Chip allegro - czy warto??

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • leszekmw
    RS
    • 2005
    • 5356

    #51
    Zamieszczone przez Dujawica
    a jaki masz silnik
    Po tych Waszych symbolach to nie wiem 1.9 TDi 81 kW

    to pasuje .. leszek
    jak chcesz więcej info to na gg albo pw lub tel. 601923053
    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
    GVI 1.4TSI
    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

    Komentarz

    • eR_
      Rider
      • 2005
      • 411

      #52
      Zamieszczone przez MisiekWAW
      Przy odpowiednim dogadaniu się z tunerem możesz mieć możliwość przełączania programów vag-com'em z laptopa przed wizytą w serwisie :wink:
      przełączanie jakis map? czy wgrywanie oryginalnego softu?
      Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
      Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

      Komentarz

      • DGW
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 2330

        #53
        Z tego co pamiętam to masz dwa programy w pamięci jednostki sterującej w dwóch poprostu miejscach zapisane. Przełączasz tak jakby miejsce z którego program będzie ciągnięty.
        Jest jeszcze możliwość przełączania wyłącznikiem tylko już na ten temat musi się wypowiedzieć ktoś kto przy tym robi. Wiem jedynie że cholernie drogi jest sam przełącznik potrzebny do takiego mada
        NFPNorth-West
        2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
        WARSZTAT www.dsize.pl
        ->
        CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
        spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #54
          Zamieszczone przez eR_
          Zamieszczone przez MisiekWAW
          Przy odpowiednim dogadaniu się z tunerem możesz mieć możliwość przełączania programów vag-com'em z laptopa przed wizytą w serwisie :wink:
          przełączanie jakis map? czy wgrywanie oryginalnego softu?
          napisalem chyba wyraznie :zlosnik: mozliwosc samodzielnego przelaczania przy pomocy laptopa i VAGa k wchodzisz w odpowiednie miejsce, zmieniasz wartosc z X na Y (nie pamietam teraz dokladnie wartosci), wylaczasz zaplon i po wlaczeniu zaplonu z powrotem masz serie. W druga strone jest tak samo "trudno" :wink:
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #55
            MisiekWAW, Tam jest chyba tak, ze komputer posiada 4 banki. Zazwyczaj korzystamy z jednego, a tak mozna przelaczyc na inny, ktory do tej pory przez producenta byl np pomyslalny, gdyby auto mialo automat, albo cos tam jeszcze innego niz kazdy
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • Purchawa
              Admin
              S_OCP Member
              • 2004
              • 8007

              #56
              Sa 3 banki, ale nie w kazdym ECU. U mnie np. jest mala pamiec tylko na jedna mape.
              W ASZ wszystkich sa napewno ECU z duza pamiecia.
              Jakby chciec zrobic to samo w AHF/AGR to trzeba podmienic na wieksza kosc.
              "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
              Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

              STOP ECO-TERRORISM!

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #57
                Zamieszczone przez Purchawa
                Jakby chciec zrobic to samo w AHF/AGR to trzeba podmienic na wieksza kosc.
                A w ASV jest tez tak samo? :roll:
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • eR_
                  Rider
                  • 2005
                  • 411

                  #58
                  a w BXE :?: :lol:
                  Max moc [KM/kW] 119.6/88.0
                  Max moment [Nm] 280 przy 1982 obr./min.

                  Komentarz

                  • Purchawa
                    Admin
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 8007

                    #59
                    Zamieszczone przez Samiec
                    A w ASV jest tez tak samo?
                    Nie wiem jak w nowszych rocznikach, ale w starszych ZTCW to tak.
                    "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                    Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                    STOP ECO-TERRORISM!

                    Komentarz

                    • paf
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2006
                      • 3140

                      #60
                      kotlet up ale warto spojrzeć jak to Master's obejrzał turbawkę i nie tylko, po virusie z allegro


                      ad:

                      Komentarz

                      • Garret
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1196
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • CDAA 1.8 TSI 160 KM

                        #61
                        Zamieszczone przez paf
                        kotlet up ale warto spojrzeć jak to Master's obejrzał turbawkę i nie tylko, po virusie z allegro


                        ad:
                        massakra, heh i ktoś podjął takie ryzyko dla kilku stówek, płacąc w sumie całkiem niemałe pieniądze :idea: Do tego furak nie zmierzony na hamowni, więc tak naprawdę możesz się domyślać czy są i jakie są przyrosty :?
                        Sorki, ale jakby klient wcześniej zobaczył jak wygląda strojenie u profi tunera to w życiu by się nie pokusił o takie coś :roll:
                        Garret

                        -----------
                        Była OI 1.9TDI AXR 144KM/306,9Nm by Ali... jest 1.8 TSI Scout, 217KM/348Nm by Ali :-)

                        Komentarz

                        • DGW
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 2330

                          #62
                          Garret, dokładnie.
                          Miałem akurat okazje podziwiać u Marka to Audi i po tym jak ta motorownia pracuje to można stwierdzić że napewno czapke trzeba zerwać. Ktoś napisał że pewnie korby pogiete ale ja dodam że byćmoże jeszcze głowica popękała lub pokruszyły się zawory bo wymiana turbulum nic nie dała.
                          W sumie kolo zaoszczędził jakieś -3tysiączki jak bedzie musiał motorownie wymienić.
                          Zauważcie, ile ten tjjuner tego już sprzedał :shock: tak jak Marek napisał "cycki opadają"

                          Niech żyja "niemieckie cipy" z allegro :twisted:
                          NFPNorth-West
                          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                          WARSZTAT www.dsize.pl
                          ->
                          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                          Komentarz


                          • #63
                            http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=43426 tu acie efekt chipów z allegro
                            możliwe że trzeb się zalogowac ale warto.

                            Komentarz

                            Pracuję...