Zawór DV Octavia I/ 1.8T UAM

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kurczak1985
    Rider
    • 2009
    • 300

    Zawór DV Octavia I/ 1.8T UAM

    jak nie sprzedam do maj to pojade swoim tak czy siak zona jest za wiec sie pisze, najwyzej wbijamy sie do czyjegos auta :P

    1. tom2212 + karolca
    2. ahmed799 + 3 osoby
    3. trei + 2 osoby
    4. ArekBinek +Agnieszka
    5. rkb + żona
  • opaluch
    Drive
    • 2008
    • 44

    #2
    Zawór DV Octavia I/ 1.8T UAM

    Witam
    Dzisiaj przy okazji naprawy czujnika od wstecznego, zainteresował mnie właśnie ten zawór. Tak się zastanawiam czym on się różni od BOVa? Gdy wyciągnę stronę powrotną i zaślepię od strony filtra o końcówkę DVa zostawię otwartą to przy puszczaniu gazu słychać to odpuszczenie z sssykiem. Czy gdybym tak jeździł nic się nie stanie?
    Tak sobie myślę że na dobrą sprawę nic nie zmieniłem poza tym że powietrze z DVa upuszczam do atmosfery a nie z powrotem do turbiny.
    Proszę o Wasze zdanie na ten temat, bo nie wiem czy to czymś nie grozi.
    http://cnc4you.cba.pl

    Komentarz

    • S3 CHRIS
      Elegance
      • 2006
      • 979
      • Octavia I (1U2)
      • AUQ 1.8 20VT 180 KM
      • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

      #3
      silnikowi nic sie nie stanie ale
      1.wywali ci bład ponieważ komputer stwierdzi ze jest nieszczelność
      2.włączy się tryb awaryjny i auto straci moc
      ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

      ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

      Komentarz

      • opaluch
        Drive
        • 2008
        • 44

        #4
        a czy wiesz może czemu tak się nie robi kiedy stosuje się BOVa? Gdzie jest różnica ?
        http://cnc4you.cba.pl

        Komentarz

        • MrSpike
          Rider
          • 2008
          • 295

          #5
          Zamieszczone przez opaluch
          a czy wiesz może czemu tak się nie robi kiedy stosuje się BOVa? Gdzie jest różnica ?
          bov w silniku 1.8t nie sprawdza sie. komp wywala bledy z prostego powodu - powietrze ktore wraca do obiegu jest uwzgledniane w ilosci powietrza, ktore wpada do cylindrow. jest ubogo w powietrze ktore zamiast, isc do cylindrow idzie w atmosfere. wiecej napisze - robienie otwartej odmy tez jest bledem, bo powietrze stamtad tez jest wkalkulowane.

          a cos sie tak na bov uparl? pssssst musisz miec? ja na dv mam psssst wiekszy niz bym chcial - to moze jest fajne, ale tylko na poczatku. pozniej wqrwiac zaczyna. chcesz miec pssst na dv to zainwestuj w caly metalowy dolot miedzy tubina a ic - bedzie syczec jak glupie.

          pozdr
          spajk
          http://dobryprojekt.org

          stage 1 - 250 / 370
          stage 2 - 287 / 394

          Komentarz

          • opaluch
            Drive
            • 2008
            • 44

            #6
            nie uparłem się na BOV i nigdy go zakładać zamiaru nie miałem tylko się zastanawiałem nad różnicą między jednym a drugim. Bo płacenie takiej kasy za psst to według mnie lekka przesada i cały patent pewnie polega na ekonomii i ładnej bajce. a te psst na DV odkryłem przypadkowo, nie włożyłem właśnie tego króćca i pojechałem sobie w trasę
            http://cnc4you.cba.pl

            Komentarz

            Pracuję...