filtr stozkowy.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • liroyek
    Rider
    • 2008
    • 620

    #26
    ufo
    zobacze jak tam moj wyglada moze kiedys znowu bedzie akcja na hamownie to wezme oba i sprawdze jak narazie jestem bardzo zadowolony, w sobote lukne czy moj siniczek tez
    Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
    bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
    http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
    Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

    Komentarz

    • Gregor.
      Ambiente
      • 2009
      • 127

      #27
      Generalnie wykres na hamowni może się różnić, ale baaardzo nieznacznie, gadałem dzisiaj z kolesiem, mówi że taki pomiar robił w golfie 1.9 ARL (150KM) i wyszło tak

      Seria - 147KM
      Wkładka K&N - 149KM

      ....

      [ Dodano: Pią 06 Mar, 09 23:50 ]
      tzn nie mówił ale pokazał mi dwa wykresy ; )
      OGIEŃTEAM by OCP

      President Taylor III + PRESIDENT ML-145

      www.mgregor.pl
      www.pokerstrategy.com/u3JOTE - wejdź i graj! ; )

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Gregor., to jakiś kulejący ten ARL jak serii nie trzyma :|
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • Gregor.
          Ambiente
          • 2009
          • 127

          #29
          Ziomal, wiesz, w 7latku ciężko żeby nie było takiego wahania... Czy niekoniecznie?? No ale chodzi mi o to, że widać jaka różnica w mocy jest.
          OGIEŃTEAM by OCP

          President Taylor III + PRESIDENT ML-145

          www.mgregor.pl
          www.pokerstrategy.com/u3JOTE - wejdź i graj! ; )

          Komentarz

          • rOBERTO795
            RS
            • 2009
            • 3465
            • Octavia III (5E3)
            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

            #30
            Re: filtr stozkowy.

            W seryjnym silniku nie ma sensu zakładania filtra stożkowego-poza większą przepustowiścią powietrza-ale również zanieczyszczeń, i delikatnie zmienionym dzwiękiem nie uzyskasz zadnej poprawy osiągów. Kolejna kwestia to taka że aby to miało sens potrzebujesz mieć obliczoną pojemnośc układu dolotowego-czyli nie wystarczy wstawić kawałka rury z filtrem.
            Ja osobiście odradzam. Pozdrawiam
            OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

            DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

            Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

            Komentarz

            • b707
              L&K
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1272

              #31
              Jak coś kombinowac w AEE to może lepiej ze zweżka na dolocie?
              Adam

              Komentarz

              • liroyek
                Rider
                • 2008
                • 620

                #32
                i zrobilem fotki filtr ma przejechane jakies 5 tys KM







                Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.




                Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                Komentarz

                • AndiT
                  Rider
                  • 2008
                  • 332

                  #33
                  Nawiazujac do tematu to w TDI padaly i padaja przeplywomierze, szczegolnie po oliwieniu jak czastki oleju dostawaly sie w dolot.
                  M47N2

                  Komentarz

                  • liroyek
                    Rider
                    • 2008
                    • 620

                    #34
                    AndiT
                    wlasnie oto mi chodzilo

                    powiem tak robiac dziaisj fotki, skusilem sie zalozylem spowtoem orginal, zaraz ide wlozyc K&N, bez porwnania, lepsze przyspieszenie jest na K&N :P musze to tylko hamowania potwierdzic :P
                    Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                    bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                    http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                    Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                    Komentarz

                    • ufo
                      L&K
                      • 2008
                      • 1475
                      • Octavia III combi (5E5)
                      • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                      #35
                      Zamieszczone przez liroyek
                      skusilem sie zalozylem spowtoem orginal, zaraz ide wlozyc K&N, bez porwnania, lepsze przyspieszenie jest na K&N
                      albo to tylko tak na podświadomość działa, że masz coś lepszego w silniku co "może" znacznie zwiększyć moc :wink:

                      Komentarz

                      • liroyek
                        Rider
                        • 2008
                        • 620

                        #36
                        ufo

                        raczej nie az tak wydaje mi sie ze jak wsadzilem ultera do troche wylot odetkalo i teraz K&N wiecej daje niz na seryjnym wydechu
                        Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                        bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                        http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                        Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                        Komentarz

                        • ufo
                          L&K
                          • 2008
                          • 1475
                          • Octavia III combi (5E5)
                          • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                          #37
                          liroyek, o.k, zrób ten test, bo jestem baaaaaaaaaaaaaaardzo ciekawy jak to się ma w rzeczywistości :wink:
                          pzdr.

                          Komentarz

                          • liroyek
                            Rider
                            • 2008
                            • 620

                            #38
                            ufo
                            mam gdzies jakis znajomych ?? kiedys byla wycieczka na krakow

                            moze uzbiera sie znowu pare osob
                            Scirocco 1,4 TSI 160 KM by Aligator - Dynosoft
                            bylo 174,5 PS i 265Nm jest 216,6 PS i 333,5 Nm
                            http://picasaweb.google.com/liroyek/...60154131398354
                            Fotografia Ślubna i nie tylko - www.negatyw.co

                            Komentarz

                            • Purchawa
                              Admin
                              S_OCP Member
                              • 2004
                              • 8007

                              #39
                              Zamieszczone przez Gregor.
                              Generalnie wykres na hamowni może się różnić, ale baaardzo nieznacznie, gadałem dzisiaj z kolesiem, mówi że taki pomiar robił w golfie 1.9 ARL (150KM) i wyszło tak

                              Seria - 147KM
                              Wkładka K&N - 149KM
                              Ja tez robilem pomiary na hamowni i wyszlo mi dokladnie odwrotnie. :P
                              Jest na forum obszerny watek nt. sportowych wkladek i juz dawno temu zgodnie stwierdzilismy, ze lepiej ta kase wydac na frytki. :lol:
                              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                              STOP ECO-TERRORISM!

                              Komentarz

                              • ufo
                                L&K
                                • 2008
                                • 1475
                                • Octavia III combi (5E5)
                                • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez Purchawa
                                Jest na forum obszerny watek nt. sportowych wkladek i juz dawno temu zgodnie stwierdzilismy, ze lepiej ta kase wydac na frytki. :lol:

                                Komentarz

                                • Gregor.
                                  Ambiente
                                  • 2009
                                  • 127

                                  #41
                                  Na jakie frytki?? To jest jakaś przenośnia?? :P :lol:
                                  OGIEŃTEAM by OCP

                                  President Taylor III + PRESIDENT ML-145

                                  www.mgregor.pl
                                  www.pokerstrategy.com/u3JOTE - wejdź i graj! ; )

                                  Komentarz

                                  • bastek016
                                    Ambiente
                                    • 2005
                                    • 163

                                    #42
                                    ja osobiście mam golfa III z tym sinikiem zapodałem filterek stożkowy śmigam sprawdzam jestem zadowolony , nawet bardzo . Sam dzwięk jest naprawde na wielopunkcie masakryczny , a osiągi mierzone g-techem błąd pomiaru , praktycznie to samo z tym że ja nie mam markowego stożka tylko ten zwykły za 30 zł

                                    Komentarz

                                    • Gastr0
                                      Classic
                                      • 2009
                                      • 2

                                      #43
                                      koledzy ale powiedzmy sobie szczerze, sam stozek nie da duzego efektu bez innych zmian w silniku czy chodz by jego osprzecie a mianowicie odetkaniu wydechu(brak katalizatora czy mniej restrykcyjne tlumiki) robudowie calego dolotu(wymiana przewodow na wieksze i gladkie w srodku co zmiejsza opory, czy odopowiednim doprowadzeniu "swiezego" powietrza). i po takich zmianach widac efekt a zwlaszcza po zrobieniu dodatkowo komputera(zwlaszcza silniki turbo)

                                      Komentarz

                                      Pracuję...