Chciałbym sie zapytać ile kosztuje drobna zmiana programu i jakie są jej skutki(tzn.ile jest większe spalanie)czy lepjiej przypiąć sobie chip-tuning. Co jest wydajniejsze w porównaniu ze spalaniem i eksploatacjią?
No wlasnie mnie tez interesuje te spalanie w poruwnaniu do wersji nie virusowanej
Najlepiej silnika 1.9 tdi 110hp :diabelski_usmiech (ale i innych tez).
Mikrus juz tlumaczyl, ale chyba nie na tym forum. AHF po wirusie pali mu przy takiej samej jezdzie tyle samo lub minimalnie mniej niz na serii, gdy daje :but to auto pali wiecej i to jest oczywiste. Konkretne wartosci ile l/100km to juz jego pytajcie :wink:
U mnie na programie 117/325 palil mniej niz na serii... Na obecnym programie pali wiecej, ale i napewno wiecej butuje niz na serii
Aha i u mnie wskazania komputera zanizaja po wirusie.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
Dokladnie, jak Maicroft napisal. Mi auto prawie zawsze pali w granicach 6,5 litra. Tak bylo na serii, potem na boxie i teraz na roznych programach.
Ostatnio, z przyczyn niezaleznych ode mnie poruszalem sie przez jakis czas na programie seryjnym i probujac utrzymac te samo tempo podrozowania, co na chipie, spalanie wzroslo prawie do 7 litrow.
Nie wiesz czy da sie cos z tym zrobic? Bo mimo wszystko troche to denerwujace
Dużo osób się na to skarży..Ale u mnie komp pokazuje z dokładnością do 0,1 na całym baku - wiadomo, że to juz raczej błąd pomiaru...
Zamieszczone przez Guciek
Chciałbym sie zapytać ile kosztuje drobna zmiana programu i jakie są jej skutki(tzn.ile jest większe spalanie)czy lepjiej przypiąć sobie chip-tuning. Co jest wydajniejsze w porównaniu ze spalaniem i eksploatacjią?
Ja mam drugi program, i dokładnie jak reszta piszę , przy normalnej jeżdzie można spoko wyjść na swoim, a nawet zaoszczędzić(i nie trzeba wcale jechać jak emeryt) a przy butowaniu to wiadom -pali więcej ...
Wszyscy w warsztatach mówili mojemu staremu że spalanie wzrasta o ok.1,5 litra i szybciej sie zużywa turbina i przez to starszy nie chce modyfikować nic w silniku,a przez pewien moment miał na to chrapkie.Szkoda ale wciąz go namawiam i może niedługo mi sie uda
Nie wiesz czy da sie cos z tym zrobic? Bo mimo wszystko troche to denerwujace
Da sie skalibrowac przy pomocy vaga.
Mozliwa korekcja to +/- 15%, co 5%.
Robi sie to najprawdopodobniej w sterowniku wskaznikow -> adaptacja -> kanal 03.
Pisze najprawdopodobniej, bo takie info znalazlem kiedys w necie, ale u mnie ten kanal jest niedostepny.
Wiec, albo mam zle info o tym kanale, albo nie w kazdym samochodzie mozna to zrobic.
Robi sie to najprawdopodobniej w sterowniku wskaznikow -> adaptacja -> kanal 03.
Pisze najprawdopodobniej, bo takie info znalazlem kiedys w necie, ale u mnie ten kanal jest niedostepny.
Wiec, albo mam zle info o tym kanale, albo nie w kazdym samochodzie mozna to zrobic.
Sprawdzę u siebie i dam znać, chociaż ja nie mam problemów z komputerem - na razie ;-)
Wszyscy w warsztatach mówili mojemu staremu że spalanie wzrasta o ok.1,5 litra i szybciej sie zużywa turbina i przez to starszy nie chce modyfikować nic w silniku,a przez pewien moment miał na to chrapkie.Szkoda ale wciąz go namawiam i może niedługo mi sie uda
Spalanie owszem wzrasta na początku, bo będziesz tak zajarany że but nonstop. Potem wraca do normy - wszystko zależy od kierownika wycieczki. A 1,5 litra więcej to jakaś abstrakcja. Co do turbiny to fakt musi ostrzej ganiać.
Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
czarna AR 156 1.8 T.Spark
Komentarz