Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2] MAXI DOT w 02 - kto z Was dokładał do ambiente

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2] MAXI DOT w 02 - kto z Was dokładał do ambiente

    wolfga,

  • #2
    [O2] MAXI DOT w 02 - kto z Was dokładał do ambiente

    Pytanie jak w temacie. Czy wszystkie funkcje chodza? Tak sie zastanawiam czy doozyc to do swojwj ambiente z 2007 roku 1,9 tdi.
    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

    Komentarz


    • #3
      piotrek_os, daj znać, jak będziesz miał jakieś info. Ja też się swojego czasu zastanawiałem, ale nie doszedłem, co - poza wyświetlaczem - jest potrzebne....

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez piotrek_os
        Czy wszystkie funkcje chodza?
        A o jakie funkcje Ci chodzi?
        Zamieszczone przez fernando
        ale nie doszedłem, co - poza wyświetlaczem - jest potrzebne....
        Potrzebna jest jeszcze wajcha do sterowania tym maxi-dotem - trzeba wymienić dźwignię wycieraczek na wersję z "guziczkami". No i czasem potrzebna jest wymiana modułu sterującego kolumny kierowniczej - ale w wersji ambiente raczej powinien być odpowiedni.
        Jeżeli podalibyście mi numery sterowników jakie macie zainstalowane (można odczytać VAGiem) to powiedziałbym Wam czy moduł macie odpowiedni.

        Komentarz


        • #5
          podczepiam się pod temat - jakby kto co robil, dawać znać na forum :wink:

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez rrysio
            trzeba wymienić dźwignię wycieraczek na wersję z "guziczkami"
            Nie rozumiem, przecież mówimy o doposażaniu AMBIENTE... Są jakieś różnice między tymi manetkami?
            Po południu odczytam ten numer sterownika.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez fernando
              Nie rozumiem, przecież mówimy o doposażaniu AMBIENTE... Są jakieś różnice między tymi manetkami?
              A czy Ambiente ma komputer pokładowy?
              Chodzi o to, że wajcha do wycieraczek musi mieć przyciski do sterowania takie jak np. tu:
              Link

              Manetka wycieraczek w mincie nie ma tych przycisków i wtedy musi być wymieniona przy dokładaniu Maxi-DOTa.

              Komentarz


              • #8
                rrysio, w Ambiente jest komputer i ma sterowanie w dźwigni od wycieraczek. Nie ma natomiast w standardzie tempomatu
                Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                Komentarz


                • #9
                  Aaa no to spoko - wystarczy wtedy tylko wymiana zestawu wskaźników.

                  Komentarz


                  • #10
                    rrysio, Ty dokładałes? Czy masz ori maxidota?
                    Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                    Komentarz


                    • #11
                      Jestem w trakcie dokładania Maxi-DOTa do wersji Mint. Tzn. zestaw wskaźników i wajcha od wycieraczek już wymienione, ale jeszcze nie mogę sterować wyświetlaczem bo na wymianę czeka moduł kolumny kierownicy. Planuję go wymienić w najbliższym czasie (do tygodnia-dwóch).

                      Komentarz


                      • #12
                        Numer mojego sterownika kolumny kierowniczej to: 1K0 953 549 AF.
                        rrysio, możesz dać jakiś wykaz sterowników, które obsługują Maxi-DOTa?

                        Komentarz


                        • #13
                          rrysio, a czy po tych wymianach bedziesz miał w Mint -cie np. srednie, chwilowe itd spalanie. Co Ci da ta wymiana na maxidota?
                          Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez fernando
                            rrysio, możesz dać jakiś wykaz sterowników, które obsługują Maxi-DOTa?
                            Mówiąc o obsłudze Maxi-DOTa miałem na myśli sterownik, który obsługuję manetkę wycieraczek z dodatkowymi przyciskami do sterowania komputerem pokładowym. Te same przyciski służą do chodzenia po menu Maxi-DOTa.
                            Więc jeśli masz komputer pokładowy i guziki do sterownia nim w manetce wycieraczek to obsłużysz tez Maxi-DOTa, sterownik w kolumnie kierownicy już będzie odpowiedni.
                            Sterowniki które obsługują komputer pokładowy to np. 1K0 953 549 AH, 1K0 953 549 BF, 1K0 953 549 BN. Tych sterowników jest dużo więcej.
                            Zamieszczone przez fernando
                            Numer mojego sterownika kolumny kierowniczej to: 1K0 953 549 AF.
                            Ten sterownik obsługuje komputer pokładowy i tempomat. Nie wspiera za to kierownicy wielofunkcyjnej.

                            Komentarz


                            • #15
                              rrysio, dzięki Tak na przyszłość, skąd bierzesz takie informacje, co jaki sterownik obsługuje? Jest gdzieś jakiś wykaz, czy pytasz kogoś wtajemniczonego?

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez piotrek_os
                                rrysio, a czy po tych wymianach bedziesz miał w Mint -cie np. srednie, chwilowe itd spalanie. Co Ci da ta wymiana na maxidota?
                                Tak, będę to miał. W zasadzie już mam komputer pokładowy tyle, że teraz jest w trybie pamięci krótkotrwałej i pokazuje czas podróży A nie mogę zmienić wskazania dopóki nie wymienię modułu kierownicy.
                                A co da wymiana? Da mi komputer pokładowy, da dostęp do menu rozszerzonego (ustawianie kilku opcji sterownika sieci pokładowej, może modułu komfortu), limity prędkości, wyświetlanie stacji radiowych, możliwość integracji z telefonem, nawigacją itp. itd.
                                A przede wszystkim daje mi codziennie banana na mordzie bo cholerny ze mnie gadżeciarz i lubię takie cyferki przed oczami :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech
                                Zamieszczone przez fernando
                                rrysio, dzięki Tak na przyszłość, skąd bierzesz takie informacje, co jaki sterownik obsługuje? Jest gdzieś jakiś wykaz, czy pytasz kogoś wtajemniczonego?
                                Informacje znajduję w necie głównie na stronach angielskich: ross-tech.com, Ross-Tech Wiki, vxvortex.com, briskoda.net no i z plików labelek do VCDS'a

                                Komentarz


                                • #17
                                  rrysio, 1K0 953 549 CN będzie mi obsługiwał kierownicę multifunkcyjną, tempomat, komputer i podejdzie bez problemów? Czy to jest dość "wysoki" model? Wiem, że coś trzeba było kombinować przy instalacji tempomatu do mojej OII (numer sterownika - jak podałem wcześniej), ale może to jakaś wiązka była...

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez fernando
                                    1K0 953 549 CN będzie mi obsługiwał kierownicę multifunkcyjną, tempomat, komputer i podejdzie bez problemów?
                                    Jezeli masz O2 przed liftem to ten sterownik na 99% NIE będzie pasował - jest to już sterownik typu III i wymaga innego pierścienia ślizgowego. Wydaje mi się, że ten sterownik to może być wersja do O2 FL. NIE wspiera on kierownicy wielofunkcyjnej.
                                    Zamieszczone przez fernando
                                    Wiem, że coś trzeba było kombinować przy instalacji tempomatu do mojej OII (numer sterownika - jak podałem wcześniej), ale może to jakaś wiązka była...
                                    Na 99% była to kwestia kabelka pomiędzy modułem pod kierownicą a sterownikiem silnika

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      rrysio, podziw i szacunek za wiedzę.

                                      Zamieszczone przez rrysio
                                      Wydaje mi się, że ten sterownik to może być wersja do O2 FL. NIE wspiera on kierownicy wielofunkcyjnej.
                                      Zaiste jest to sterownik od OIIFL, ale myslałem, że pochodzi do przed FL też. I miał wspierać kierownice wielofunkcyjną, stąd wielkie dzięki za odpowiedź!

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Witam.
                                        A "uruchomienie" zwykłego kompa w Classic/ Mincie? Czy wystarczy wymiana sterownika kolumny kierowniczej i manetki czy trzeba jeszcze zestaw wskaźnikow wymienić ?

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Trzeba wymienić zestaw wskaźników.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            W O2 FL ?

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez krzg
                                              W O2 FL ?
                                              A tego to już nie wiem - moja wiedza ogranicza się do O2 przed FL.

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                A co z immo przy wymianie zegarów? Jakoś to go dotyczy?
                                                Co z przebiegiem, trzeba znać trik na cofnięcie / popchnięcie kilometrów?
                                                Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez toocool
                                                  A co z immo przy wymianie zegarów? Jakoś to go dotyczy?
                                                  Oczywiście, że tak - immo jest w zestawie wskaźników. Trzeba przeprowadzić całą procedurę jak przy wymianie immo - kodowanie kluczyków itp. itd.
                                                  Zamieszczone przez toocool
                                                  Co z przebiegiem, trzeba znać trik na cofnięcie / popchnięcie kilometrów?
                                                  VAS (VCDS też) umie ustawić przebieg tylko w nowych licznikach (jeżeli przebieg w nich nie przekracza 100km). Ustawić to znaczy "pchnąć" licznik do przodu w celu ustawienia przebiegu poprzedniego licznika. Jeżeli trzeba przebieg zmienić w liczniku używanym to już w ASO tego się nie zrobi - trzeba szukać "speca od liczników"

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X