Zamieszczone przez laurin
pytania o zawias
Zwiń
X
-
pytania o zawias
Witam.mam pytanie odnosnie gwintu do octy.Czy przy obnizeniu ponizej -40cm zmienialiscie lacznik stabilizatora na regulowany?i co myslicie o gwincie SPAX'a http://cgi.ebay.co.uk/SPAX-RSX-COILOVER-KIT-SKODA-OCTAVIA-1997-2004_W0QQitemZ300290818752QQcmdZViewItemQQptZUK_Ca rsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item300290818752 &_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1683|66%3A2|6 5%3A12|39%3A1|240%3A1318
zawias mam do wymiany i chce cos wstawic, dlatego potrzebuje dobrych rad.Dzieki.
-
-
Zamieszczone przez RALFdla mnie wygląda jak najzwyklejszy gwint z allegro za 1200 zł
Zamieszczone przez boozeeCzy przy obnizeniu ponizej -40cm zmienialiscie lacznik stabilizatora na regulowany?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoTak, trzeba będzie zmienić łączniki,
ponieważ przy obniżeniu 35mm nic nie trzeba zmieniać wiec dlaczego przy -40mm trzeba?NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoDlatego, że przy większym obniżeniu będzie walić stabilizator - będą stuki. Po to są regulowane łączniki.
1. o amortyzator - wykluczone ponieważ zwrotnica porusza się razem z wahaczem
2. o podłużnice lub osłonę komory silnika (boczek) raczej też nie
3. o belkę przy maglownicy :?: tylko tu zostaje ponieważ stabilizator jest tam wygięty
być może któreś miejsce wyleciało z głowy :?:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawawyleciało z głowy
Tutaj akurat na przykładzie Toledo ale to samo co Octavia.
Gleba była taka - jak było niżej to ocierało cały czas.
Dodam tylko, że sam regulowany łącznik nic nie da - testowane. Najlepiej kupić gwint z Audi S3 plus stabilizator z S3 i jest spokój.Passat B4 V5+
Toledo TDI+
Komentarz
-
-
panowie, że się do tematu podłączę...
pytanie takie do mojej OI wrzucam 18" na ET 35 i zastanawiam się nad niższymi spręzynami ( myslałem o LOWTEC'ku - 30mm) mam jednak zgryz czy nie będę mieć kolizji z rantem błotnika ? - w sensie czy nie za nisko....?impreza integracyjna? symulacja rajdu? wyprawy Afryka i Azja, co-driving w N'kach/WRC ? -> dzwoń, pisz chętnie pomożemy
o syfie czytaj:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24429
Komentarz
-
-
Mast, Na tym foto co dałem są właśnie w Toledo 18x8 ET35 i wszystko ok nawet na solidnej glebie (na oko -80 lub więcej). Podejrzewam, że w Octavii też problemu nie będzie, szczególnie że planujesz jedynie skromne -30mm.
Udesky, Wiesz, niestety auta z płytą podwoziową z Gofa MK4 mają właśnie nisko miskę w TDI-kach i czasem jest ciężko na dużej glebie. W aucie z fotki jest zamontowana aluminiowa płyta pod silnik więc stresu nie ma żadnego, lecz bez płyty i bez doświadczenia jazdy na glebie raczej bym niżej jak -50mm nie opuszczał.Passat B4 V5+
Toledo TDI+
Komentarz
-
-
Kuman, dzięki!!
a powiedz mi jeszcze czy dawać same sprężyny (LowTec)? Czy koniecznie jeszcze amorki - mi się wydaje że przy zmianie -30 seria ( jest w dobrym stanie) da radę....impreza integracyjna? symulacja rajdu? wyprawy Afryka i Azja, co-driving w N'kach/WRC ? -> dzwoń, pisz chętnie pomożemy
o syfie czytaj:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24429
Komentarz
-
-
Nio dokładnie jak napisał KumanJak nie umie się jeździć na glebie to nie ma co glebić... a potem narzekać że się przytarło miską czy nawet ją rozwaliło... widziałem pare postów że miske na seryjnym zawiasie rozwalili :/ to masakra jak dla mnie :/ i nie wiem jak trzeba jeździć że do takiego czegoś doszło na -40, a co dopiero na serii zawiasie
ja mam płyte pod silnikiem i jest ona ok 5cm od ziemi i daje rade ... nie jeżdże po krawężnikach, przed hopkami zwalniam, na trasie środek drogi jest mój i jest ok
ale jak ktoś nie umie i nie docenia takiej jazdy na glebie to nie ma co się pchać w to na siłe i lepiej kupić pakiet na bezdroża
Tak jest teraz u mnie na 18''
Płyta pod silnikiem tutaj ok 5cm nad ziemiąa dodam że jeszcze bardziej obniże auto 8)
Komentarz
-
-
Mast, Ja bym polecał jednak zamontować z amorkami o skróconym skoku i zwiększonej sile tłumienia - tak żeby wszystko miało ręce i nogi. Na serii amorkach plus takie sprężyny czasem auto gorzej się prowadzi jak na całkowicie seryjnym zawiasie. Musiałbyś testować jak Ci się podoba, ja testowałem już dobrych kilka zawiasów i nic innego jak dobre gwintowane zawieszenie bym nie założył.Passat B4 V5+
Toledo TDI+
Komentarz
-
-
Kuman,
wiesz dobre zawiasy to sa u nas w autach na których zarabiamy kasę....
Skodzina jest jako eco-car do taniego i bezstresowego poruszania sie po mieście.... te 18" to w ogóle przypadek :wink: też myslałem o gwincie ale pakowanie ponad 2000PLN w ia to lekka przesada.... I tak będzie tylko skodą :diabelski_usmiech
dlatego kombinuję cos budżetowo....., właśnie się dowiedziałem że LOWTEC'ka nie założę bo nie ma w PL do kombii :twisted: - szukam dalej - jakbyś cos wiedział daj znac :wink:impreza integracyjna? symulacja rajdu? wyprawy Afryka i Azja, co-driving w N'kach/WRC ? -> dzwoń, pisz chętnie pomożemy
o syfie czytaj:
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=24429
Komentarz
-
-
Akurat interesowała mnie jazda na gwincie z gleba większą niż 40mm.Zamieszczone przez Grze$iuuuwidziałem pare postów że miske na seryjnym zawiasie rozwalili :/ to masakra jak dla mnie :/W Polsce nie ma kryzysu.
Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Kumandobrygrzeswawa napisał/a:
wyleciało z głowy
Półoś
tylko to co na fotce to będzie właśnie jakieś -35 - -40mm i piszesz że tak jest ok
więc jednak do takiego obniżenia nie trzeba zakładać żadnych regulowanych łączników tak jak to napisał kolega KriSSo,
Nt. niskich springów i serii amorach było już wiele napisane. przy takich planach lepiej zostać na ori zawiasie
[ Dodano: Wto 24 Lut, 09 01:16 ]
Udesky, masz rację. Moja miska miała się bardzo dobrze przez 3 lata a poległa gdzie...?
na przeglądzie rejestracyjnym kiedy to skurw... tzn tan diagnosta, wjeżdżał na rolki żeby hamulce sprawdzić :evil:NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dobrygrzeswawatylko to co na fotce to będzie właśnie jakieś -35 - -40mm i piszesz że tak jest ok
więc jednak do takiego obniżenia nie trzeba zakładać żadnych regulowanych łączników tak jak to napisał kolega KriSSo,
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez KriSSoProszę nie wmawiać mi zdań, których nie wypowiedziałem, bo to bardzo nie ładnie. Była mowa o obniżeniach większych od 40 mm, a nie 35 czy 40, bo przy 35-40 jest jasne, że nic nie stuka.NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
dokladnie ponizej -40.wszedlem dzis pod Octavie(jeszcze nie poskladana w jedna calosc) sprawdzic jak wyglada sprawa z przestrzenia miedzy stabilizatorem a polosia-tam jest z 10cm luzu, wiec przy zalozeniu, ze obnize go o jakies powiedzmy 8cm, to zostanie 2cm luzu, a po zamontowaniu lacznika o zmiennej dlugosci bede mogl tak wyregulowac zeby nic nie obcieralo IMHO zecz jasna ale czy udowodniona?
Komentarz
-
-
dobrygrzeswawa, Na fotce jest więcej jak -40, wydaje się mało bo naciągnięta jest niska opona. W rzeczywistości jednak nie każde auto jest równe i jednemu zaczyna obcierać przy -40, innemu przy -50. Reguły nie ma, jedno jest pewne - będzie kiedyś ocierać
Zamieszczone przez MaicroftZima, auto stoi w garazu??). Ja tam latałem na dużej glebie bez żadnych płyt pod silnikiem i nic się nie działo. Wystarczy być ostrożnym.
boozee, To tylko teoria, obniż o te -80mm to pogadamyW praktyce ma się inaczej, ale o tym pisałem już wcześniej i powtarzał się nie będę.
Zamieszczone przez Udeskysą takie same w S3Passat B4 V5+
Toledo TDI+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftGrze$iuuu, Przed remontem 1-ki trzeba bylo przeleciec kilka razy z Lodzi do Katowic - murowana zmiana michy :twisted:
Zima, auto stoi w garazu?? Jak nie to zapraszam w moje strony. Pojezdzimy po okolicy :diabelski_usmiechi jakoś daje rade, robie za pług bo to co na środku drogi zostaje (śnieg) to ja zbieram praktycznie, ale nie narzekam że za nisko czy coś :/ a uwierz mi że drogi u mnie w mieście są dziurawe jak ser szwajcarski :cry: oczywiście jest pare nowych, ładnych dróg, zdecydowana więszkość to dziurawe, jeszcze nie zrobione :/ Mimo to jazda na glebie bardzo mi się podoba i jeżdże slalomem między dziurami
powtarzam jeździć na glebie trzeba umieć
Komentarz
-
Komentarz