Zamieszczone przez KriSSo
wiosna idzie.... czas na tjuning
Zwiń
X
-
dzięki panowie, laska mnie poinformowała ze własnie chodzi o nacisk na oś, widocznie nie do konca miała podane dobre informacje, ahhhh.....
[ Dodano: Wto 23 Lut, 10 20:12 ]
a jeszcze jedno, przy swapie hamulców na 312 wystarczy wymienić jarzma i tarcze? podobno zaciski i klocki podchodzą te same. Czy duża róznica bedzie w hamowaniu pomiedzy wymianą samego przodu na 312 i pozostaniu przy serii z tylnymi tarczami, czy jednak wymienić również tył na większe tarcze?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
będzie duża różnica a z tyłem jeszcze większaZamieszczone przez piramidaCzy duża róznica bedzie w hamowaniu pomiedzy wymianą samego przodu na 312 i pozostaniu przy serii z tylnymi tarczami, czy jednak wymienić również tył na większe tarcze?
[ Dodano: Wto 23 Lut, 10 21:13 ]
bankowo to musisz sobie zmierzyć, żebyś nie miał do kogoś pretensji potemZamieszczone przez miguelloCzyli jak mam na wlepce G07 to mam to mocowanie 55mm bankowo?
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Tak, masz 55 mm. Ale żeby mieć pewność na poziomie bankowym, wystarczy poświęcić z 10 minut i przekonać się osobiście.Czyli jak mam na wlepce G07 to mam to mocowanie 55mm bankowo?
Co?? Baba udziela informacji o glebie?? :shock: :shock:Zamieszczone przez piramidadzięki panowie, laska mnie poinformowała ze własnie chodzi o nacisk na oś
Do czego to doszło .... :roll:
Komentarz
-
-
panowie, dzisiaj mam zamiar zakupic jarzma od gościa i chciałby sie upewnić czy wystraczy wymienic same jarzma i tarcze czy trzeba jeszcze coś skompletować tak aby wszystko grało z hamulcami?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
W oryginale jeszcze blachy osłaniające tarcze są większe, ale niektórzy twierdzą, że nie ma konieczności ich zmieniać przy swapie.Zamieszczone przez piramidapanowie, dzisiaj mam zamiar zakupic jarzma od gościa i chciałby sie upewnić czy wystraczy wymienic same jarzma i tarcze czy trzeba jeszcze coś skompletować tak aby wszystko grało z hamulcami?
Komentarz
-
-
tak to jest z tymi babami :P dobrze ze chociaz 7%rabat wyhandlowalemZamieszczone przez KriSSoTak, masz 55 mm. Ale żeby mieć pewność na poziomie bankowym, wystarczy poświęcić z 10 minut i przekonać się osobiście.Czyli jak mam na wlepce G07 to mam to mocowanie 55mm bankowo?
Co?? Baba udziela informacji o glebie?? :shock: :shock:Zamieszczone przez piramidadzięki panowie, laska mnie poinformowała ze własnie chodzi o nacisk na oś
Do czego to doszło .... :roll:
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
2529 - 7% rabatu, złoże zamówienie początkiem marca, najpierw musze hamulce doprowadzić do porządku :diabelski_usmiech
jak zamowie to wtedy okaze sie jaki termin realizacji.
krisso, masz dojscie do lepszych cen? :wink:
Jeszcze jedno odnosnie tylnich hamulców, słyszałem ze tylne zaciski trzeba wymienić ponieważ są inne przy 256mm czy to prawda? Z przodu przy tarczy 288 i 312 jest taki sam.superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
zrodził sie nowy pomysl, stage4 by compsport, zobaczymy ile chłopaki zaspiewają za taką operację?
A odnosnie tylnych zacisków, czy w koncu trzeba wymieniać tylne zaciski na te z rsa czy mogą zostać obecne? Nie chce dwa razy za przesyłkę płacić :szeroki_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Ja z elementów typowo eksploatacyjnych (klocki i tarcze hamulcowe, tuleje wahaczy, gumy stabilizatorów itp.) planuję wymianę foteli na te z Leona TopSport'a, obszycie kierownicy skórką, zakup ori podłokietnika i naprawy lakiernicze drobnych wgniotek
A jeśli starczy pieniązków może skusze sie na felgi 16" od wersji L&K :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
tak sobie oglądam fele i w oko wpadła mi momo win silver lub black 7x17 et45, zastanawiam sie jeszcze nad orginalną skodowską 18 ale jakoś łamie sie trochę jak widze te zaj...ste krakowskie drogi :twisted:
Ze 17 przemawia to ze chyba bedzie lzejsza tylko pytanie czy 7x17 nie bedzie troche za wąska do opony 225? I czy et45 przy tej szerokosci felgi bedzie odpowiedni?superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
Będzie dobra, fabryczne 17 do OII też mają 7 cali szerokości.Zamieszczone przez piramidaZe 17 przemawia to ze chyba bedzie lzejsza tylko pytanie czy 7x17 nie bedzie troche za wąska do opony 225?
Felga ładniej wypełni nadkole i nie będzie o nic obcierać, także nie widzę problemuZamieszczone przez piramidaI czy et45 przy tej szerokosci felgi bedzie odpowiedni?
Komentarz
-
-
no to kupuje.......
superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-

Komentarz