normalny objaw to to na pewno nie jest, ale reguły nie ma, jedni jeżdżą z tym i 100kkm a innym za chwilę pada sprężarka.
ale jak wspomniał Maicroft, nasze Skody są na tyle fajne, że właściwie każdy taki pad to doskonały pretekst do jakiejś modyfikacji
Nie twierdze że norma ale świczy mi jak ale na zimnym silniku na ciepłym ładne doładowanie i słychać przy mocnym "katowaniu" jak leci blow. Co do modyfikacji jestem ZA w ramach rozsądku
Ale przecież ten sam silnik jest w Golfie VI. Co więcej K&N przygotował filtry dla tego motorka.
Są do wyboru 2 zestawy: E-2014 i S7S-9500
Miło :-) i tu odwieczny problem. Który wybrać?
Montował już ktoś K&N-a do 1.4 TSI? Ta plastikowa puszeczka S7S-9500 z logo K&N będzie pasowała?
ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
ani jeden ani drugi obydwa są może źle napisze naolejone ( a napewno czyści się go preparatem na bazie jakies oliwy) a tym samym przepływka szybciej się skonczy ja u siebie mam o dziwo nadal orginalny papierowy jeżeli już to ja bym montował jakis gąbczasty
o Boże
to tylko moje zdanie poczekajmy az sie inni wypowiedza :wink:
ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I
ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO
jeśli ci nie zależy na zdrowotności silniczka to montuj, jak najbardziej...powodzonka!
i jeszcze jedno, śmiertelnej mocy i tak nie uzyskasz, jedyne co zadziała to twoja podświadomość, że masz k&n zamiast normalnego, pospolitego filterka.
Czy ja wiem? Po prostu z bzdetów pt K&N większość osób na forum już dawno wyrosła, podobnie jak ze stroboskopów i innych badziewi . Zapodaj N-kowe wałki, customowy wydech, porządne strojenie i wtedy będziem dywagować o dolotach i innych cudach.
S3 CHRIS dobrze Ci napisał, używanie filtrów które wymagają olejenia to słaby pomysł ze względu na przepływomierz, jeśli już musisz to szukaj filtra typu suchego.
Jako że nie wierzysz w to co Ci piszą, że jedyny efekt jaki uzyskasz to efekt czysto psychologiczny to pojedź na hamownię przed i po montażu i udowodnij niedowiarkom że się mylą :lol:
U mnie w Octavii (wtedy 174KM i 390Nm) założenie wkładki K&N zabrało 10Nm i nie dodało ani pół złamanego KM, natomiast w Maździe zysk ze zmiany dolotu był spory ale ja wywaliłem całą puszkę filtra i kawałek dolotu i zastąpiłem innym :idea:
namo no coz widze ze wiesz lepiej to po co sie pytasz?
sportowe filtry w silnikach doladowanych zwlaszcza na serii to o kant dupy potluc....szkoda kasy przyrosty (jesli wogule) mizerne a zywotnosc przeplywki sie skraca.
pozdrawiam
Diagnostyka i tuning hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG www.tune-up.pl
namo, także widzisz kolego, nikt ci źle nie życzy, masz kasę na nowy silnik to zamontuj sobie ten k&n i będziesz zadowolony jak niemowlak ze smoczka :wink:
Zamieszczone przez namo
Miały takie bordowe filtry z naklejkami K&N. Pewno za darmo dostali od sponsora żeby działały na podświadomość kierowcy
słuchaj, uczyć to ty mnie musisz jak wygląda filtry k&n, bo sam go kiedyś miałem, tylko dziwi mnie fakt, że próbujesz zrobić z cywila rajdówkę wymieniając tylko filtr :szeroki_usmiech o tym się już nie jeden tu przekonał, że to był bardzo głupi pomysł...
jesli chodzi o filtry k&n to miałem miłe doswiadczenia. od nowosci jezdziłem na papierowym przepływka siadła po 100tys gdu załozyłem k&n przepływka nastepna wytrzymała 250tys bez wymiany dalej nie wiem bo auto sprzedałem motor tdi to tyle z moich doswiadczen
Komentarz