wirusów boxów,powiedzmy 100x więcej niż rogal czy compsport,oczywistym jest to,że przy takiej ilości czasem im się powinie noga i info pójdzie w eter,ale jest to nieuniknione.Nie ma szans aby przy tych liczbach podchodzić do klienta indywidualnie,mieć czas żeby z nim pogadać itd.Znam takich co są zadowoleni z vtechu .Na pewno najlepiej robić blisko miejsca zamieszkania,jakbym miał dymać do warszawy po poprawki z krakowa,czy wgranie ori softu to lekkie przegięcie
Komentarz
-
-
Myślę, że najczęściej zadowoleni z ich roboty są ludzie z ulicy nie mający tak naprawdę pojęcia że może być lepiej. Tacy którym pokaże się wykres, często nie do końca zgodny z rzeczywistością a oni to łykną i będa szczęśliwi.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Najczęściej mówi się żeby przejechać kilka tysięcy i dopiero "wrzucić" są też tacy którzy wgrywają program do nówki. Ja bym zrobił 2000-3000km, zmienił olej i robił program. Tak, znam bajeczki o fabrycznym docieraniu silników i o tym, że taki olej zalany w fabryce można spokojnie wymienić dopiero na pierwszym przeglądzie po 15 czy 30 tysiącach kilometrów. Jako ciekawostkę podaję wtedy przykład Mazdy i silnika 2.3 turbo z bezpośrednim wtryskiem, w którym Mazda pod groźbą utraty gwarancji wymaga wymiany oleju po pierwszych 5000km.Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez SpiliOk...
W takim razie... Gdzie i u kogo?
Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać
I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
kross12
Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez SpiliOk...
W takim razie... Gdzie i u kogo?
Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać
I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?
Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"
Komentarz
-
Zamieszczone przez kross12Zamieszczone przez rOBERTO795Zamieszczone przez SpiliOk...
W takim razie... Gdzie i u kogo?
Służbowo sie często bujam po Polsce więc nie muszę się gdzieś geograficznie ograniczać
I jeszcze raz zapytam... Można od razu wrzucic wirusa na nowiutki silnik czy go najpierw "rozjezdzic"?
Ale wjechała reklama...do tego wątpliwego "tunera"OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
-
kross12
Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu. Przejrzałem sobie stronkę, i wg. mnie strona obojętnie jakiej firmy to wizytówka firmy. A ta jest zrobiona na poziomie gimnazjum, poza tym wybierając tunera czy mechanika sugeruje tym jakie auta naprawia / tuninguje. Chyba nie nikt o zdrowych zmysłach nie zostawi jakiejś perełki i u Pana Miecia w stodole
Robiąc czipsa na pewno skorzystam z usług firmy z grona które wymienił Mihau ,najprawdopodobniej będzie CS lub Rogal. Jak kończą się przygody z niewiadomymi "tunerami" opisał Spili
Komentarz
-
Zamieszczone przez kross12Maicroft, nie miałem, pierwszy raz słyszę o tym Panu. Przejrzałem sobie stronkę, i wg. mnie strona obojętnie jakiej firmy to wizytówka firmy. A ta jest zrobiona na poziomie gimnazjum, poza tym wybierając tunera czy mechanika sugeruje tym jakie auta naprawia / tuninguje. Chyba nie nikt o zdrowych zmysłach nie zostawi jakiejś perełki i u Pana Miecia w stodole
Robiąc czipsa na pewno skorzystam z usług firmy z grona które wymienił Mihau ,najprawdopodobniej będzie CS lub Rogal. Jak kończą się przygody z niewiadomymi "tunerami" opisał Spili
P.S Gdy CS zaczynal to GTO juz dawno to robil. Pozdrawiam.OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138
Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.
Komentarz
-
Komentarz