Witam. Udało się dzisiaj załadować program GTx do pomiaru przyspieszenia. Przy "zestawie" AGR z 216-kami, nowym turbo i programem Roba wyszło 11 sek. Według mnie słabina. Może dlatego, że ślisko było i na jedynce i dwójce koła obracały się przez chwilę w miejscu. Trzeba będzie sprawdzić na suchej nawierzchni. Jeśli ktoś bawił się w pomiary do zapraszam do porównania.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
hmm wydawalo mi sie ze te 2s lepiej bede mial jak zrobie tylko program w swoim alh.
Moze zrob kilka pomiarow (unikajac mielenia w miejscu kolami) i wynik usrednij. Mysle jednak ze najlepszym porownaniem bedzie test elastycznosci na poszczegolnych biegach.
Sluchajcie, moze podajmy tu kilka przykladowych wynikow testow elastycznosci? I to niekoniecznie tylko ksiazkowe 60-100 na 4 i 80-120 na 5. Mysle ze bardzo uzytecznym jest 80-120 na 4. To chyba bardzo czesto wykorzystywane na polskich drogach.
jutro porobie troche to podesle jak to wyglada na AGR.. chociaz podejzewam ze mam jakas nieszczelnosc w dolocie co wlasnie mam zamiar jutro vagi'em zdiagnozowac
90-130 na IV - 10.7s (srednia z dwoch pomiarow)
90-130 na V - 13.3s (srednia z dwoch pomiarow)
Pomiary w jedna osobe, plaska trasa, wg wskazan licznika, mierzone stoperem (wiem ze smieszne ale nie mam oprzyrzadowania na bardziej dokladne mierzenie)
Witam ponownie. Jak się okazuje problemem była śliska nawierzchnia. Dzisiaj próbowałe po raz kolejny i poszło 9,1 sek do setki. Myślę, że jak popracuję nad startem zejdzie poniżej dziewięciu. Tak dla ciekawości to robilliśmy pomiar dla Hondy Civic 1.6 (115KM) i nie dało rady zejść poniżej 11,1 sek.
[ Dodano: Pon 02 Lut, 09 15:16 ]
Kolego Ziomal. Żeby było bezpiecznie celowaliśmy z programem ok 130KM. Niestety nie mam w tej chwili czasu żeby uderzyć do Roba na hamownię. Pierwszy wgrany program był ustawiony na 140KM ale zostawiałem za dużo smrodu za sobą także poszła bardziej lightowa wersja.
[ Dodano: Pon 02 Lut, 09 17:05 ]
Jeśi chodzi o program do pomiaru przyspieszenia to pełna nazwa brzmi: Tempes GTx v.3.0 for Symbian OS9. Chodzi na N95. Można dokonać pomiarów np. 0-100 km/h, 0-400m oraz Peek speed.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
[ Dodano: Pon 02 Lut, 09 15:16 ]
Kolego Ziomal. Żeby było bezpiecznie celowaliśmy z programem ok 130KM. Niestety nie mam w tej chwili czasu żeby uderzyć do Roba na hamownię. Pierwszy wgrany program był ustawiony na 140KM ale zostawiałem za dużo smrodu za sobą także poszła bardziej lightowa wersja.
Ekstra jesteście tylko pogratulować - programy pisane na oko ( 130KM-140KM ) - a wiadomo że na oko to.....Lub jakieś gotowce.Czyli to co robi wiekszośc pseudo tuningowych firm a w ciągu ostatnich lat kilknaście lub kilkadziesiąt takowych powstało. A potem sie dziwią że coś sie psuje . Program pisze sie na hamowni!!! pod konkretne autko.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Roberto795, żeby uzupełnić wypowiedź to program robiła firma TUNE-UP. Szczerze mówiąc nie wiem czy jest to pseudo tunningowa firma. Sporo osób z forum polecało właśnie chłopaków z Gdańska. Ja osobiście nie będę komentował twojego postu bo nie mój fach. Ważne, że dobrze jedzie i jak na razie bez problemów. Pozdrawiam
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
rOBERTO795, z tego co wiem to Rob robi profi tuning... masz z nim jakies zle doswiadczenia?
Chodzi tylko o to że pisanie mapy sterownika bez hamowni to troche drut. Nie Twierdze że ktoś pisze złe mapy ale twierdze że jak coś robić to albo od a-z albo wcale.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Przemek345. Jakby co to GPS Performance pracuje z zewnętrznym nadajnikiem. Przynajmniej ta wersja, którą udało mi się znaleźć. Mając zew. nadajnik można pobawić się i zainstalować w/w oprogramowanie na laptopie. Podobno fajnie chodzi.
Była: Octavia II RS BWA 268KM/350nM
Jest: Golf VII GTI Performance 242KM/356nM (prezent od fabryki)
Przemek345. Jakby co to GPS Performance pracuje z zewnętrznym nadajnikiem. Przynajmniej ta wersja, którą udało mi się znaleźć. Mając zew. nadajnik można pobawić się i zainstalować w/w oprogramowanie na laptopie. Podobno fajnie chodzi.
Ja mam wersje GPS Performance 1.01.004 i łapie fixa z wbudowanym gpsem w HTC diamond, jak chcesz to podeśle :wink:
Chodzi tylko o to że pisanie mapy sterownika bez hamowni to troche drut. Nie Twierdze że ktoś pisze złe mapy ale twierdze że jak coś robić to albo od a-z albo wcale.
Jak dymasz panienke to chcesz by dala Ci na papierku wynik orgazmu? Czy po prostu ma byc dobrze.... :diabelski_usmiech
Kolego jestes typowym przedstawicielem pseudo wiedzy...hamownia jest niezbedna w wyczynie gdzie kazdy KM sie liczy. Przy strojeniu typowych aut na ulice wazne jest by parametry pracy sie pokrywaly z tym co zadalem w sofcie. A ile wyjdzie tyle wyjdzie...
a ze papierek cieszy laika bo moze w ramke wstawic...to duzy plus no i to ze na dupo hamowni roznicy paru KM sie po prostu nie czuje a tu mozna ladnie moment wymodelowac
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Ekstra jesteście tylko pogratulować - programy pisane na oko ( 130KM-140KM ) - a wiadomo że na oko to.....Lub jakieś gotowce.Czyli to co robi wiekszośc pseudo tuningowych firm a w ciągu ostatnich lat kilknaście lub kilkadziesiąt takowych powstało. A potem sie dziwią że coś sie psuje . Program pisze sie na hamowni!!! pod konkretne autko.
Kolego zanim zaczniesz piać coś wbij w Google hasło "Tune Up". To nie jest pseudo tuner, a znana i szanowana firma. Gdybyś dalej pytał to mają hamownię podwoziową. To, że robią test i dostrajają wóz w warunkach realnych to tylko dobrze o nich świadczy. Każdy szanujący się tuner kończy mod na drodze testem rzeczywistym, sprawdzeniem logów, sprawdzeniem zachowania auta w realnym ruchu.
Poza tym przy typowym wozie doświadczony tuner wie czego powinien się spodziewać zmieniając parametr A z jednej na drugą wartość. Potem tylko to potwierdza na drodze.
Widzę jednak, że kolega ma bogate doświadczenie w tuningu i na dzień dobry trafił kulą w płot odnośnie krytyki... 8)
Kolego zanim zaczniesz piać coś wbij w Google hasło "Tune Up". To nie jest pseudo tuner, a znana i szanowana firma. Gdybyś dalej pytał to mają hamownię podwoziową. To, że robią test i dostrajają wóz w warunkach realnych to tylko dobrze o nich świadczy. Każdy szanujący się tuner kończy mod na drodze testem rzeczywistym, sprawdzeniem logów, sprawdzeniem zachowania auta w realnym ruchu.
Poza tym przy typowym wozie doświadczony tuner wie czego powinien się spodziewać zmieniając parametr A z jednej na drugą wartość. Potem tylko to potwierdza na drodze.
Widzę jednak, że kolega ma bogate doświadczenie w tuningu i na dzień dobry trafił kulą w płot odnośnie krytyki... 8)[/quote]
Jak zbudujesz kilka aut od podstaw to pogadamy temat tuningu. Twierdze tylko ze nie da sie napisać dobrego programu bez hamowni bo nie ma 2 identycznych silników - twierdzisz inaczej- to Twój biznes. Co do jazdy po programie zgadza sie- ale zapomniałeś napisac o tym że dobra firma robi jazde na początku -potem pisze program- i jak jestes zadowolony to na koncu również jest jazda .
[ Dodano: Wto 03 Lut, 09 14:52 ]
Zamieszczone przez rob555
Zamieszczone przez rOBERTO795
Chodzi tylko o to że pisanie mapy sterownika bez hamowni to troche drut. Nie Twierdze że ktoś pisze złe mapy ale twierdze że jak coś robić to albo od a-z albo wcale.
Jak dymasz panienke to chcesz by dala Ci na papierku wynik orgazmu? Czy po prostu ma byc dobrze.... :diabelski_usmiech
a nie pomyslałeś że moze ona chce bys ją wydymał jak nikt inny dotąd a nie jak wszyscy!!
Kolego jestes typowym przedstawicielem pseudo wiedzy...hamownia jest niezbedna w wyczynie gdzie kazdy KM sie liczy. Przy strojeniu typowych aut na ulice wazne jest by parametry pracy sie pokrywaly z tym co zadalem w sofcie. A ile wyjdzie tyle wyjdzie...
a ze papierek cieszy laika bo moze w ramke wstawic...to duzy plus no i to ze na dupo hamowni roznicy paru KM sie po prostu nie czuje a tu mozna ladnie moment wymodelowac
a nie pomyslałeś że moze ona chce bys ją wydymał jak nikt inny dotąd a nie jak wszyscy!!
Jeśli dla Ciebie klika KM i kilkanaście nm to niezauważalne różnice i twierdzisz że bez hamowni da sie napisać dobrze program to extra- Masz prawo tam myśleć.
pozatym jak znajdziesz mi 2 identyczne motory to
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Hamownia sluzy do weryfikacji osiagow a nie jest urzadzeniem diagnostycznym dla softu !!!
Znam przypadki super wykresow robionych pod publike po ktorych auta sie sraly ....
Wiec jest to bardzo przydatne urzadzenie ale nie NIEZBEDNE przy modyfikacji seryjnych aut.
Co innego jak robisz big turbo czy grube mody...wtedy rzeczywiscie bez rolek ciezko.
Robilem wiele aut jak jeszcze hamowni nie mialem goscinie po innych firmach jezdzilem jak klient zarzyczyl Jak nie to nie i nie bylo problemu, auta jezdzily.
Chcesz pare wykresow programow strojonych na drodze ktore dopiero niedawno wpadly sie shamowac?
Prosze bardzo programy z przed 2 lat :
CHCESZ MI WMOWIC ZE NIE MOZNA ZROBIC DOBREGO PROGRAMU BEZ HAMOWNI :?:
Jak widzisz mozna...tylko trzeba troche wiedzy czasu i checi....
Nie wiem chlopie ile Ty zrobiles aut ale jak narazie jestes teoretykiem...wiec naprawde zastanow sie co piszesz.[/b]
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
Komentarz