Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Sportowe zamienniki wkładów filtra powietrza, wasze opinie..

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Zamieszczone przez MisiekWAW
    U Ciebie jest glosniej chyba ogolnie wiec ciezko cos uslyszec ja juz tez nie slysze, ale na serii roznica byla wyrazna.
    W sumie tez racja.

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Tak, moja wkladka jest sporo ciensza niz filtr papierowy
    Aha, czyli ok.

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Roznica miedzy tymi pomiarami to 10Nm gorzej na wkladce... Nie wiem czy to roznica na wkladce czy na ogolnych warunkach miedzy pomiarami :roll:
    Hmm... No to jest dziwne.
    Zobaczymy jak u mnie bedzie. Mam stary filtr, to poprosze Marka o maly eksperyment.
    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

    STOP ECO-TERRORISM!

    Komentarz


    • #27
      Zamieszczone przez BaPit
      (mimo, że nic nei dawała - ale jak już się ją kupiło, to trzeba było być zadowolonym, żeby się nie denerwować).
      mialem tak samo w roverze 220 sdi - wzrost mocy zerowy, rachunek ekonomiczny - hmmm pewnie wyszlo na zero - tylko trzeba sie bylo babrac w tym syfiastym filtrze, dzwiek troche bardziej rasowy. Wplyw na silniik - zerowy - przebieg z filtrem to 210 kkm. Ale bylem zadowolony - jak juz zaplacilem to musialem. Wkladka byla K&N.
      nasza droga: www.wpzs.pl

      Komentarz


      • #28
        A nie mowilem, ze gora sie poprawi? Cieszy mnie to i sam sobie cos takiego sprawie niedlugo...

        Aha, gdzie kupowales Piotrek i jest jakis cennik? Dzieki z gory!
        Forum Leasing.pl

        Komentarz


        • #29
          Ja też wtrącę swoje 3gr. Jestem byłym posiadaczem Daewoo Lanosa 1,6 SX (dla nie znających oznaczenia modelu: 1600ccm 16V 106KM - benzynowy silnik wolnossący). Miałem w nim wkład K&N za ori filtr. Robiłem próby z wkładem ori (jakaś tkanina bo papier to nie był) i na wkładzie K&N. Na K&N silnik wchodził szybciej na obroty przy wdepnięciu na gaz niż przy ori, ale był za to inny efekt (być może nie związany z wkładem, ale występujący po zamianie) żeby silnik lepiej ciągnął trzebab było przy K&N wciskać gaz (np: przy ruszaniu) do 2/3 zamiast do deski. Przy nagłym "wdepnięciu" silnik jak by dostawał za dużo powietrza (tak przynajmniej to się czuło). Żałuję że nie zrobiłem pomiarów mocy, ale dopiero teraz wiem że można było to robić (dzięki temu że nabyłem najsłuszniejszą brykę, czyli Oktę ) Co do czyszczenia tych wkładów - w/g instrukcji producent zaleca czyszczenie przy użytkowaniu w zwykłych warunkach drogowych co 100kkm, nie jak niektórzy pisali co 10 do 30kkm. K&N zaleca "... let the dirt grows up..." lub coś w tym stylu. Czyli brud ma się osadzać bo stanowi dodatkową strefę filtrującą. Oczywiście czyścić też trzeba. Tak jest w instrukcji do wkładu - to nie jest moje zdanie :!: Ja swój wyczyściłem po 40kkm dla wprawy - było OK.

          Komentarz


          • #30
            Zamieszczone przez KruPin
            A nie mowilem, ze gora sie poprawi? Cieszy mnie to i sam sobie cos takiego sprawie niedlugo...
            No Ty zes mnie podpuscil, wiec jakby co to bedzie na Ciebie.
            Zamieszczone przez KruPin
            Aha, gdzie kupowales Piotrek i jest jakis cennik? Dzieki z gory!
            Kupowalem w JC Auto na Burakowskiej. Do mnie kosztowal 205zl, ale do Ciebie bedzie chyba tyle samo. Wiekszosc popularnych maja od reki.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz


            • #31
              Kurka w mojej Habecie jest GT20 wkrótce może większa :lol: i ja nie wiem co to Lag :roll:
              Jedynie co chce przerobić to dojście zimnego powietrza do Filtra :szeroki_usmiech
              Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
              Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
              BMW serii 3... Radość z jazdy.

              Komentarz


              • #32
                A korzystał ktoś z produktów firmy Pipercross? :roll:

                Komentarz


                • #33
                  Zamieszczone przez Tymon
                  Kurka w mojej Habecie jest GT20 wkrótce może większa :lol: i ja nie wiem co to Lag :roll:
                  Chodzi zapewne o bezwladnosc turbiny, a nie o lag jako taki, bo taki u Purchawy nie wystepuje.
                  Bezwladnosc natomiast (mniejsza badz wieksza) wystepuje w kazdym silniku doladowanym.

                  Co ciekawe najbardziej imho wyczuwalna jest na seryjnych programach.
                  TDI 205PS

                  Komentarz


                  • #34
                    Zamieszczone przez MiKruS
                    Bezwladnosc natomiast (mniejsza badz wieksza) wystepuje w kazdym silniku doladowanym.
                    Co ciekawe najbardziej imho wyczuwalna jest na seryjnych programach.
                    A jak to sie objawia? :roll:
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz


                    • #35
                      Zamieszczone przez Samiec
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Bezwladnosc natomiast (mniejsza badz wieksza) wystepuje w kazdym silniku doladowanym.
                      Co ciekawe najbardziej imho wyczuwalna jest na seryjnych programach.
                      A jak to sie objawia? :roll:
                      no to jest ta cala turbodziura przeciez.
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz


                      • #36
                        Zamieszczone przez Samiec
                        A jak to sie objawia? :roll:
                        Jak jedziesz rowna predkoscia i wciesniesz gwaltownie gaz do dechy, to samochod "idzie" od razu za gazem czy ma krociutka (w sumie ledwie wyczuwalna) chwile zanim zacznie przyspieszac "pełną mocą"?
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #37
                          Zamieszczone przez MiKruS
                          Jak jedziesz rowna predkoscia i wciesniesz gwaltownie gaz do dechy, to samochod "idzie" od razu za gazem czy ma krociutka (w sumie ledwie wyczuwalna) chwile zanim zacznie przyspieszac "pełną mocą"?
                          No to juz wiem i mam to ,dokladnie na ulamki sekund po wcisnieciu gazu do podlogi jest lekkie zwolnie i dopiero but. :|
                          W autach po programie pewno tego nie ma ,bo jest cisnienie turbawki wyzsze? :roll:
                          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                          Komentarz


                          • #38
                            Zamieszczone przez Samiec
                            No to juz wiem i mam to ,dokladnie na ulamki sekund po wcisnieciu gazu do podlogi jest lekkie zwolnie i dopiero but. :|
                            W autach po programie pewno tego nie ma ,bo jest cisnienie turbawki wyzsze? :roll:
                            Zwolnienie, to raczej Twoje zludzenie - poprostu nie wyrywa od razu tylko dopiero po chwili.

                            Co do cisnienia, to wlasnie czas tej bezwladnosci wynika z tego, ze turbina musi miec chwile czasu na wytworzenie zadanego cisnienia. Dlatego teoretycznie im wieksze zadane cisnienie tym czas jej "rozpedzania" powinien byc dluzszy.

                            Jednak po programach (przynajmniej tych na ktorych jezdzilem) bezwladnosc jest znacznie mniejsza - prawie niezauwazalna. Mysle, ze moze to byc spowodawane odpowiednim wysterowaniem paliwa - ale nie mam na ten temat wiedzy.
                            TDI 205PS

                            Komentarz


                            • #39
                              Zamieszczone przez MiKruS
                              Jednak po programach (przynajmniej tych na ktorych jezdzilem) bezwladnosc jest znacznie mniejsza - prawie niezauwazalna. Mysle, ze moze to byc spowodawane odpowiednim wysterowaniem paliwa - ale nie mam na ten temat wiedzy.
                              Mozliwe tez, ze zmiana w programie czasu reakcji pedalu gazu, w tym wypadku tez moze miec wplyw.
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz


                              • #40
                                Zamieszczone przez Purchawa
                                Mozliwe tez, ze zmiana w programie czasu reakcji pedalu gazu, w tym wypadku tez moze miec wplyw.
                                A to jest zmieniane standardowo przy virusie czy tylko na zyczenie ?
                                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                Komentarz


                                • #41
                                  Zamieszczone przez Samiec
                                  A to jest zmieniane standardowo przy virusie czy tylko na zyczenie ?
                                  Nie wiem jak u innych, ale mi Marek zmienial sam, bo wczesniej nawet nie wiedzialem, ze cos takiego jest mozliwe.
                                  "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                  Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                  STOP ECO-TERRORISM!

                                  Komentarz


                                  • #42
                                    Zamieszczone przez Purchawa
                                    Mozliwe tez, ze zmiana w programie czasu reakcji pedalu gazu, w tym wypadku tez moze miec wplyw.
                                    Dokładnie jest tak jak mówisz, ja tego nie miałem ruszane a przez dolot z PD, cienkie rurki w dolocie nie wiem co to Lag.
                                    Pozdro
                                    Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                                    Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                                    BMW serii 3... Radość z jazdy.

                                    Komentarz


                                    • #43
                                      odnosnie turbodziury - czy wy tez to mieliscie ze ponizej 1900rpm auto zbiera sie raczej wolno ale po przekroczeniu wystrzeliwuje jak szalone? wiem ze to turbodziura ale u mnie jest czasami brutalna, zwlaszcza na 1. biegu. nie prowadzilem jeszcze innego TDI wiec nie mam jak porownac. dodam ze mam standardowe 110km.

                                      Komentarz


                                      • #44
                                        Link

                                        Koledzy korzystał ktoś może z filtrów tej marki? Jak mają się do np. K&N czy innych?

                                        Komentarz


                                        • #45
                                          Zamieszczone przez szumasta
                                          Link

                                          Koledzy korzystał ktoś może z filtrów tej marki? Jak mają się do np. K&N czy innych?
                                          Kolego, diamentowa łopata dla Ciebie :wink: te filtry są przereklamowane. Dobre to jest do wolnossaków. Kup normalny, markowy
                                          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                                          @ by Tune-up Gdańsk
                                          TDI VP++ i jeszcze rośnie
                                          Antek

                                          Komentarz


                                          • #46
                                            potwierdzam pozytywy uzywania K&N w postaci 1. lepszego dolu, 2. fajnego dzwieku zasysanego powietrza, 3. byc moze delikatniejszego obchodzenia sie z paliwem ale to raczej niemierzalne - stwierdzam to po Golfie tdi 1Z z 95 345K i Volvo 850 2.5 R5 TDI 312K - podobne efekty zaobserwowalem w 406 HDI 109KM 300Kale tutaj to jezdzilem moze z 2tys km max. Za niedlugo zakupie wkladke K&N do AHF - zobaczymy - wczesniej musze "wyprostowac" prace silnika Co do czystosci to w zalezosci od warunkow drogowych nalezy ja czyscic nawet czesciej niz 10tysiecy (drogi gruntowe mam tu na mysli) lub radziej - nawet co 25 tysiecy km - jednoczesnie nie wydaje mi sie by filtr mogl wytrzymac fizycznie przebieg deklarowany przez producenta - jednym z powodow jest jego deformowalnosc termiczna - chodzi mi o jego ksztalt co zauwazylem w a6 99 AFN po przebiegu okoo 60 tysiecy. Podsumowujac ja bym bral a szczegolnie do turodoladowanych silnikow gdzie zapotrzebowanie na powietrze jest wieksze (w tdi naprawde jest to odczuwalne). Co do wolnossacych to mialem 10 lat temu k&n w Borze 2.0 i szczerze mowiac nie zauwazylem nic pozytywnego w pracy.
                                            amore e dolore

                                            Komentarz


                                            • #47
                                              Reasumując najlepszym wyborem będzie wkładka K&N.Mam AGU i jak już kupować to coś porządnego
                                              http://forum.skodovka.pl/viewtopic.php?t=48688

                                              Komentarz

                                              POWRÓT NA GÓRĘ
                                              Pracuję...
                                              X