Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Chip/virus a czestsza zmiana oleju...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Chip/virus a czestsza zmiana oleju...

    Kolor :Szary Grey Metalic - (nie wiem jak popolsku napisać..hehe)....rej. zaczyna się WY xxxxx

    A jeżdzę rano między 7 a 9 a wracam 17-18 zazwyczaj, czasami i ok.22
    Moze kiedys sie na powrocie spotkamy moj kolor to taki jak na miniaturce i rej. WP xxxxx
    RS BLUE

  • #2
    Chip/virus a czestsza zmiana oleju...

    Czy po zmianie programu jest potrzeba czestrzego zmieniania oleju np. po przebiegu 10kkm?Czy moze zalewacie silniki jakimis lepszymi olejami ?
    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

    Komentarz


    • #3
      Też ma virusa i narazie częściej nie zmieniam...
      Ale jak dajesz w palnik często i jeździsz dużo po mieście to wymiana raczej nie zaszkodzi a pewnie może pomóc.

      Komentarz


      • #4
        Re: Chip/virus a czestrza zmiana oleju...

        Zamieszczone przez Samiec
        Czy po zmianie programu jest potrzeba czestrzego zmieniania oleju np. po przebiegu 10kkm?Czy moze zalewacie silniki jakimis lepszymi olejami ?
        ja jedno i drugie. dobry motul co 10-12k km i wszystko chodzi jak w zegarku

        Pozdr!
        BP
        była mocna Octa, a jest konik
        Greckie Delikatesy

        Komentarz


        • #5
          Re: Chip/virus a czestrza zmiana oleju...

          ja jedno i drugie. dobry motul co 10-12k km i wszystko chodzi jak w zegarku
          No wlasnie jak juz zawirusuje to na motula sie przezuce

          [ Dodano: Pią 29 Paź, 04 06:38 ]
          Zamieszczone przez arci9
          Też ma virusa i narazie częściej nie zmieniam...
          Ale jak dajesz w palnik często i jeździsz dużo po mieście to wymiana raczej nie zaszkodzi a pewnie może pomóc.
          Jezdze tak 70% po trasie ,glownie 2 pasy do wawy ,moja predkosc podruzna na 2 pasach to 150km/h jak sie nie spiesze (w tedy to 150-160km/h po zakretach ile sie da rozpedzic po miedzy nimi). Na trasach z jednym pasem nie przekraczam 150km/h.
          TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
          SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

          Komentarz


          • #6
            ja zmieniam co 10 i wszystko jest git

            Komentarz


            • #7
              Ja zmieniam co 15kkm i tez nie narzekam.
              Choc ostatnio zmienilem po 10kkm.

              Wiekszosc km robie w trasie.
              TDI 205PS

              Komentarz


              • #8
                Jezdze tak 70% po trasie ,glownie 2 pasy do wawy
                Pewnie na tej samej trasie śmigamy)(gdańskiej)

                Komentarz


                • #9
                  Jest jeszcze jedna opcja, jak sie czesto daje w palnik lub smiga z v-max to turbo troche oleju przeje (podobno zdrowy objal - ale nie wszyscy tak uwazaja). wtedy powiedzmy co 15tys km dolac trzeba te 0,5 -1 litra. A wiec wtedy uwazam ze zmiana co 15tys km nic zlego nie przyniesie.

                  Zasadniczo panuje poglad ze swiezej oliwy nigdy nie dosc (wymiany).
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #10
                    Zmiana oliwki nastepuje u mnie co 7,5 tysia, zrobiłem już 60.000 a na wirusie 50 000. Podciągnięty silnik potrzebuje czystej oliwki.

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez arci9
                      Jezdze tak 70% po trasie ,glownie 2 pasy do wawy
                      Pewnie na tej samej trasie śmigamy)(gdańskiej)
                      Dokladnie na tej samej a w jakich godzinach smigasz? i jakiego koloru masz octavke?
                      Ja tak jak jezdze to 11-13 do wawy i powrot gdzies tak roznie 15-16 czasmi 18 .
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz


                      • #12
                        Dokladnie na tej samej a w jakich godzinach smigasz? i jakiego koloru masz octavke?
                        Ja tak jak jezdze to 11-13 do wawy i powrot gdzies tak roznie 15-16 czasmi 18 .
                        Kolor :Szary Grey Metalic - (nie wiem jak popolsku napisać..hehe)....rej. zaczyna się WY xxxxx

                        A jeżdzę rano między 7 a 9 a wracam 17-18 zazwyczaj, czasami i ok.22

                        Komentarz


                        • #13
                          Jest jeszcze jedna opcja, jak sie czesto daje w palnik lub smiga z v-max to turbo troche oleju przeje (podobno zdrowy objal - ale nie wszyscy tak uwazaja).
                          U mnie w 20VT to normalny objaw. Jak jeżdżę spokojnie to nic, a jak trochę poszaleje to zawsze coś spali.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Maicroft
                            Jest jeszcze jedna opcja, jak sie czesto daje w palnik lub smiga z v-max to turbo troche oleju przeje (podobno zdrowy objal - ale nie wszyscy tak uwazaja). wtedy powiedzmy co 15tys km dolac trzeba te 0,5 -1 litra. A wiec wtedy uwazam ze zmiana co 15tys km nic zlego nie przyniesie.
                            U mnie oleju troche czasmi znika tzn. jak jest swierzy to ubywa ,a w miare zuzycia przy przebiegu 10-11kkm juz przestaje.
                            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                            Komentarz


                            • #15
                              Moze kiedys sie na powrocie spotkamy moj kolor to taki jak na miniaturce i rej. WP xxxxx
                              wysłałem na priva, zeby OT nie robić)

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez arci9
                                Kolor :Szary Grey Metalic - (nie wiem jak popolsku napisać..hehe)
                                ©edá graphite metalíza - GRAFIT qrna no :mrgreen: :wink:
                                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                http://www.disi-tune.pl
                                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                Był WRX
                                Była Octa

                                Komentarz


                                • #17
                                  ©edá graphite metalíza - GRAFIT qrna no

                                  Takie cosik mnie się zdawało :lol:
                                  Fajny MisiekWaW masz kolor - gratulacje trafnego wyboru :wink:

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez arci9
                                    Takie cosik mnie się zdawało :lol:
                                    Fajny MisiekWaW masz kolor - gratulacje trafnego wyboru :wink:
                                    Dziękuję 8) Twój też jest niczego sobie :mrgreen:
                                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                    http://www.disi-tune.pl
                                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                    Był WRX
                                    Była Octa

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez MisiekWAW
                                      Zamieszczone przez arci9
                                      Takie cosik mnie się zdawało :lol:
                                      Fajny MisiekWaW masz kolor - gratulacje trafnego wyboru :wink:
                                      Dziękuję 8) Twój też jest niczego sobie :mrgreen:
                                      Żeby nam się OT nie robiło....

                                      Czy ktoś z Was używa jakieś dodatki do oleju?

                                      W poprzednich moich autach (benzynki) używałem Militeca, oczywiście naukowo nie sprawdzałem efektów, ale auta chodziły bez zarzutó(2xCRX, lanos, mamy Matiz, scirocco itp.).Ponieważ słyszłem kilka niepochlebnych opini o tym preparacie (min.że to już inny produkt pod inną nazwą) to do tego dieselka trochę się boje...Możecie coś polecić?

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Zamieszczone przez arci9
                                        Żeby nam się OT nie robiło....

                                        Czy ktoś z Was używa jakieś dodatki do oleju?

                                        W poprzednich moich autach (benzynki) używałem Militeca, oczywiście naukowo nie sprawdzałem efektów, ale auta chodziły bez zarzutó(2xCRX, lanos, mamy Matiz, scirocco itp.).Ponieważ słyszłem kilka niepochlebnych opini o tym preparacie (min.że to już inny produkt pod inną nazwą) to do tego dieselka trochę się boje...Możecie coś polecić?
                                        Powiedz mi tylko jedno... PO CO CHCESZ COŚ WLEWAĆ :?: używaj dobrego oleju i jezeli ostro jeździsz wymieniaj go częściej... i tyle 8) IMO oczywiście :roll:
                                        Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                        http://www.disi-tune.pl
                                        Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                        Był WRX
                                        Była Octa

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Powiedz mi tylko jedno... PO CO CHCESZ COŚ WLEWAĆ używaj dobrego oleju i jezeli ostro jeździsz wymieniaj go częściej... i tyle IMO oczywiście
                                          niektóre środki mają właściwości chroniąco - czyszczące.
                                          Skąd wiesz co znajduje się w oleju ropce ?

                                          Militec niby tworzył cienką warstwe ochronną na ściankach śilnika....
                                          Ale może wystarczy stosować dobre oleje, tylko , które to dobre i nie oszukane...?

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez arci9
                                            niektóre środki mają właściwości chroniąco - czyszczące.
                                            Skąd wiesz co znajduje się w oleju ropce ?

                                            Militec niby tworzył cienką warstwe ochronną na ściankach śilnika....
                                            Ale może wystarczy stosować dobre oleje, tylko , które to dobre i nie oszukane...?
                                            wiesz co... w swoim poprzednim potworku używałem Castrola RS 10W60 i uszlachetniacza... jak przyszło co do czego to i tak pierścienie ch.. strzelił... więc... gdybym nie uzywał uszlachetniacza to zaoszczędziłbym na jedną wymianę oleju mniej wiecej :wink:

                                            wydaje mi się że jak źle trafisz to Cię żaden uszlachetniacz nie uratuje... zwłaszcza, ze najpierw umrze pompa i wtryski...

                                            ale co kto lubi, chcesz to lej :roll:
                                            Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                                            http://www.disi-tune.pl
                                            Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                                            Był WRX
                                            Była Octa

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Zamieszczone przez arci9

                                              wysłałem na priva, zeby OT nie robić)
                                              Mozesz wyslac jeszcze raz bo nie wiem czy przez pomylkie nie wywalilem bo mi duzo spamu przychodzi
                                              TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                              SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Chciałbym sie zapytać ile kosztuje drobna zmiana programu i jakie są jej skutki(tzn.ile jest większe spalanie)czy lepjiej przypiąć sobie chip-tuning. Co jest wydajniejsze w porównaniu ze spalaniem i eksploatacjią?

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  nie jestem w temacie za bardzo ale najwiecej sie dowiesz na
                                                  403 Forbidden ...

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X