chiptuning 2.0 tdi dsg

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    No to masz juz winowajce, przewod do klimy przeciera sie w kazdym aucie, ale to moze tez miec cos wspolnego z tym, ze lapska tam pod maske ktos wkladal
    napisałem ze przewód przetarło koło wielorowkowe

    Maicroft, zapomniałeś o rurze od turbo..

    moja O1 była bezawaryjna mimo boxa ,potem chipa , jeździ do tej pory u kolegi , ma 150tys i w sumie i on nic nie robił w niej jeszcze, jakaś tam pierdółka wysiadła tylko.

    .megon, no to nieźle dawałeś w dupę... :wink: , chyba rekordzista jesteś :szeroki_usmiech
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratoRS
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Zamieszczone przez leszekmw
      napisałem ze przewód przetarło koło wielorowkowe
      Samo sie nie przesunelo. Gwarantuje Ci, ze tam jest dosc duzo miejsca przeciez, wiec grzebali :twisted:

      Rura do turbo. Sprawdzales na nowej turbinie czy nie masz przeladowania :?: :diabelski_usmiech
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • leszekmw
        RS
        • 2005
        • 5356

        #28
        Maicroft, nie zrozumiałeś , najpierw padła poduszka silnik zaczął się ruszać góra dół i dotknął do przewodów ...
        O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
        GVI 1.4TSI
        LANCIA YPSILON 1.2 MPI
        tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratoRS
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #29
          Ta poduszka pod skrzynia, pada jak rusza sie czesto z piskiem, kiedy kola podskakuja i takie tam, dokladnie to najbardziej dostaje ta sruba Dobrze ze wymienili


          Te DSG slabe nie sa, w TFSI przenosza ponad 300KM i te plaskie 370-390Nm tez bez stresu.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • leszekmw
            RS
            • 2005
            • 5356

            #30
            hmmm...poduszkę stara dostałem , ale śruby nie.... :?

            co do kręcenia kół to wiesz ze się tutaj nie d za bardzo ale do podskakiwania parę razy ja zmusiłem , zazwyczaj na mokrej nawierzchni jak pamiętam , ale to dosłownie nie więcej jak 5-8razy więc nie sądze żeby to była przyczyna



            megon moja opinia jest raczej pozytywna , po mieście potrafi szrpnąć przy redukcji nan niższy bieg , z 3 na 2 , ale jak będziesz wiedział w którym momencie to wtedy wystarczy lekko hamulec odpuścić i jest ok , na trasie przyspieszanie jest ok , tylko trzeba pamiętac żeby pół sekundy wcześniej gaz wcisnąć jak się jechało spokojnie i nagle chce się przycisnąć mocno do wyprzedzania , ewentualnie na sport ale tego raczej się rzadko używa w 20.0 po chipie , choć miałem parę takich momentów.
            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
            GVI 1.4TSI
            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratoRS
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #31
              Z tym szarpnieciem tak jest, tak samo jest jak auto ma juz praktycznie stanac i wtedy dodaje sie gazu, zeby ruszyc ze skrzyzowania albo dojezdzie do ronda, wtedy potrafi szarpnac. Przyzwyczailem sie i tyle :twisted:
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • olejek
                Ambiente
                • 2006
                • 121

                #32
                U mnie była wymiana dwumasy jakoś tak prz 95 kkm i przetarcie węża między turbo a IC. To pierwsze po gwarancji, a to drugie załatwione akcją serwisową (typu jeśli wystąpi) - skrzynia DSG jest troszkę większa i jakaś śrubka jest blisko węża, co powoduje jego przetarcie. Wymienili wąż, założyli jakieś nowe śrubki z zaślepkami i teraz jest OK - sprawdzają co przegląd. Zostało to wymienione chyba w MY2008 - moja jest 2007.
                http://keeprockin.art.pl/‎

                Komentarz

                • leszekmw
                  RS
                  • 2005
                  • 5356

                  #33
                  Maicroft, taaaa... trzeba się przyzwyczaić ...szkoda tylko że takie coś występuje jak się dopłaca tyle kasy do takiego urządzenia.... :|

                  dobrze napisał kiedyś jeden dziennikarrz po testach dsg ze nadaje się bardziej na trasę niż do miasta, miał na uwadze własnie to szarpanie, my juz potrafimy je jakoś eliminować , zmniejszać jego dokuczliwość , ale jak ktoś wsiada pierwszy raz na miasto w dodatku na testy to jego odczucia mogą być jak najbardziej negatywne . jakby tak jechac gaz i hamulec przez cały czas to by można było dostać cholery od tego szarpania :diabelski_usmiech i być nieźle wkurzonym , a tak się właśnie jeździ na testach dziennikarskich
                  O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                  GVI 1.4TSI
                  LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                  tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratoRS
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Naprawde u mnie nie wystepuje to na tyle czesto zebym mial sie czym denerwowac.

                    Myslisz Leszek, ze inne automaty sa takie fajne. Jak sie wsiadzie i przejedzie to tak, kazdy jest super, ale kazdy ma tez swoje humory, ktorych nie poznaje sie na jezdzie probnej.
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • leszekmw
                      RS
                      • 2005
                      • 5356

                      #35
                      Maicroft, no na suchym jednak też podskakują koła :diabelski_usmiech , poszedłęm na sporcie pełnym ogniem ze świateł za ibizą fr , ale start spóźniłem , zresztą i tak bym penie nie dał rady , a kopciliśmy obydwaj że hej :twisted: /dla zainteresowanych rzecz miała miejsce spod reala w kierunku centrali/.
                      pewnie był też dłubany bo odchodził mi trochę , skręciliśmy prawie z piskiem na skrzyżowaniu w prawo i tam się zaczynał kiepski asfalt wię c prawie odpuściłem , szkoda wozu , ale on dalej ładnie zapierdzielał , ibiza w poprzedniej pace.
                      O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                      GVI 1.4TSI
                      LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                      tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                      Komentarz


                      • #36
                        Witam, ja jestem właśnie w trakcie poszukiwania O2 1.9 z DSG do zawirusowania oczywiście.
                        Ostatecznie po rozmowie z zaprzyjaźnionym mechanikiem / osobą która ściąga furki z zachodu odradził mi Paska czy A4 (roczniki 2005+) zer względu na dość powszechne duże przebiegi w silnikach 2.0 140KM. Wiadomo że usterki mogą zdarzyć się w każdym silniku zależy jak był eksploatowany. Ale generalnie o dobry niestyrany 1.9 łatwiej dlatego mój wybór.

                        I tu moje pytania:
                        1. Jak to zestawienie rodzi sobie z DSG
                        2. Jakie ustawienia dobrać przy wirusowaniu żeby komfort na DSG nie spadł (nie znam się i nie wiem czy w ogóle może się zmniejszyć) - nie zależy mi na demonie, teraz mam 1.9 AHF w serii 110KM i jakoś bardzo nie narzekam , ale prawie zawsze więcej = lepiej no i szybko się pewnie przyzwyczaję do większej mocy.

                        Dodam że szukam O2 z 2007r. do 120 -150 tyś km.
                        Mało jeżdżę, głównie autostrada, i sporo miasta.

                        Komentarz

                        • rob555
                          Rider
                          • 2006
                          • 748

                          #37
                          Chipsowanie DSG daje jeszcze lepsze rezultaty niz w manualu (odczuwalne).
                          Skrzynia lubi redukowac przy deptaniu a wiadomo ze seryjny program TDI puchnie powyzej 3500 stad efekt wycia a nie przyspieszania.
                          Po chipsie zdecydowanie lepiej ciagnie w gornych partiach wiec kickdowny zaczynaja miec sens. Pozatym rusza szybciej ze startu zatrzymanego (nie mysli tak dlugo jak na serii)
                          A przy 1.9 TDI to nie ma co sie wogule o skrzynie bac.. wytrzyma znacznie wiecej niz seryjny motor jest w stanie wydolic
                          pozdrawiam

                          Diagnostyka i tuning
                          hybrydowe wtryski i turbiny
                          programy na ulice jak i do sportu

                          Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                          www.tune-up.pl

                          HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                          Komentarz

                          Pracuję...