Niezła....

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Ziomal
    RS
    S_OCP Member
    • 2005
    • 5841
    • Octavia I (1U2)
    • BFQ 1.6 MPI 102 KM

    #26
    chester121, a mi się właśnie podobają bez spryskiwaczy ksenony tak jak ma sebo , w o1 strasznie wyglądają w o2 na szczęście są chowane
    Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

    Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

    Jest O1 1.6 BFQ

    Komentarz

    • chester121
      L&K
      • 2005
      • 1053

      #27
      co komu sie podoba :wink: wedlug mnie ze spryskiwaczami przod wydaje sie ladniejszy i bardziej ostry

      a mi glownie chodzilo, ze jak na salon SKODY to zrobili kaszane bo nie mozna miec xenonow bez ukladu myjacego (spryskiwacza) czyli to auto wedlug prawa
      nie powinno jezdzic po drogach, wiem ze sie czepiam ale.....

      Komentarz

      • Ziomal
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 5841
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Nie czepiasz tylko mówisz co myślisz za to nikt nie bije Przyciemnianie bocznych szyb z boku też jest nie legalne ale ładniej wygląda samochód cały przyciemniony a nie do połowy
        Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

        Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

        Jest O1 1.6 BFQ

        Komentarz

        • Tymon
          RS
          • 2004
          • 2970

          #29
          Zamieszczone przez Ziomal
          Nie czepiasz tylko mówisz co myślisz za to nikt nie bije Przyciemnianie bocznych szyb z boku też jest nie legalne ale ładniej wygląda samochód cały przyciemniony a nie do połowy
          Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
          Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
          Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
          Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
          BMW serii 3... Radość z jazdy.

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #30
            Zamieszczone przez Tymon
            Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
            Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
            Czy to w kazdej ubezpieczalni ? :roll: I czy cos podobne moze sie przydazyc z wiazku z ksenonami bez spryskiwaczy(bez ukladu samopoziomujacego)? :roll:
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • djczas
              RS
              • 2005
              • 9612

              #31
              Samiec, może każdy powód jest dobry dla ubezpieczyciela aby ci kasy nie zwrócić

              Komentarz

              • BioBogon
                Elegance
                • 2005
                • 921

                #32
                Zamieszczone przez Samiec
                Zamieszczone przez Tymon
                Ja ostatnio zerwałem folie z przednich, gdyż swojego czasu miałem.
                Dlatego iż w momencie kiedy masz Bubu...i trzeba wypłacać odszkodowanie, to zapomnij ponieważ szybki nie były odpowiednio przejrzyste pisze to z doświadczenia....
                Czy to w kazdej ubezpieczalni ? :roll: I czy cos podobne moze sie przydazyc z wiazku z ksenonami bez spryskiwaczy(bez ukladu samopoziomujacego)? :roll:
                Z szybą to jeszcze rozumiem, ale z ksenonami to bym się nie martwił. No chyba, że po zamonotaniu customowych xenonow pochwaliłes się przy ubezpieczaniu, że je masz.
                Leon FR 2.0TDI 170KM

                Komentarz

                • chester121
                  L&K
                  • 2005
                  • 1053

                  #33
                  dokladnie z kad taki ubezpieczyciel ma wiedziec czy masz xenony czy tez nie???
                  taka przerobke zobaczy wprawione oko specjalisty a nie ubezpieczyciela :diabelski_usmiech

                  Komentarz

                  • Samiec
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 4287
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                    • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                    #34
                    Jak np. pukniesz i przyjedzie policja ze sprawnym okiem i sie swiatlami zainteresuje :wink: Napisze ze auto bylo z nie homologowanymi swiatlami i potem ubezpieczyciel stwierdzi ze to dla tego spowodowales wypadek i zwali wszystko na twoja przerobkie,ale to juz raczej ekstremalny przypadek raczej malo realny.
                    TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                    SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                    Komentarz

                    • BaPit
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 630

                      #35
                      Zamieszczone przez djczas
                      270 - 280 koni można na seryjnych gratach uzyskać ale to juz na granicy
                      bezpiecznie jest zmienic bebechy do 300 koni
                      stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników

                      Pozdrawiam!
                      Bartek
                      była mocna Octa, a jest konik
                      Greckie Delikatesy

                      Komentarz

                      • Samiec
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2004
                        • 4287
                        • Octavia I (1U2)
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                        • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez BaPit
                        stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
                        To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
                        TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                        SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                        Komentarz

                        • misiekwaw
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7715
                          • Ford

                          #37
                          Zamieszczone przez Samiec
                          Zamieszczone przez BaPit
                          stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
                          To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
                          na czyms pewnie przyoszczedzili qrfa... jak zwykle :?
                          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                          http://www.disi-tune.pl
                          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                          Był WRX
                          Była Octa

                          Komentarz

                          • BaPit
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2004
                            • 630

                            #38
                            Zamieszczone przez MisiekWAW
                            na czyms pewnie przyoszczedzili qrfa... jak zwykle :?
                            niestety - zgodnie z trendem, VW także do budowy silników używa coraz mniej wytrzymałych materiałów. Pomijam posraną elektronikę i montaż coraz większej ilości sond lambda (zgodnie z trendem "ekologicznym" może za kilka lat auta nie będą miały tłumików, a tylko same katalizatory i za każdym z nich sondę :wink: ) - właściwie jeśli budować w miarę mocne 1.8T (300KM+) na seryjnych bebechach i w oparciu o jakiś nowy model silnika, to pozostaje się oprzeć na motorze z TT225KM - a wtedy najlepiej od razu wywalić posrane sterowanie gazem, wrzucić normalny gaz na linkę, wywalić elektronikę i drugą sondę lambda i dopiero zacząć to stroić na starym sterowniku bez nerwów... ops:

                            Pozdr!
                            BP
                            była mocna Octa, a jest konik
                            Greckie Delikatesy

                            Komentarz

                            • suo
                              Classic
                              • 2005
                              • 17

                              #39
                              Zamieszczone przez Samiec
                              Zamieszczone przez BaPit
                              stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
                              To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
                              Od połowy 2000 w 1,8T są na przykład inne (słabsze) korbowody, inne sworznie (mają mniejszą średnicę).

                              pzdr/s

                              [ Dodano: Wto 24 Sty, 06 16:23 ]
                              Zamieszczone przez BaPit
                              niestety - zgodnie z trendem, VW także do budowy silników używa coraz mniej wytrzymałych materiałów.
                              ATSD czy u Ciebie w silniku bylo oryginalnie dwumasowe koło zamaszyste?

                              pzdr/s

                              Komentarz

                              • EŁ
                                L&K
                                • 2004
                                • 1168
                                • Octavia III (5E3)
                                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez suo
                                Zamieszczone przez Samiec
                                Zamieszczone przez BaPit
                                stare 1.8T na seryjnych gratach wytrzymują 300-320KM. nowsze (mniej więcej po połowie 2000 roku) na seryjnych bebechach mogą się sypnąć już >280KM... choć z tym sypaniem, to zależy to od bardzo wielu czynników
                                To co zmienili w konstrukcji silnikow ze sa mniej wytrzymale? :roll:
                                Od połowy 2000 w 1,8T są na przykład inne (słabsze) korbowody, inne sworznie (mają mniejszą średnicę).
                                ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....

                                Komentarz

                                • suo
                                  Classic
                                  • 2005
                                  • 17

                                  #41
                                  Zamieszczone przez
                                  ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....
                                  Sworznie są 19 i 20 mm. Jakie masz u siebie to nie wiem :P

                                  pzdr/s

                                  Komentarz

                                  • KLOCek
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2005
                                    • 411

                                    #42
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Tylko mnie zastanawia jak oni zrobili staly naped na 4 kola. Moze wgrali nowego softa do sterownika haldexa :?: Albo sami nie wiedza co maja
                                    Maicroft, To jest elegance 1.8T 4x4 (i potem miał przerabiany napęd). Wg posiadanych przez mnie informacji (dostarczynych oczywiście od właściciela) jest to jedyna Octavia ze stałym 4x4.


                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Po drugie przy zawiasach to watpie zeby tak czysto bylo, przeciez nie czysci tego co chwile ktos.
                                    A dlaczego nie czyści, jak właściciel autka ma własną myjnię ?



                                    Zamieszczone przez chester121
                                    ale jesli autko bylo robione przez salon skody to straszna kaszane walneli XENONY bez spryskiwaczy?
                                    chester121, z całym szacunkiem (wiem, zę wszyscy się na mnie wydrą), ale gdzie jest napisane że xenon musi mieć spryski ? Pokaż mi proszę. I tę prośbę kieruje też do wszystkich. Przed kontynłowaniem tego zagadnienia poproszę o jakiś dowód. Tylko nie chcę przeczytać: "bo tak powiedział pan z salonu/stacji diagnostycznej" . Krótko i na temat: gdzie jest to napisane.

                                    Komentarz

                                    • Samiec
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2004
                                      • 4287
                                      • Octavia I (1U2)
                                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                                      #43
                                      Zamieszczone przez KLOCek
                                      gdzie jest napisane że xenon musi mieć spryski ? Pokaż mi proszę. I tę prośbę kieruje też do wszystkich. Przed kontynłowaniem tego zagadnienia poproszę o jakiś dowód. Tylko nie chcę przeczytać: "bo tak powiedział pan z salonu/stacji diagnostycznej" . Krótko i na temat: gdzie jest to napisane.
                                      Nie odrobiles chyba dobrze lekcji :wink:
                                      Nie pokaze ci dokladnie strony z paragrafem ,tylko fragment artukulu :

                                      Tylko kompletny, homologowany zestaw ksenonowych lamp, obejmujący automatyczny system poziomowania reflektorów i układ oczyszczania ich szyb jest legalny!

                                      W Europie pozafabrycznie montowany może być tylko kompletny ksenonowy zestaw reflektorowy. W jego skład wchodzą homologowane reflektory (na przykład opatrzone symbolem E1 na zewnętrznej szybie), automatyczny system poziomowania lamp i układ oczyszczania szyb (oba są obowiązkowe do świateł mijania) zgodnie z regulacją ECE R48 i europejskimi Kodeksami Drogowymi).
                                      Reszta jest tu : Link
                                      i jeszcze jakies duperele tu: Link
                                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                                      Komentarz

                                      • Maicroft
                                        Moderator
                                        S_OCP MemberModeratoRS
                                        • 2004
                                        • 25757
                                        • Audi

                                        #44
                                        KLOCek, Nie zmienia to faktu, ze cos jest zmienione w aucie, bo Octy nie bylo 4x4 w wersji 180KM. Rozlacznie te kombinacje istnialy.

                                        A co do mycia, jak ktos ma czas, zeby sie spuszczac tyle czasu nad autem to mu generalnie gratuluje. Ja tez myje auto, czasem nawet czesto, ale bez przesadyzmow 8)
                                        Spritmonitor.de

                                        Komentarz

                                        • KLOCek
                                          Rider
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 411

                                          #45
                                          Samiec, ja też w każdej chwili mogę napisać artukuł Nie przekonuje mnie to. Co więcej, podobno (wiem to z pośredniego źródła) nawet w Jettronicu (przedstawicielstwo/firma partnerska Mastersa we Wrocławiu) twierdzą, że nie jest to przez prawo wymagane.

                                          Maicroft, nie napisałem 180KM, tylko 150KM.

                                          Komentarz

                                          • chester121
                                            L&K
                                            • 2005
                                            • 1053

                                            #46
                                            co do mycia auta to u mnie(w brzegu dolnym) jest taki fotograf niedawno kupil sobie octavie bordowa i nigdy jej jeszcze nie widzialem zeby byla okurzona o brudzie nie wspomne
                                            co dziwne w deszczu tez prezentuje sie bardzo ladnie (czysto)
                                            teraz w zimie nie miala ani kszty blotka na chlapaczach
                                            nie wiem czy koles wychodzi co 10min ze szmatka i ja przeciera czy co
                                            ale samochod blyszczy sie jak psu jajca k

                                            wiec wychodze z zalozenia ze sie da(koles co dziennie musi z domu do pracy przejechac 10km)

                                            Komentarz

                                            • BaPit
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2004
                                              • 630

                                              #47
                                              Zamieszczone przez
                                              ale co to znaczy od połowy 2000r? tzn że niby AGU z I połowy 2000 r jest inny od AGU z drugiej połowy 2000r?..nie wydaje mnie siem...tym bardziej w skodzie.....
                                              po face liftingu chyba już nie montowano AGU. także wydaje mi się, że AGU z drugiej połowy 2000 to AGU sprzed drugiej połowy, tylko sprzedał się później

                                              Pozdr!
                                              BP
                                              była mocna Octa, a jest konik
                                              Greckie Delikatesy

                                              Komentarz

                                              • Arek
                                                RS
                                                S_OCP Member
                                                • 2005
                                                • 3143

                                                #48
                                                nie wiem czy koles wychodzi co 10min ze szmatka i ja przeciera czy co
                                                ale samochod blyszczy sie jak psu jajca
                                                :-) uff juz myslalem ze tylko ja mam taka manie czyszczenia auta co chwile.Zimą jest ciezko ale tez czasem sie udaje k
                                                -----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM

                                                Komentarz

                                                • Maicroft
                                                  Moderator
                                                  S_OCP MemberModeratoRS
                                                  • 2004
                                                  • 25757
                                                  • Audi

                                                  #49
                                                  Zamieszczone przez KLOCek
                                                  To jest elegance 1.8T 4x4 (i potem miał przerabiany napęd). Wg posiadanych przez mnie informacji (dostarczynych oczywiście od właściciela) jest to jedyna Octavia ze stałym 4x4.
                                                  Zamieszczone przez KLOCek
                                                  nie napisałem 180KM, tylko 150KM. Smile
                                                  Ale w ogloszeniu stoi jak byk, ze to jest 180KM wersja, wiec nie jest to SERYJNY elegance 4x4 i oto mi sie rozchodzi. Nie pisza prawdy w 100%.
                                                  Wiec albo jest dlubiety i to jakos cieniutko, albo mial przekladke na ori silnik 180KM i to juz nie jest SERIA :twisted:
                                                  Spritmonitor.de

                                                  Komentarz

                                                  • Staszek20vt
                                                    Rider
                                                    • 2005
                                                    • 257

                                                    #50
                                                    Auto miało seryjnie 1.8T 150KM, a było tylko czipowane na około 190KM (wg. właściciela jak z nim rozmawiałem) a czemu teraz zeszli z mocą - nie wiem. W planach była zmiana suszarki, więc może dlatego jest nowy setup na 180KM...
                                                    Powered by DynoSoft
                                                    286 KM i 549 Nm
                                                    www.leonclub.pl

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...