Jak podniesc tyl octavi combi 2

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • pakosz
    Classic
    • 2010
    • 11

    Jak podniesc tyl octavi combi 2

    Zamieszczone przez Viniu
    Ale myślisz, że może to mieć jakiś znaczenie skoro po kilku minutach włączonego radia wszystko wraca do normy ??
    Może mieć znaczenie-elementy elektroniczne osiągają stabilizację temperaturową.Ale musisz spróbować zamiast anteny podłączyć kawałek kabelka.Równie dobrze może to być usterka radia(głowicy wejściowej).Zamiast kluczyków możesz spróbować użyć blaszek o odpowiedniej szerokości i dość sztywnych.
  • Krzys
    Classic
    • 2009
    • 3

    #2
    Jak podniesc tyl octavi combi 2

    Witam wszystkich :!: Mam pytanko co zrobic aby tyl octavi combi 2 podniesc o jakies 1.5 do 2 cm i zeby przy obciazeniu tak bardzo nie siadal. Myslalem o tulejach pod sprezyny zeby wytoczyc ale mam obawy czy cosik mi sie nie pochrzani z zawieszeniem bo tyl jest regulowany ( jak sadzicie nadaja sie ). Prosze was o pomoc co mam z tym zrobic i z gory dziekuje aha sorki jesli ten temat napisalem tu a mial byc gdzie indziej lecz jest poczatkujacy tutaj :wink:

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Albo tuleje, albo inne twarde sprezyny
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • rss
        L&K
        • 2009
        • 1098

        #4
        chlopaki kiedys opisywali (w tym nieszczesnym czasie miedzy marcem a sierpniem) wymiane sprezyn w O1 na wzmocnione (bodajze LESJOFORS (z 'umalutem' nad "O")).
        koszt sprezyn nieduzy, a efekt byl widoczny.
        kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
        _________________________________________
        Do sprzedania:
        komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
        zaciski do hamulcow 280mm.

        Komentarz

        • cysterniarz
          RS
          • 2008
          • 1887
          • Octavia II combi (1Z5)
          • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

          #5
          Zamieszczone przez rss
          chlopaki kiedys opisywali (w tym nieszczesnym czasie miedzy marcem a sierpniem) wymiane sprezyn w O1 na wzmocnione (bodajze LESJOFORS (z 'umalutem' nad "O")).
          koszt sprezyn nieduzy, a efekt byl widoczny.
          a no opisywali i wszystko poszloooo
          ja się wtedy nie zdecydowalem na te LESJOFORS, założyłem ori z pakietu na złe drogi. dupka znacznie się utwardziła i skoczyła o niecałe 2cm. Osttanio auto załadowane na full + 4os. na pokładzie to tył przysiadł do poziomu jak stoi pusta octa na oryginalnym zawiasie, więc uważam mod za udany.
          Można też te pierścienie wrzucić pod sprężynę, ktoś z ocp (już nie pamiętam) robił taki motyw ale też w O1.

          Komentarz

          • rss
            L&K
            • 2009
            • 1098

            #6
            tak cos przypuszczalem ze to Ty, ale ne bylem pewien.
            a jak oceniasz stabilnosc/manewrowosc z twardszymi sprezynami?
            nie wozi tylem? nie jest nadsterowna?
            a nie przypominasz sobie czy a'propos tego pierscienia pod sprezyne pojawily sie jakies wymiary czy rysunek?
            kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
            _________________________________________
            Do sprzedania:
            komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
            zaciski do hamulcow 280mm.

            Komentarz

            • Krzys
              Classic
              • 2009
              • 3

              #7
              Wszystko pieknie lecz to robiono przy O1, ale czy sie sprawdzi przy O2 martwie sie troche bo dopiero co wymienilem opony. :!:

              Komentarz

              • cysterniarz
                RS
                • 2008
                • 1887
                • Octavia II combi (1Z5)
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #8
                rss, wszystko się piiknie klei asfaltu ale do wymiany poszly tez amory na kyb excel-g. Przy seryjnym zawiasie mógłby tyłek wyprzedzić przód, zresztą ktoś o ile pamiętam gdzieś na ocp opisywał taki przypadek że wymienił tylko sprężyny i miał problemy z trakcją.
                U mnie zniknęło wcześniejsze wykładanie się przodu na zakrętach i bujanie. Nadsterowności ani podsterowności nie wykryłem, nastąpiła spora poprawa w czułości na ruch kierownicą ale wszystko w normie, auto poprostu lepiej reaguje na moje polecenia :wink:

                Zamieszczone przez rss
                nie przypominasz sobie czy a'propos tego pierscienia pod sprezyne pojawily sie jakies wymiary czy rysunek?
                qrde nie kojarzę, nie wiem czy to przypadkiem krzynol o tym nie pisał.

                Kiedyś widziałem na allegro takie podkładki ale z gumy z wyprofilowanym "dziubkiem" wchodzącym w sprężynę - była to podkładka wzorowana na oryginale ale o 1cm grubsza.
                Zamieszczone przez Krzys
                Wszystko pieknie lecz to robiono przy O1, ale czy sie sprawdzi przy O2 martwie sie troche bo dopiero co wymienilem opony.
                Krzys, no wiemy ze chodzi o O2. to tylko przykład moda. Jak patrzę w etce do O2 też masz możliwość doboru sprężyn z pakietu na złe drogi.
                Co się może stać? plomby Ci najwyżej powypadają jak utwardzisz :wink: A tak poważnie to kwestia doboru amorków jest ważna, bo do pakietu też montują twardsze, a tak jak zauważył rss, może się okazać że "tyłkiem" może zamiatać po drodze. Ja akurat wybralem kayabe i nie zaluje ale w O2 zawiecha o ile sie orientuje nie pływa tak jak w ori O1 więc może wymiana amorków nie jest konieczna.
                No albo trza zaryzykować i przetestować na własnym aucie albo poczekać aż ktoś wpadnie na podobny pomysł, zrobi i opisze swoje wrazenia.

                Komentarz

                Pracuję...