Z tego co pamiętam to masz dwa programy w pamięci jednostki sterującej w dwóch poprostu miejscach zapisane. Przełączasz tak jakby miejsce z którego program będzie ciągnięty.
Jest jeszcze możliwość przełączania wyłącznikiem tylko już na ten temat musi się wypowiedzieć ktoś kto przy tym robi. Wiem jedynie że cholernie drogi jest sam przełącznik potrzebny do takiego mada
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Przy odpowiednim dogadaniu się z tunerem możesz mieć możliwość przełączania programów vag-com'em z laptopa przed wizytą w serwisie :wink:
przełączanie jakis map? czy wgrywanie oryginalnego softu?
napisalem chyba wyraznie :zlosnik: mozliwosc samodzielnego przelaczania przy pomocy laptopa i VAGa k wchodzisz w odpowiednie miejsce, zmieniasz wartosc z X na Y (nie pamietam teraz dokladnie wartosci), wylaczasz zaplon i po wlaczeniu zaplonu z powrotem masz serie. W druga strone jest tak samo "trudno" :wink:
MisiekWAW, Tam jest chyba tak, ze komputer posiada 4 banki. Zazwyczaj korzystamy z jednego, a tak mozna przelaczyc na inny, ktory do tej pory przez producenta byl np pomyslalny, gdyby auto mialo automat, albo cos tam jeszcze innego niz kazdy
Sa 3 banki, ale nie w kazdym ECU. U mnie np. jest mala pamiec tylko na jedna mape.
W ASZ wszystkich sa napewno ECU z duza pamiecia.
Jakby chciec zrobic to samo w AHF/AGR to trzeba podmienic na wieksza kosc.
"...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść" STOP ECO-TERRORISM!
massakra, heh i ktoś podjął takie ryzyko dla kilku stówek, płacąc w sumie całkiem niemałe pieniądze :idea: Do tego furak nie zmierzony na hamowni, więc tak naprawdę możesz się domyślać czy są i jakie są przyrosty :?
Sorki, ale jakby klient wcześniej zobaczył jak wygląda strojenie u profi tunera to w życiu by się nie pokusił o takie coś :roll:
Garret
-----------
Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)
Garret, dokładnie.
Miałem akurat okazje podziwiać u Marka to Audi i po tym jak ta motorownia pracuje to można stwierdzić że napewno czapke trzeba zerwać. Ktoś napisał że pewnie korby pogiete ale ja dodam że byćmoże jeszcze głowica popękała lub pokruszyły się zawory bo wymiana turbulum nic nie dała.
W sumie kolo zaoszczędził jakieś -3tysiączki jak bedzie musiał motorownie wymienić.
Zauważcie, ile ten tjjuner tego już sprzedał :shock: tak jak Marek napisał "cycki opadają"
Niech żyja "niemieckie cipy" z allegro :twisted:
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz