w zawiasie najwazniejsze sa amortyzatory sprezyny to i polskiego jamexa mogą być byle byly dobrze zgrane z porządnym amortyzatorem a to czy są progresywne czy nie zalezy od ilości, gęstości i grubości zwojów na danym odcinku.
no i fakt faktem springi o charakterystyce liniowej nie dość że rzadziej pękają to lepiej sie sprawują na drodze. przynajmniej w moim odczuciu.
aa co do koni ...jeździłem i mi nie przypadły do gustu.
zwyczajnie lepiej sie jeździ na bilach. koni są zbyt taczkowate co w rezultacie nie daje dobrego prowadzenia. no i mi np. koni się wylało. a wcale dużo na nich nie przelatałem.
komplet bili w zerkopolu to 2900zł ale jak wiadomo da się wyrwać taniej...
E21 335csi reconstruction in progress ;]
Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car
i tu nie zgodze sie z Toba kolego u mnie b6 tylne wywalilo po niespelna roku..
mam teraz na tyle regulowane koni sport i jest lepiej - bardziej twardo..
jak skonczy sie przod to tez pojdzie koni a nie b6...
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
mozliwe
przod mam dwururowy czyli niby te grube... ile dadza rade to okaze sie
ale regulowane i tak sa lepsze :wink:
taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl
Podłącze się!!!
Panowie czy na oryginalnym zawieszeniu wstawie do mojej O1 1,9TDI koła w rozmiarze 215/50 r17 i nie będe zaliczał obcierki o błotniki, czy nadkola?
Co sądzicie o zawiasie regulowanym SUPERSPORT!!! Warto się w to pchać?
I ja się podepnę pod temat. Chce obniżyć swojego szkodnika o 35 mm i nie wiem które wybrać amory b6 czy b8 ?? ktoś może jeździ na b6 z krótkimi sprężynami ??
Komentarz