wtryski 1.8T AUM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mariusz33
    Classic
    • 2009
    • 13
    • Octavia III (5E3)
    • CYKA 2.0 TDI CR 150 KM

    wtryski 1.8T AUM

    ja jade we wtorek z samego rana..

    co prawda byłem juz.. i fakt (po pierwszej wizycie) chyba się znają..
    nie wymieniają wszystkiego! cytat: "troche się poci, ale to normalne po jakimś czasie.. narazie nie ma co wymieniać", poranne brzęczenie po prawej stronie przy rozrządzie (jak zajechałem do nich to jak na złość nie brzęczało), ale dowiedziałem się że jest to prawdopodobnie napinacz paska klinowego - BINGO!, zgadza się.. ! z ranka przytrzymałem ręką i przestało..
    podobno po jakimś czasie brzęczy..

    z małych doświadczeń - chyba bedę robił tam silniczek (mam nadzieje jednak, ze nie bedzie się on co sprawda specjalnie psół). zobaczymy jak wymienie zawór podciśnienia czy się polepszy

    pozdr.
  • pajczaki
    Rider
    • 2007
    • 316

    #2
    wtryski 1.8T AUM

    czy orientuje sie ktos ile sa w stanie wytrzymac seryjne wtryski w 1.8T AUM? (a dokladniej do jakiej max mocy wydoja bez wymiany na wieksze)
    dzieki za info
    ps. czy kolektor ssacy od S3 pasuje bez zadnych przerobek (to jest p&p)?
    prosilbym najchetniej o opinie od osob, ktore dokonaly takiego montazu...
    taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
    sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      mysle ze okolice 220KM chyba za wymienisz regulator cisnienia z 3 barów na 4 barowy pasuje p&p to moze troszke wiecej

      kolektor ssacy hmmm do głowicy pasuje napewno tylko wlot jest z drugiej strony wiec trzeba dolot przerobic u Ciebie jest jak sie patrzy od przodu to z lewej strony a w S3 z prawej
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • pajczaki
        Rider
        • 2007
        • 316

        #4
        nie napisalem wszystkiego na poczatku stycznia bede montowal FMIC-a i stad pomysl ze wstawieniem kolektora ssacego od S3
        taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
        sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          FMIC -a to ok ale bedziesz musiał jeszcze zmienic całe orurowanie

          jezeli myslisz o wiekszych kanała w kolektorze to w seryjnym jest duzy zapas do wyszlifowania ja tak u siebie zrobiłem ale musisz tez wszlifowac kanały w głowicy bo sam kolektor nic nie da a to sie wiąze z demontazem głowicy
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • pajczaki
            Rider
            • 2007
            • 316

            #6
            dzieki za info pomysle jeszcze czy warto wymieniac
            na streetracingu nikt nie wymienial kolektora ssacego nawet przy 250-260 kucach wiec chyba nie ma sensu....
            taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
            sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

            Komentarz

            • Zoltar
              Rider
              • 2005
              • 722

              #7
              Jeśli myślisz o większych mocach, nie baw się w regulatory, zawsze zdrowiej i bezpieczniej wstawić większe wtryskiwacze
              Do Twojego silnika pasują np. od silnika BAM, czy APX

              Turbo starczy Ci do 220 km, i tyle na fmic'u i programie jesteś w stanie uzyskać
              Przydałby się 2.5 calowy wydech


              Pozdro
              www.soft-car.pl
              www.chiptuning-gdansk.pl


              - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
              - Wyłączanie DPF
              - Hamownia Obciążeniowa

              Komentarz

              • pajczaki
                Rider
                • 2007
                • 316

                #8
                takowy wydech juz jest, byl to pierwszy etap tuningu
                teraz fmic a na koniec zmiana turbo...
                taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
                sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

                Komentarz

                Pracuję...