[O2] Wymiana tarcz + Klocków na RS-owe ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fernando
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 1890

    #26
    kowal 2002, moim zdaniem powinieneś spróbować czegoś z wyższej półki. Kup sobie Ferodo DSP, a będziesz zadowolony W innym przypadku wróć do tematu tej dyskusji i wstaw sobie heble od RSa :diabelski_usmiech , bo dalej to już jest rzeźba w nie powiem czym :wink:

    Komentarz

    • Jac0
      Drive
      • 2008
      • 73

      #27
      EBC RS sa bardziej miekkie, niz EBC GS. Trzymaja lepiej w wyzszych temp, ale trzeba je rozgrzewac, 3, 4 skrzyzowania i jest ok Wada, niestety bardziej brudza, co oznacza wysokie scieranie i krotsze przebiegi miedzy wymianami.
      pozdrawiam
      Jacek

      Komentarz

      • kowal 2002
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 5161

        #28
        To chyba skuszę się na te RS lub DSP. W sumie cena RS ( 370pln ) nie taka straszna w stosunku do GS ( 310 pln ); Ferodo DSP cenowo też podobnie ( 390 pln ).
        Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
        Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

        Komentarz

        • fernando
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 1890

          #29
          Zamieszczone przez kowal 2002
          To chyba skuszę się na te RS lub DSP
          Tylko, jeśli jeździsz na oryginalnym rozmiarze tarcz (280mm), to chyba nie ma EBC RS... Z moich doświadczeń wynika, że już zmiana z 280mm na 288mm jest wyraźnie odczuwalna :diabelski_usmiech Nie chodzi tu nawet o te 8mm różnicy, ale inna konstrukcja zacisku dużo daje.

          Komentarz

          • kowal 2002
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 5161

            #30
            Zamieszczone przez fernando
            Zamieszczone przez kowal 2002
            To chyba skuszę się na te RS lub DSP
            Tylko, jeśli jeździsz na oryginalnym rozmiarze tarcz (280mm), to chyba nie ma EBC RS... Z moich doświadczeń wynika, że już zmiana z 280mm na 288mm jest wyraźnie odczuwalna :diabelski_usmiech Nie chodzi tu nawet o te 8mm różnicy, ale inna konstrukcja zacisku dużo daje.
            Wiem, że różnica 280/22 i 288/25 + inne zaciski i większe klocki jest duża, bo przejechałem się trochę 2,0 TDI i różnica w hamowaniu na serii w stosunku do 1,9TDI jest naprawdę odczuwalna. Dlatego myślałem też nad zmianą u siebie na 288, ale w sumie jak już zmieniać to warto by było wrzucić 312, bo różnica w cenie zestawu jakiś rozsądnych używanych gratów nie jest duża. I tak nie mogąc się za bardzo zdecydować + brak wolnych środków powodują, że rzeźbię w tym co mam.

            W katalogu faktycznie nie ma RS, ale dzwoniłem do Krakowa i gościu potwierdził, że mają dostępne ( nr. DP31329 )...
            Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
            Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)

            Komentarz

            • fernando
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 1890

              #31
              Zamieszczone przez kowal 2002
              Dlatego myślałem też nad zmianą u siebie na 288, ale w sumie jak już zmieniać to warto by było wrzucić 312, bo różnica w cenie zestawu jakiś rozsądnych używanych gratów nie jest duża.
              Przy czym do 312 nie da się założyć kół 15", więc zależy od środków, jakimi dysponujesz. W razie czego przejście z 288 na 312 jest relatywnie proste, bo zacisk zostaje ten sam... Bez wątpienia wielkość MA tutaj znaczenie :diabelski_usmiech

              Zamieszczone przez kowal 2002
              + brak wolnych środków powodują, że rzeźbię w tym co mam.
              Dlatego myślę, że sam swap na 288 może dać tyle samo, co dotychczasowe mody, a i grubszą tarczę trudniej przegrzać... Może nie musiałbyś ich więcej przetaczać :?:

              Komentarz

              • Maru 123
                RS
                • 2008
                • 4660

                #32
                a co konkretnie trzeba by było zmienic przy przejśćiu na 312 z 288? :roll:
                1.8T AGU L&K

                2.0TDI BKD ELEGANCE

                TOYOTA LAND CRUISER J95

                Komentarz

                • fernando
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 1890

                  #33
                  Zamieszczone przez Maru 123
                  a co konkretnie trzeba by było zmienic przy przejśćiu na 312 z 288? :roll:
                  Bardzo niewiele: jarzma, tarcze i blachy osłaniające tarcz.

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Blachy, mozna olac. Tej blachy mogloby nie byc wcale przeciez
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Maru 123
                      RS
                      • 2008
                      • 4660

                      #35
                      jaki w przybliżeniu koszt?
                      1.8T AGU L&K

                      2.0TDI BKD ELEGANCE

                      TOYOTA LAND CRUISER J95

                      Komentarz

                      • fernando
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1890

                        #36
                        jaki w przybliżeniu koszt?
                        Licząc wszystko na nowych częściach, wychodzi trochę ponad 1200PLN, z czego większa część przypada na klocki i tarcze.

                        Komentarz

                        • Maru 123
                          RS
                          • 2008
                          • 4660

                          #37
                          a zmianę na 312 trzeba jakoś przeprogramować w vagu?
                          1.8T AGU L&K

                          2.0TDI BKD ELEGANCE

                          TOYOTA LAND CRUISER J95

                          Komentarz

                          • fernando
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 1890

                            #38
                            Zamieszczone przez Maru 123
                            a zmianę na 312 trzeba jakoś przeprogramować w vagu?
                            Nie ma takiej konieczności, ale ponoć się da i efekt jest jeszcze lepszy...

                            Komentarz

                            • Maru 123
                              RS
                              • 2008
                              • 4660

                              #39
                              ok to już wszystko wiem :szeroki_usmiech
                              1.8T AGU L&K

                              2.0TDI BKD ELEGANCE

                              TOYOTA LAND CRUISER J95

                              Komentarz

                              • fernando
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2006
                                • 1890

                                #40
                                Maru 123,

                                Komentarz

                                • piramida
                                  RS
                                  • 2009
                                  • 12222
                                  • Superb III (3V3)

                                  #41
                                  Przy zmianie przodu z 288 na 312 trzeba równiez zając sie tyłem czy może seria wystarczy?
                                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                  Komentarz

                                  • Maicroft
                                    Moderator
                                    S_OCP MemberModeratorr
                                    • 2004
                                    • 25757
                                    • Audi

                                    #42
                                    Moze byc, z ciekawostek to RS w OII nie ma tarczy wentylowanej z tylu, jedyna roznica to srednica tarczy
                                    Spritmonitor.de

                                    Komentarz

                                    • piramida
                                      RS
                                      • 2009
                                      • 12222
                                      • Superb III (3V3)

                                      #43
                                      Jeszcze jedno, podejdą tarcze z przodu na tył?
                                      superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                                      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                                      poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratorr
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #44
                                        piramida, Powyzszy post powinien rozwiazac Twoj dylemat. Trzeba logicznie pomyslec i odpowiedz jest tylko jedna.

                                        P.S. Mowie o rozwiazaniach fabrycznych
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • DOBI
                                          Drive
                                          • 2008
                                          • 95

                                          #45
                                          ja załozyłem nacinane 288 na przod ate power disc i na tył zwykłe tez ate i klocki do zestawu jestem zadowolony bo są lepsze niż seria ....zastanawiałem się zeby zmienić na 312 ale miałem mało czasu na klockach po zapaleniu sie kontrolki przejechałem 1000kilosów no i całość by mnie kosztowała około 1400zł drożej (jarzma) z używkami był problem...
                                          narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

                                          Komentarz

                                          • Mr0czny
                                            Elegance
                                            • 2009
                                            • 948
                                            • Octavia III (5E3)
                                            • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                            #46
                                            a czy ktoś z dostepem do ETki móglby napisac jaki jest numer tego jarzma od hebli 312 ?.

                                            Mam 288 i za niedługo szykuje sie wymiana

                                            Komentarz

                                            • szkoda
                                              RS
                                              S_OCP Member
                                              • 2005
                                              • 22543

                                              #47
                                              Zamieszczone przez loru
                                              więcej na ten temat znajdziesz na SCP poszukaj tematu Kodowanie ABS/ESP po zmianie hamulcy, felg na większe itp
                                              mógłby ktos tu wrzucic info o kodowaniu?
                                              nie chce mi się na kolejnym forum rejestrować...
                                              saport techniczny baj DGW
                                              była BKD+DSG '05 120kkm
                                              była BXE '08 190kkm
                                              no i nie ma :-)

                                              Komentarz

                                              • loru
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2007
                                                • 4286
                                                • Octavia II (1Z3)
                                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                                #48
                                                Zamieszczone przez szkoda
                                                nie chce mi się na kolejnym forum rejestrować...
                                                leniuszek

                                                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratorr
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #49
                                                  Wieczorem podam numer z ETKI, jak nikt do tej pory nie wrzuci
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  • szkoda
                                                    RS
                                                    S_OCP Member
                                                    • 2005
                                                    • 22543

                                                    #50


                                                    [ Dodano: Sro 10 Mar, 10 13:48 ]
                                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                                    Wieczorem podam numer z ETKI, jak nikt do tej pory nie wrzuci
                                                    numer czego?
                                                    saport techniczny baj DGW
                                                    była BKD+DSG '05 120kkm
                                                    była BXE '08 190kkm
                                                    no i nie ma :-)

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...