150KM w AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fpinky74
    Classic
    • 2009
    • 4

    150KM w AGR

    Chodzi o przyczepke
  • jura
    Classic
    • 2008
    • 17

    #2
    _tm_, wtryski chcę zrobić w marcu/kwietniu. Docelowo chce uderzać w 150km
    Wydaje mi się ,że Wtryski i chip wystarczą, tylko jak z temperaturą? jakiś IC wypadałoby włorzyć?

    Komentarz

    • _tm_
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 2333
      • Superb III (3V3)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CDAA 1.8 TSI 160 KM
      • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

      #3
      Zamieszczone przez jura
      _tm_, wtryski chcę zrobić w marcu/kwietniu. Docelowo chce uderzać w 150km
      Wydaje mi się ,że Wtryski i chip wystarczą, tylko jak z temperaturą? jakiś IC wypadałoby włorzyć?
      A jakie masz turbo ? Seryjne od AGR-a ? To marnie widzę te 150KM. Włóż turbo od ASZ lub ARL, wtryski 216, FMIC i to będzie już dobrze jeździło.
      S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
      Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
      -------------------------------------------------------------------------
      O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
      O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
      O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

      Komentarz

      • jura
        Classic
        • 2008
        • 17

        #4
        Narazie zupełna seria. Turbo ARL, wtryski 216 i FMIC dobry program to wydaje mi się,że wyjszło by nawet więcej niż 150km czy się mylę

        Komentarz

        • _tm_
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 2333
          • Superb III (3V3)
          • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
          • CDAA 1.8 TSI 160 KM
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          Zamieszczone przez jura
          Narazie zupełna seria. Turbo ARL, wtryski 216 i FMIC dobry program to wydaje mi się,że wyjszło by nawet więcej niż 150km czy się mylę
          Wyszłoby zapewne >= 160KM. Zależy od wielu czynników. W każdym razie nadal twierdzę, że na seryjnym turbo AGR nie zrobisz 150KM. Albo zrobisz ale zbyt długo nie pojeździsz, bo turbo padnie.
          S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
          Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
          -------------------------------------------------------------------------
          O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
          O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
          O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

          Komentarz

          • konkon
            Rider
            • 2008
            • 667
            • Octavia I (1U2)
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

            #6
            Na seryjnej turbinie to raczej około 130 zrobisz.
            Turbo ARL, 216 i fmic w zależności od pompy, która będzie ograniczeniem do około 165KM
            Jak pisał _tm_, jest wiele czynników jak choćby stan motorowni.. nie ma co gdybać, wszystko się wyjaśni u tunera
            Konrad
            OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

            90 konny AGRessor
            PerfectServiceBy DGW
            WhitePride :smokedevil

            Komentarz

            • bradley
              L&K
              • 2008
              • 1465

              #7
              Na 216tkach i seryjnym turbo w AGR bedziesz mial co najwyzej ~135KM i to z bolem.
              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

              Komentarz

              • jura
                Classic
                • 2008
                • 17

                #8
                Dzięki za odpowiedzi . Postanowiłem ,że najpierw wtryski 216 i chip , km będzie ile będzie, ale napewno lepiej niż 90km Potem pomyslę o turbo ARL, intercooler i pompie. Póki co bede ograniczony finansowo tylko na zakup wtrsyków i chipa.
                Pozdrawiam

                PS głupie pytanie. Jak założę wtryski 216 to od razu robić program czy może zaczekać np miesiąc ta operacja?
                I co myslicie o takich:


                Komentarz

                • _tm_
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 2333
                  • Superb III (3V3)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CDAA 1.8 TSI 160 KM
                  • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                  #9
                  Po wtryski zgłoś się do użytkownika "cowboy" - poszukaj go na http://forum.vwgolf.pl w dziale TDI.
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz

                  • Przemek345
                    Rider
                    • 2008
                    • 314

                    #10
                    W pierwszej opcji masz już gotowe korpusy czyli tylko podmianka p&p (o ile wtyczka jest taka sama)

                    W drugiej aukcji to są same końcówki więc trzeba by jeszcze regulować wszytko

                    Osobiście polecam wtryski od Cowboya sam mam takie 216nastki u siebie

                    Co do programu to można robić od razu po instalacji wtrysków

                    edit:
                    _tm_ był szybszy :wink:
                    Octa

                    Komentarz

                    • jura
                      Classic
                      • 2008
                      • 17

                      #11
                      Przemek345,
                      Co do programu to można robić od razu po instalacji wtrysków
                      mogę zaczekać miesiąc? Czy lepiej nie?

                      Komentarz

                      • bradley
                        L&K
                        • 2008
                        • 1465

                        #12
                        Ja jezdzilem miesiac a nawet 1,5 i nic sie nie dzialo. Oprocz tego, ze musialem przyspieszyc kat wtrysku bo sie opoznil po wymianie wtryskiwaczy i mialem ciezko z odpaleniem rano.
                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                        Komentarz

                        • konkon
                          Rider
                          • 2008
                          • 667
                          • Octavia I (1U2)
                          • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                          #13
                          Zawsze możesz dawkować hormony szczęścia.
                          Najpierw program, który już daje naprawdę sporo w stosunku do serii, jak się znudzi to wtryski i korekta, itd...
                          Konrad
                          OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                          90 konny AGRessor
                          PerfectServiceBy DGW
                          WhitePride :smokedevil

                          Komentarz

                          • Przemek345
                            Rider
                            • 2008
                            • 314

                            #14
                            Dokładnie jak pisze bradley można normalnie jeździć poza tym samochód może trochę mocniej kopcić, co do kolejności to lepiej wtryski potem program bo jednak za korekty trzeba często dopłacać
                            Octa

                            Komentarz

                            • kmink
                              L&K
                              • 2007
                              • 1360
                              • Superb III (3V3)

                              #15
                              1. Turbo
                              2. Wtryski
                              3. FMIC
                              4. Soft

                              155-165KM/330-360Nm do osiągnięcia
                              Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                              https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                              www.tuneforce.pl
                              www.dpfserwis.pl

                              Komentarz

                              • Udesky
                                RS
                                • 2007
                                • 1692
                                • Octavia I (1U2)
                                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez kmink
                                1. Turbo
                                Tylko trzeba pamiętać, że przy AGRu oprócz zmiany turbo trzeba dołożyć cały system podciśnienia.
                                W Polsce nie ma kryzysu.
                                Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                Komentarz

                                • jura
                                  Classic
                                  • 2008
                                  • 17

                                  #17


                                  Tylko trzeba pamiętać, że przy AGRu oprócz zmiany turbo trzeba dołożyć cały system podciśnienia.
                                  a jakie to koszty?

                                  Komentarz

                                  • kmink
                                    L&K
                                    • 2007
                                    • 1360
                                    • Superb III (3V3)

                                    #18
                                    Zamieszczone przez jura


                                    Tylko trzeba pamiętać, że przy AGRu oprócz zmiany turbo trzeba dołożyć cały system podciśnienia.
                                    a jakie to koszty?
                                    Musisz tylko zaworek N75 dokupić, koszt to ok 150-250zł i po przełączać wszystko poprawnie
                                    Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                    https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                    www.tuneforce.pl
                                    www.dpfserwis.pl

                                    Komentarz

                                    • Udesky
                                      RS
                                      • 2007
                                      • 1692
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • AHF 1.9 TDI VP 110 KM

                                      #19
                                      Oj chyba coś jeszcze. W każdym razie wszystko łącznie nie przekracza chyba 500zł.
                                      W Polsce nie ma kryzysu.
                                      Kryzys jest w państwach, w których kiedyś był dobrobyt.

                                      Komentarz

                                      • bradley
                                        L&K
                                        • 2008
                                        • 1465

                                        #20
                                        Zaworek, uklad podcisnienia z poduszka(akumulatorem podcisnienia) no i oczywiscie remap sterowania sprezarka, do tego w przypadku 1Z na pewno zmiana kolektora wydechowego, szybko zlaczka, przewody olejowe do turbo bo sa inne dluzsze, wiec to nie takie hop siup
                                        VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                                        Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                                        Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                                        Komentarz

                                        • tryton
                                          Elegance
                                          • 2008
                                          • 935

                                          #21
                                          koledzy a czy te 150 kucy przeżyją tłoki i korby w AGR bo chyba w mocniejszych jednostkach są inne z tego co słyszałem ale moge się mylić

                                          Komentarz

                                          • Tomaszek
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2008
                                            • 1545
                                            • Citroen

                                            #22
                                            tryton przeżyją,spokojnie przeżyja

                                            Komentarz

                                            Pracuję...