Zamieszczone przez Viniu
Jak podniesc tyl octavi combi 2
Zwiń
X
-
Jak podniesc tyl octavi combi 2
Tagi: Brak
-
-
Jak podniesc tyl octavi combi 2
Witam wszystkich :!: Mam pytanko co zrobic aby tyl octavi combi 2 podniesc o jakies 1.5 do 2 cm i zeby przy obciazeniu tak bardzo nie siadal. Myslalem o tulejach pod sprezyny zeby wytoczyc ale mam obawy czy cosik mi sie nie pochrzani z zawieszeniem bo tyl jest regulowany ( jak sadzicie nadaja sie ). Prosze was o pomoc co mam z tym zrobic i z gory dziekuje aha sorki jesli ten temat napisalem tu a mial byc gdzie indziej lecz jest poczatkujacy tutaj :wink:
-
-
chlopaki kiedys opisywali (w tym nieszczesnym czasie miedzy marcem a sierpniem) wymiane sprezyn w O1 na wzmocnione (bodajze LESJOFORS (z 'umalutem' nad "O")).
koszt sprezyn nieduzy, a efekt byl widoczny.kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rsschlopaki kiedys opisywali (w tym nieszczesnym czasie miedzy marcem a sierpniem) wymiane sprezyn w O1 na wzmocnione (bodajze LESJOFORS (z 'umalutem' nad "O")).
koszt sprezyn nieduzy, a efekt byl widoczny.
ja się wtedy nie zdecydowalem na te LESJOFORS, założyłem ori z pakietu na złe drogi. dupka znacznie się utwardziła i skoczyła o niecałe 2cm. Osttanio auto załadowane na full + 4os. na pokładzie to tył przysiadł do poziomu jak stoi pusta octa na oryginalnym zawiasie, więc uważam mod za udany.
Można też te pierścienie wrzucić pod sprężynę, ktoś z ocp (już nie pamiętam) robił taki motyw ale też w O1.
Komentarz
-
-
tak cos przypuszczalem ze to Ty, ale ne bylem pewien.
a jak oceniasz stabilnosc/manewrowosc z twardszymi sprezynami?
nie wozi tylem? nie jest nadsterowna?
a nie przypominasz sobie czy a'propos tego pierscienia pod sprezyne pojawily sie jakies wymiary czy rysunek?kazdy nowy dzien rodzi nowe paranoje ...
_________________________________________
Do sprzedania:
komplet ciemnych foteli z Octavii 1 (Tour),
zaciski do hamulcow 280mm.
Komentarz
-
-
rss, wszystko się piiknie klei asfaltu ale do wymiany poszly tez amory na kyb excel-g. Przy seryjnym zawiasie mógłby tyłek wyprzedzić przód, zresztą ktoś o ile pamiętam gdzieś na ocp opisywał taki przypadek że wymienił tylko sprężyny i miał problemy z trakcją.
U mnie zniknęło wcześniejsze wykładanie się przodu na zakrętach i bujanie. Nadsterowności ani podsterowności nie wykryłem, nastąpiła spora poprawa w czułości na ruch kierownicą ale wszystko w normie, auto poprostu lepiej reaguje na moje polecenia :wink:
Zamieszczone przez rssnie przypominasz sobie czy a'propos tego pierscienia pod sprezyne pojawily sie jakies wymiary czy rysunek?
Kiedyś widziałem na allegro takie podkładki ale z gumy z wyprofilowanym "dziubkiem" wchodzącym w sprężynę - była to podkładka wzorowana na oryginale ale o 1cm grubsza.
Zamieszczone przez KrzysWszystko pieknie lecz to robiono przy O1, ale czy sie sprawdzi przy O2 martwie sie troche bo dopiero co wymienilem opony.
Co się może stać? plomby Ci najwyżej powypadają jak utwardzisz :wink: A tak poważnie to kwestia doboru amorków jest ważna, bo do pakietu też montują twardsze, a tak jak zauważył rss, może się okazać że "tyłkiem" może zamiatać po drodze. Ja akurat wybralem kayabe i nie zaluje ale w O2 zawiecha o ile sie orientuje nie pływa tak jak w ori O1 więc może wymiana amorków nie jest konieczna.
No albo trza zaryzykować i przetestować na własnym aucie albo poczekać aż ktoś wpadnie na podobny pomysł, zrobi i opisze swoje wrazenia.
Komentarz
-
Komentarz