To jest swap ... :)

Zwiń
Ten temat jest zamknięty
X
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • MiKruS
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 7976

    #26
    Zamieszczone przez BaPit
    PS a sam projekt IMO do dupy.
    Jestem tego samego zdania. To chyba taka sztuka dla sztuki.

    Poza tym - nie logowalem sie na tamtym forum, ale jak wnioskuje z tego co Nexus pisze - koles zalozyl motor i zaczal dopiero zastanawiac sie nad skrzynia??? :shock:
    Niezla koncepcja na budowanie auta... :roll:
    TDI 205PS

    Komentarz

    • KruPin
      Rider
      S_OCP Member
      • 2004
      • 517

      #27
      Zamieszczone przez MiKruS
      Zamieszczone przez BaPit
      PS a sam projekt IMO do dupy.
      Jestem tego samego zdania. To chyba taka sztuka dla sztuki.
      [...]koles zalozyl motor i zaczal dopiero zastanawiac sie nad skrzynia??? :shock:
      Dokladnie! :lol:
      Ciekawe, o ile bardziej podsterowna jest taka Octa 3.2? :twisted:
      Gosc ma motor i nawet jak uda mu sie poskladac je do kupy, to bedzie go robila pierwsza lepsza Octa 1.8T z K04 na pokladzie :? To juz chociaz mogl pokombinowac z tym 4Motion...
      Forum Leasing.pl

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        A moze to byla Octa 4x4 i tylko silnik zmienil, a nad sama skrzynia zastanawia sie co bedzie lepsze: 6 biegowy manual z tego modelu czy DSG z tego modelu
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Dig Dug
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1306
          • Seat

          #29
          KruPin, Przy takiej objetosci nie bedzie turbodziury w stosunku do 1,8T z duza turbina.

          A poza tym magia silnikow V6 to dzwiek pracujacej jednostki. Sam z 6 lat temu chodzilem na Golfem VR6(wiem ze to prawie rzedowa 6).

          Jak cos ma jezdzic jak 4 cylindrowiec z turbina, to wole V6.

          [ Dodano: Nie 06 Lis, 05 13:13 ]
          PS. W 3,2 nie bedzie efektu turbodziury, bo nie ma turbiny - szybciej pisalem niz myslalem :lol:
          Była O1 jest F2.

          Komentarz

          • KruPin
            Rider
            S_OCP Member
            • 2004
            • 517

            #30
            Zamieszczone przez Dig Dug
            KruPin, Przy takiej objetosci nie bedzie turbodziury w stosunku do 1,8T z duza turbina. [......]
            Nie zartuj! K04 i turbodziura, ktora bedzie zbyt uciazliwa, zeby byc lepsza od V6?! :roll:
            Z silnika 1.8T robi sie potworne moce, a na K04 nie bedzie problemu zrobic chociazby te 230-240KM i lag bedzie niezauwazalny, bo K04 da sie tak wystroic!
            Chodzi mi o to, ze jakby miec w 1.8T taka sama moc, jak ten 3.2, to ten drugi bylby wolniejszy i to pewnie sporo wolniejszy. Na korzysc 1.8T bylyby osiagi, waga i spalanie. Jak dla mnie zbyt wysoka cena, zeby wsluchiwac sie w 6 garów, ale to juz moje zdanie...
            Forum Leasing.pl

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #31
              Maicroft,
              A moze to byla Octa 4x4 i tylko silnik zmienil
              a od kiedy to octavie liftback są 4x4?
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • MiKruS
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7976

                #32
                Zamieszczone przez Ziomal
                a od kiedy to octavie liftback są 4x4?
                Od dosc dawna.
                TDI 205PS

                Komentarz

                • Ziomal
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 5841
                  • Octavia I (1U2)
                  • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  O zobacz , ja myślałem że tylko w combi są :|
                  Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                  Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                  Jest O1 1.6 BFQ

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #34
                    Byly takie :twisted:

                    Link 1
                    Link 2
                    Link 3
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Ziomal
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 5841
                      • Octavia I (1U2)
                      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

                      #35
                      Ale na polskim rynku nie było widać
                      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

                      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

                      Jest O1 1.6 BFQ

                      Komentarz

                      • Maicroft
                        Moderator
                        S_OCP MemberModeratorr
                        • 2004
                        • 25757
                        • Audi

                        #36
                        Wydaje, mi sie ze tez byly, tylko ile osob kupilo Octavie za 95 tys bo tyle pewnie kosztowala taka wersja 1.8T 4x4 L&K :roll:
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #37
                          Zamieszczone przez Ziomal
                          Ale na polskim rynku nie było widać
                          byly :idea: :!:
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • wasyl
                            L&K
                            • 2005
                            • 1084

                            #38
                            :shock: wszystkie płyny i kabelki lecą z bagażnika...? :lol:
                            ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                            www.wasilewski-foto.pl
                            KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                            Komentarz

                            • Maicroft
                              Moderator
                              S_OCP MemberModeratorr
                              • 2004
                              • 25757
                              • Audi

                              #39
                              Jakie z bagaznika :?:

                              Do chlodnicy, wspomagania i od spryskiwacza sa po lewej na zdjeciu, hamulcowego tylko nie widze, bo jest przysloniety
                              Spritmonitor.de

                              Komentarz

                              • sebo
                                Ambiente
                                • 2004
                                • 201

                                #40
                                i jakie osiągi ma ta octa?? bo wygląda bardzo fajnie :wink:
                                152 KM/342,8 Nm
                                ARL, FMIC, dostroił
                                Masters Tuning

                                Komentarz

                                Pracuję...