[O1] Obniżenie samochodu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Jaras E21
    Drive
    • 2008
    • 51

    #26
    jakby ktos był zainteresowany to mam komplet bili b6 z ori springami za 1200zł do oddania

    do tego dorzuccisz jakieś springi na -30 i bedzie chulać aż miło
    E21 335csi reconstruction in progress ;]
    Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
    octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

    Komentarz

    • Sev
      L&K
      • 2007
      • 1295

      #27
      Juz zestaw Koni STR.T (amory+sprężyny progresywne) to rząd 1700zł. Sprężyny są dokładnie takie same jak w zestawie z amorami Koni Sport.
      6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
      Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

      Komentarz

      • Jaras E21
        Drive
        • 2008
        • 51

        #28
        w zawiasie najwazniejsze sa amortyzatory sprezyny to i polskiego jamexa mogą być byle byly dobrze zgrane z porządnym amortyzatorem a to czy są progresywne czy nie zalezy od ilości, gęstości i grubości zwojów na danym odcinku.
        no i fakt faktem springi o charakterystyce liniowej nie dość że rzadziej pękają to lepiej sie sprawują na drodze. przynajmniej w moim odczuciu.




        aa co do koni ...jeździłem i mi nie przypadły do gustu.

        zwyczajnie lepiej sie jeździ na bilach. koni są zbyt taczkowate co w rezultacie nie daje dobrego prowadzenia. no i mi np. koni się wylało. a wcale dużo na nich nie przelatałem.

        komplet bili w zerkopolu to 2900zł ale jak wiadomo da się wyrwać taniej...
        E21 335csi reconstruction in progress ;]
        Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
        octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

        Komentarz

        • pajczaki
          Rider
          • 2007
          • 316

          #29
          i tu nie zgodze sie z Toba kolego u mnie b6 tylne wywalilo po niespelna roku..
          mam teraz na tyle regulowane koni sport i jest lepiej - bardziej twardo..
          jak skonczy sie przod to tez pojdzie koni a nie b6...
          taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
          sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

          Komentarz

          • Jaras E21
            Drive
            • 2008
            • 51

            #30
            w moim e21 są bile b6 które były regenerowane w 98r. od tamtego czasu przelatały 260tys w dalszym ciagu mają sie znakomicie

            tyle ze w e21 mam 4 amorki na grubej ladze a tylne w octavi są na cienkiej moze to był powód u Ciebie
            E21 335csi reconstruction in progress ;]
            Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
            octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

            Komentarz

            • pajczaki
              Rider
              • 2007
              • 316

              #31
              mozliwe
              przod mam dwururowy czyli niby te grube... ile dadza rade to okaze sie
              ale regulowane i tak sa lepsze :wink:
              taka tam octavka kombi 1.8T 250 km.. byla... Corsa B V6 225 km.. jest... ale jeszcze wciąż w fazie ogarniania - teraz w fazie generalnego remontu..
              sponsored by HydroTransfer hydrografika Warszawa www.hydrotransfer.pl

              Komentarz

              • Jaras E21
                Drive
                • 2008
                • 51

                #32
                w e21 b6 mam wyregulowane pod cholernie ciezki r6 silnik na żeliwnym bloku
                E21 335csi reconstruction in progress ;]
                Alfa 155 2.0 ts 16V swap.
                octavia-dupowóz ;] arl turbo +soft made by soft- car

                Komentarz

                • dario20
                  Drive
                  • 2009
                  • 48
                  • Octavia II (1Z3)
                  • BGU 1.6 MPI 102 KM

                  #33
                  Podłącze się!!!
                  Panowie czy na oryginalnym zawieszeniu wstawie do mojej O1 1,9TDI koła w rozmiarze 215/50 r17 i nie będe zaliczał obcierki o błotniki, czy nadkola?

                  Co sądzicie o zawiasie regulowanym SUPERSPORT!!! Warto się w to pchać?
                  moja Czeszka ze Szwecji ;-)

                  Komentarz

                  • RALF
                    Elegance
                    • 2008
                    • 974

                    #34
                    odnośnie kół to wszystko bedzie ok
                    co do supersporta to chińszczyzna z allegro , i poruszana była juz bardzo wiele razy ta kwestia na forum

                    Komentarz

                    • dario20
                      Drive
                      • 2009
                      • 48
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BGU 1.6 MPI 102 KM

                      #35
                      RALF, dzieks
                      moja Czeszka ze Szwecji ;-)

                      Komentarz

                      • Mufi
                        Classic
                        • 2007
                        • 38

                        #36
                        I ja się podepnę pod temat. Chce obniżyć swojego szkodnika o 35 mm i nie wiem które wybrać amory b6 czy b8 ?? ktoś może jeździ na b6 z krótkimi sprężynami ??

                        Komentarz

                        Pracuję...