zmiana zawieszenia octavia bkd

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • kranek3
    Drive
    • 2010
    • 79

    zmiana zawieszenia octavia bkd

    Zamieszczone przez kowal 2002
    Nie wiem czemu tak długo zwlekałem z programem
    Nie Ty jeden Z drugiej strony to też ma swoje uroki, bo niby:

    Zamieszczone przez kowal 2002
    auto, które już nie potrafiło mnie zaskoczyć ( a właściwie można by powiedzieć, że już mi się "znudziło" )
    A po programie znowu aż chce się jeździć. Ja tak mam z każdym modem, nieważne, czy to wnętrze, czy mechanika, czy drobne zmiany stylistyczne (jak np. felgi) :szeroki_usmiech
  • piramida
    RS
    • 2009
    • 12222
    • Superb III (3V3)

    #2
    zmiana zawieszenia octavia bkd

    Witajcie, na wiosne przymierzam sie do wymiany amorów i tak sobie pomyslałem ze może warto by zainteresować sie wymianą nie tylko amorów jak i sprężyn. Stąd moje pytanie czy wsadzać ori zawieche z rsa która bodajze obniza auto o około 12mm czy może wsadzić inną zawiechę typu koni itp... i jeszcze trochę zjechać z wysokością.
    Dodam ze lubie komfort i nie chchciałbym jezdzić taczkami :szeroki_usmiech
    Co mozecie poradzić laikowi w tej kwesti?
    superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

    poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

    Komentarz

    • RALF
      Elegance
      • 2008
      • 974

      #3
      na wiosne moge ci oddać swoje tzn amorki KYB eXcel G + springi Jamexa -45 (do tego oryginalne springi oraz zestaw podwyższający na bezdroża na przód oddaje gratis )

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        RALF, Wez sie skup i nie pisz bredni :idea:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • RALF
          Elegance
          • 2008
          • 974

          #5
          dobra dobra
          ori zawiecha z rsa

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            RALF, Chyba dalej nie kapujesz.

            Masz OI jak widze, a kolega ma OII :idea: Teraz przemysl to co napisales :idea:
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • RALF
              Elegance
              • 2008
              • 974

              #7
              Zamieszczone przez Maicroft
              RALF, Chyba dalej nie kapujesz.

              Masz OI jak widze, a kolega ma OII :idea: Teraz przemysl to co napisales :idea:
              fakt nei zauwazyłem że ma O2
              my mistake
              fakt faktem. jeżeli chciałbyś komfort w połaczeniu z komfortem to musisz zakupic albo tak jak napsiałes RS lub amorki z regulacją wysokosci oraz twardości.

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • piramida
                  RS
                  • 2009
                  • 12222
                  • Superb III (3V3)

                  #9
                  Zamieszczone przez RALF
                  dobra dobra
                  ori zawiecha z rsa
                  Czyli ori spręzyny i amory czy moze ori spręzyny i jakies lepsze amorki?
                  superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                  poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                  Komentarz

                  • RALF
                    Elegance
                    • 2008
                    • 974

                    #10
                    kolego a jak duże masz fundusze, jak bym miał troszke więcej pieniążków to nie pchał bym sie w ogóle w RS'a tylko kupił pożądny gwint, jeżeli fundusze masz średnie wybrał bym springi z RS'a i amorki z regulacją twardości i wysokości , a jeżeli ograniczone, wybrał bym oryginalna zawieche z RS'a lub KIT

                    Komentarz

                    • KriSSo
                      Rider
                      • 2008
                      • 285

                      #11
                      Przygotować 2200-2400 pln i wziąć KONI 1130, albo Eibach Pro-System 30/30 i nie cudować. Będzie trakcja, komfort, trwałość i jakość. Jak kasy brak, szukać kompletu RS i też nie cudować.

                      Komentarz

                      • honiol
                        Classic
                        • 2009
                        • 2

                        #12
                        szanowny kolego,jak czytam o sortowym,czy utwardzonym zawieszeniu to minie skręca.Wy tymi samochodami jeżdzicie,czy stoją w garażu?mam O1 z normalnym standartowym zawieszeniem i niemam zamiaru tam nic obniżać.Wręcz przeciwnie po ostatnich zaliczenich paru głębokich dziur przez mysl by mi nie przeszło to co wy piszecie! ludzie to POLSKA a nie NIEMCY!

                        Komentarz

                        • areczek
                          Ambiente
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 199

                          #13
                          Ja mam spręzyny eibacha -30 na sprzedanie . Do BKD . Przejechały umnie 10 tysi .
                          była sobie seria ........teraz
                          Diesel-Tuning 178,8 km i 395 nm
                          To jest dobra robota !!!
                          Obecnie INSIGNIA 2.0 CDTI 160 KM .

                          Komentarz

                          • piramida
                            RS
                            • 2009
                            • 12222
                            • Superb III (3V3)

                            #14
                            Zamieszczone przez KriSSo
                            Przygotować 2200-2400 pln i wziąć KONI 1130, albo Eibach Pro-System 30/30 i nie cudować. Będzie trakcja, komfort, trwałość i jakość. Jak kasy brak, szukać kompletu RS i też nie cudować.
                            Własnie trochę poczytałem na temat zawieszen na leonclub i piszesz tam ze jezdzisz na sport system i jest trochę za twardo, na wiosne zamierzam wsadzic 18 i chyba własnie eibach pro-system 30/30 będzie idealnym rozwiązaniem.
                            P.S. też mam żone i małe dziecko :szeroki_usmiech
                            superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                            poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                            Komentarz

                            • KriSSo
                              Rider
                              • 2008
                              • 285

                              #15
                              Zamieszczone przez piramida
                              i piszesz tam ze jezdzisz na sport system i jest trochę za twardo
                              Muszę przyznać, że na obecnych kołach zimowych 205/55/16 komfort zdecydowanie się poprawił. Różnica między 225/45/17, a obecnymi 205/55/16 naprawdę jest spora w komforcie. Najchętniej na lato również zostałbym przy tym rozmiarze, no ale są kupione 17-tki i tak już musi zostać. Zresztą, ci, których woziłem twierdzą, że jest zupełnie okej. Zatem może za bardzo marudzę? Natomiast, jeśli Ty nie cudujesz z ogumieniem i latasz na standardzie, a dołożysz do tego pro-system (bo sport systemu i tak do skody nie ma), to uważam, że będzie to jeździć naprawdę dobrze, bardzo podobnie np do Golfa V GTI. Czyli sztywniejsze nastawy, ale pełne wybieranie.

                              szanowny kolego,jak czytam o sortowym,czy utwardzonym zawieszeniu to minie skręca
                              Rzeczywiście, im więcej mamy lat, tym więcej komfortu nam potrzeba. Przypuszczam, że w następnym moim aucie pozostanie seria. Zestarzałem się, cóż poradzić. Natomiast w moim akurat przypadku, auto na serii nie prowadziło się dobrze, tym bardziej, że mam zacięcie do raczej dynamicznej jazdy. Bujanie i trakcja w zakręcie tragiczna. A po programie, gdy jest już czym przyłożyć, to już w ogóle. Dlatego postawiłem na perfekcję prowadzenia, nawet kosztem utraty komfortu. Ale masz rację, na polskich drogach to porażka. Całe szczęście w Szczecinie coraz więcej ładnych asfaltów.

                              Komentarz

                              Pracuję...