Wirusowanie Octavii II z 2008 roku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • krystian634
    Ambiente
    • 2010
    • 198

    Wirusowanie Octavii II z 2008 roku

    Zamieszczone przez mogrochal
    Czy koło opisane jako "silnik 1.9 TDI 2001" będzie pasować do wszystkich jednostek?
    Będzie pasować.
  • Damian19840
    Drive
    • 2009
    • 57

    #2
    Wirusowanie Octavii II z 2008 roku

    Mam pytanie do wszystkich forumowiczów, czy orientuje się ktoś co się dzieje z emisja Co2 po wirusie :roll: .
    Pytam się o to bo mam plany dla mojej Octavii, a przy przeglądzie, u mnie sprawdzają emisje CO2. Jak jest za duża nie dają MOTU (przeglądu) :evil: .
    Cóż maja tu pomysły w Anglii

    Komentarz

    • shado
      RS
      S_OCP Member
      • 2007
      • 5315
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      W Dieslach chyba sprawdza się zadymienie, a nie CO2.
      BIURO RACHUNKOWE WIELICZKA KSIĘGOWOŚĆ WIELICZKA

      SPRZEDAM OII 1.9TDI Elegance 2007

      Komentarz

      • Damian19840
        Drive
        • 2009
        • 57

        #4
        no właśnie nie wiem ale jak miałem meganke 2001 to sprawdzali wszystko w moim dowodzie rejestracyjnym jest napisane ile ma emisji co2 na km itp
        :cry:

        Komentarz

        • DOBI
          Drive
          • 2008
          • 95

          #5
          to sprawe może rozwiązac albo wczytywanie programu ori na przegląd albo box .....sam wybierzesz co ci bardziej leży
          narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

          Komentarz

          • Damian19840
            Drive
            • 2009
            • 57

            #6
            heh i co roku płacić za nowe ustawienia trochę mija się z celem a o co chodzi z tym boxem ??

            Komentarz

            • DOBI
              Drive
              • 2008
              • 95

              #7
              jak co to tylko v-tech tylko w octavi jest takie ciulate dojscie do wtyczek więc musisz nerwy mieć ze stali ale da rade .....wirus jest lepszy jak jest tuner blisko ciebie to wrzucenie programu ori to no problem...
              narazie brak usterek ...21-12-2009 wymiana akumulatora i przekroczyłem 103000tyś przebiegu...(listopad 2010r)juz 5lat minęło)..po przeglądzie .....Może czas na zmiany...kurde 17-12-2010 mam 104500tyś przejechane coś mało jeżdze ostaTNIO.......11-2011 przejechane 116000tyś wymiana rozrządu kpl

              Komentarz

              • piramida
                RS
                • 2009
                • 12222
                • Superb III (3V3)

                #8
                kolego, na przeglądy wpadaj do polski, przynajmniej turbinkę przedmuchasz na niemieckich atostradach
                superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

                poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

                Komentarz

                • Damian19840
                  Drive
                  • 2009
                  • 57

                  #9
                  heh nie miałem szans ostatnio w Niemczech sprawdzić mojego maleństwa śnieg padał i tylko 110jechalem dalej sie balem ale ekonomia spoko była 5l na 100km

                  [ Dodano: Wto 26 Sty, 10 23:06 ]
                  a w Polsce można gdzieś sprawdzić emisje co2, bo jak tam po wirusie może będzie okej
                  i nie będzie wielkiej różnicy :lol:

                  Komentarz

                  • ctv
                    Ambiente
                    • 2005
                    • 127

                    #10
                    zapomnij o boxach,trzeba zrobic poprawny soft i bedzie wszystko okej

                    http://fabryka-mocy.com.pl

                    Komentarz

                    • ArturTDI
                      Rider
                      • 2008
                      • 469

                      #11
                      ctv, dobrze gada. polać mu vódeczki
                      Nie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...

                      DIAGNOSTYKA I ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA

                      USŁUGI TRANSPORTOWE

                      TEL: 531-33-55-77

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Chyba gorsza sprawa to PM (pomiar czastek stalych) i NOx niz CO2
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • OctaviaRS TDi
                          Elegance
                          • 2009
                          • 771

                          #13
                          Proponuje zakupić coś takiego. http://vtech.pl/v-tech-rts-teraz-sam...eniac-jego-moc

                          Sam się nad tym zastanawiam. Po wyrzuceniu DPF norma emisji spalin drastycznie się zmieni :twisted: Będziesz miał:
                          1) ori program - albo program do przegladow
                          2) chip - do jazdy na codzień
                          3) jak jeszcze dopłacisz to wirus do wieczornych podbojów miasta :diabelski_usmiech

                          Komentarz

                          • Damian19840
                            Drive
                            • 2009
                            • 57

                            #14
                            A jak jest to z porównaniem np. normalnego wirusa który wgrywany.

                            Komentarz

                            • OctaviaRS TDi
                              Elegance
                              • 2009
                              • 771

                              #15
                              Z tego co zrozumiałem ze strony V-tech - możesz kupić samo urządzenie. Koszt 850 zł i chyba każdy tuner może na ten sprzęt wgrać soft - tzn. wgrywa ten seryjny i ten stworzony przy wirusowaniu, a potem sam sobie wgrywasz co Ci pasuje przez gniazdo diagnostyczne.

                              V-tech RTS jest przenośnym programatorem, umożliwiającym odczytywanie i zapisywanie programów z i do sterownika silnika (ECU) przez gniazdo diagnostyczne.

                              Z pomocą V-tech RTS możesz dowolnie wybierać pomiędzy programem oryginalnym i jednym z dwóch programów zmodyfikowanych (chipów). Wszystkie są przechowywane w programatorze i nie potrzebujesz notebooka czy PC, żeby przeprogramować auto. Przypinasz programator do gniazda OBD w kabinie samochodu i wybierasz program. Twoje auto może zmienić swoje oblicze w kilka minut!

                              Komentarz

                              • rob555
                                Rider
                                • 2006
                                • 748

                                #16
                                Nie mialem tego urzadzenia w reku ale napewno Vtech sie zabezpieczyl i zrobil tzw SLAVE czyli nikt inny poza Vtechem nie wgra nic zmienionego.
                                pozdrawiam

                                Diagnostyka i tuning
                                hybrydowe wtryski i turbiny
                                programy na ulice jak i do sportu

                                Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
                                www.tune-up.pl

                                HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK

                                Komentarz

                                Pracuję...