chip 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • BaPit
    Rider
    S_OCP Member
    • 2004
    • 630

    #26
    Zamieszczone przez
    ale przewaznie wyjecie K03 równa sie wyamiana kolektora :lol: ....no chyba ze jest w miare mały przebieg........zazwyczaj bywa popękany......
    w razie czego w promocji mogę sprzedać swój stary - stan idealny

    Zamieszczone przez
    do k03s nie musisz ruszać ani regulatora ani pompy ani tym bardziej wtrysków....zmień tylko DV na mocniejszy, założ wskażnik doładowania i dmuchaj..... k ..można jeszcze DP zmienić na mniej restrykcyjny.....
    dobrze gada k przy K03s zamiast bawić się w układ paliwowy (co naprawdę nie jest taką przyjemną zabawą, a przy tej mikro-turbawce i tak nie ma potrzeby "lania" więcej, niż dobrze wystrojone seryjne wtryski), lepiej zainwestować w porządny downpipe, kat z wkładem metalowym o zwiększonej średnicy i zamiennik "zwężki" przy dolocie do turbiny k

    Pozdrawiam,
    Bartek
    była mocna Octa, a jest konik
    Greckie Delikatesy

    Komentarz

    • QBA
      RS
      • 2004
      • 2646

      #27
      Zamieszczone przez Mach
      ...ale wlozenie K03s zamiast K03 nie wymaga wymiany kolektora ani DP.
      te turbiny sa zewnetrznie zamienne z ta roznica ze kilka milimetrow szerszy jest inpipe i jest szerokie wyjscie po stronie zimej ;-)
      Zamieszczone przez
      ale przewaznie wyjecie K03 równa sie wyamiana kolektora :lol: ....no chyba ze jest w miare mały przebieg........zazwyczaj bywa popękany......
      wlasnie dlatego, ze byl popekany

      Komentarz

      Pracuję...