arccuss, Tylko to taka słabiutka wersja generalnie, bo klasa Acera/Alivio i kosztuje około 1300zl, a tu budżet jak i oczekiwania widzę są wyższe.
Generalna przewaga tarcz nad v-brakiem, to pelen luz zwiazany z obreczami. Moga byc krzywe, pozaginane, a i tak hamowanie jest i nic nie ociera, a tak jeden lepszy kamien dobita obrecz i mamy problem, do tego obrecze tez sie scieraja i moze byc tak, ze po 2 sezonach obrecz sie rozpadnie, bo jej srodek bedzie wytarty, a cisnienie w oponie ja rozepchnie.
Zagotowanie plynu nie grozi, ten plyn tez co jakis czas warto zmienic, uklad odpowietrzyc itd.
Generalna przewaga tarcz nad v-brakiem, to pelen luz zwiazany z obreczami. Moga byc krzywe, pozaginane, a i tak hamowanie jest i nic nie ociera, a tak jeden lepszy kamien dobita obrecz i mamy problem, do tego obrecze tez sie scieraja i moze byc tak, ze po 2 sezonach obrecz sie rozpadnie, bo jej srodek bedzie wytarty, a cisnienie w oponie ja rozepchnie.
Zagotowanie plynu nie grozi, ten plyn tez co jakis czas warto zmienic, uklad odpowietrzyc itd.
Komentarz