Filtr K&N do O2 FL 1.4 TSI

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Filtr K&N do O2 FL 1.4 TSI

    Zamieszczone przez szkoda
    Zamieszczone przez jefry
    ale znając zycie jest to możliwe i normalny objaw
    normalny objaw to to na pewno nie jest, ale reguły nie ma, jedni jeżdżą z tym i 100kkm a innym za chwilę pada sprężarka.
    ale jak wspomniał Maicroft, nasze Skody są na tyle fajne, że właściwie każdy taki pad to doskonały pretekst do jakiejś modyfikacji
    Nie twierdze że norma ale świczy mi jak ale na zimnym silniku na ciepłym ładne doładowanie i słychać przy mocnym "katowaniu" jak leci blow. Co do modyfikacji jestem ZA w ramach rozsądku

  • #2
    Filtr K&N do O2 FL 1.4 TSI

    Zalet sportowych filtór K&N nie muszę przytaczać.

    Prodycent www.knfilters.com jeszcze nie ma w swoim Find Products for Your Vehicle filtrów do O2 FL 1.4 TSI.

    Ale przecież ten sam silnik jest w Golfie VI. Co więcej K&N przygotował filtry dla tego motorka.
    Są do wyboru 2 zestawy: E-2014 i S7S-9500
    Miło :-) i tu odwieczny problem. Który wybrać?

    Montował już ktoś K&N-a do 1.4 TSI? Ta plastikowa puszeczka S7S-9500 z logo K&N będzie pasowała?

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez S3 CHRIS
        ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
        o Boże

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          Zamieszczone przez namo
          Zamieszczone przez S3 CHRIS
          ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
          o Boże
          to tylko moje zdanie poczekajmy az sie inni wypowiedza :wink:
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • ufo
            L&K
            • 2008
            • 1475
            • Octavia III combi (5E5)
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

            #6
            Zamieszczone przez namo
            Zalet sportowych filtór K&N nie muszę przytaczać.
            nie musisz, bo wszyscy wiedzą, że to LIPA :!:

            jeśli ci nie zależy na zdrowotności silniczka to montuj, jak najbardziej...powodzonka!
            i jeszcze jedno, śmiertelnej mocy i tak nie uzyskasz, jedyne co zadziała to twoja podświadomość, że masz k&n zamiast normalnego, pospolitego filterka.

            Komentarz


            • #7
              Zamieszczone przez ufo
              że to LIPA
              Gapiąc się na autka w strefie serwisowej na rajdach zauważyłem, że N-ki i S2000 nie miały "gąbek" czy papieru.

              Miały takie bordowe filtry z naklejkami K&N. Pewno za darmo dostali od sponsora żeby działały na podświadomość kierowcy

              Komentarz

              • KriSSo
                Rider
                • 2008
                • 285

                #8
                Zamieszczone przez namo
                Gapiąc się na autka w strefie serwisowej na rajdach zauważyłem, że N-ki i S2000 nie miały "gąbek" czy papieru.
                Ta, a zapewne Twoje TSI jest w specyfikacji N-kowej . Jeśli nie jest, to sobie K&N nalep np na kierownicy, albo końcówce wydechu, powinno pomóc.

                Komentarz


                • #9
                  Nie zauważyłem że średnia wieku na tym forum to 40 lat. Po co wam Kategoria "Tuning", żeby poruszać w niej tematy "Jak zamontować lampkę z Superb-a"?

                  Komentarz

                  • KriSSo
                    Rider
                    • 2008
                    • 285

                    #10
                    Czy ja wiem? Po prostu z bzdetów pt K&N większość osób na forum już dawno wyrosła, podobnie jak ze stroboskopów i innych badziewi . Zapodaj N-kowe wałki, customowy wydech, porządne strojenie i wtedy będziem dywagować o dolotach i innych cudach.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez KriSSo
                      Zapodaj
                      Zamieszczone przez KriSSo
                      customowy wydech
                      Zamieszczone przez KriSSo
                      porządne strojenie
                      skąd Ty takie grypsy bierzesz?

                      Komentarz

                      • miguello
                        RS
                        • 2008
                        • 1849

                        #12
                        namo, w tym wieku powinieneś wiedzieć o co cho :P

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #13
                          S3 CHRIS dobrze Ci napisał, używanie filtrów które wymagają olejenia to słaby pomysł ze względu na przepływomierz, jeśli już musisz to szukaj filtra typu suchego.

                          Jako że nie wierzysz w to co Ci piszą, że jedyny efekt jaki uzyskasz to efekt czysto psychologiczny to pojedź na hamownię przed i po montażu i udowodnij niedowiarkom że się mylą :lol:

                          U mnie w Octavii (wtedy 174KM i 390Nm) założenie wkładki K&N zabrało 10Nm i nie dodało ani pół złamanego KM, natomiast w Maździe zysk ze zmiany dolotu był spory ale ja wywaliłem całą puszkę filtra i kawałek dolotu i zastąpiłem innym :idea:
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • rob555
                            Rider
                            • 2006
                            • 748

                            #14
                            namo no coz widze ze wiesz lepiej to po co sie pytasz?
                            sportowe filtry w silnikach doladowanych zwlaszcza na serii to o kant dupy potluc....szkoda kasy przyrosty (jesli wogule) mizerne a zywotnosc przeplywki sie skraca.
                            pozdrawiam

                            Diagnostyka i tuning
                            hybrydowe wtryski i turbiny
                            programy na ulice jak i do sportu

                            Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                            www.tune-up.pl

                            HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                            Komentarz

                            • ufo
                              L&K
                              • 2008
                              • 1475
                              • Octavia III combi (5E5)
                              • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

                              #15
                              namo, także widzisz kolego, nikt ci źle nie życzy, masz kasę na nowy silnik to zamontuj sobie ten k&n i będziesz zadowolony jak niemowlak ze smoczka :wink:

                              Zamieszczone przez namo
                              Miały takie bordowe filtry z naklejkami K&N. Pewno za darmo dostali od sponsora żeby działały na podświadomość kierowcy
                              słuchaj, uczyć to ty mnie musisz jak wygląda filtry k&n, bo sam go kiedyś miałem, tylko dziwi mnie fakt, że próbujesz zrobić z cywila rajdówkę wymieniając tylko filtr :szeroki_usmiech o tym się już nie jeden tu przekonał, że to był bardzo głupi pomysł...

                              Komentarz

                              • ZASADZKA2
                                Drive
                                • 2009
                                • 99

                                #16
                                jesli chodzi o filtry k&n to miałem miłe doswiadczenia. od nowosci jezdziłem na papierowym przepływka siadła po 100tys gdu załozyłem k&n przepływka nastepna wytrzymała 250tys bez wymiany dalej nie wiem bo auto sprzedałem motor tdi to tyle z moich doswiadczen

                                Komentarz

                                • jama89
                                  L&K
                                  • 2008
                                  • 1214

                                  #17
                                  namo, sluchaj starszych i doswiadczonych jesli mowia ze k&n to syf, to tak jest...
                                  Octavia 1.9 TDI ASZ


                                  .

                                  Komentarz

                                  • S3 CHRIS
                                    Elegance
                                    • 2006
                                    • 979
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                                    • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                                    #18
                                    Zamieszczone przez jama89
                                    namo, sluchaj starszych i doswiadczonych jesli mowia ze k&n to syf, to tak jest...
                                    nie syf bo niemozna tak powiedziec o tej firmie tyle tylko ze nic to nie da ( poza samopoczuciem) .....
                                    ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                                    ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                                    Komentarz

                                    Pracuję...